Skip to main content

Vraag VM Categorie menu: Bericht Sorry, het door u gevraagde artikel is niet gevonden

  • nkamp
  • nkamp's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Premium lid
  • Premium lid
Meer
7 jaren 7 maanden geleden #14551 door nkamp
Hallo,

Ik had een producten overzicht gemaakt met voor ieder product een categorie. En aan de desbetreffende categorie heb ik artikelen toegekend.
Wanneer ik dan op zo'n product link klik via het Virtuemart Catergorie menu, dan werkt het voor heel aantal producten correct. De artikelen die ik toegekend heb aan de desbetreffende catergorie worden getoond.
Echter voor bepaalde catergorieën krijg ik het de melding "Bericht Sorry, het door u gevraagde artikel is niet gevonden".

Na een tijdje puzzelen kwam ik er achter dat als ik de SEF alias van de categorie had aangepast bv. 280NCP naar 280NCP_2 werkt het opeens wel en worden de artikelen die ik aan de betreffende categorie heb toegekend getoond.

Iemand een idee waar dit aan zou kunnen liggen?

Het betreft hier een site die via de component van Countdays overgezet is van Joomla 1.5/VM1.1.9 --> Joomla 3/VM3, maar het betreft ook categorieën / artikelen die ik na de upgrade onlangs nog heb opgevoerd. Dus hier kan het volgens mij niets mee te maken hebben.

Het is Joomla 3.5.1 icm VM3.0.16 (ik ga hem van de week upgraden)

Alvast bedankt.,

Nico
Onderwerp is gesloten.
  • Leen
  • Leen's Profielfoto
  • Offline
  • Administrator
  • Administrator
  • Geen zorgen voor de dag van morgen
Meer
7 jaren 7 maanden geleden #14552 door Leen
hallo nico,
Ik denk dat dan er toch dubbel namen en categorieen zijn met zelfde namen en sef
en net zoals in joomla zelf met artiklen kan naam wel misschien het zelfde zijn van een artikel maar  de artikel alias niet .
dus ik ga we van uit dat dit ook zo werkt in categorie bheer vm3 en daar is de sef naam het zelfde als een alias .
:offtopic_happy:
Verder heb ik zelf ook wel eens gehad dat bij een test iets niet meer werkte bv winkel wagen toevoegen etc.
Na veel zoeken ben ik er toen achter gekomen dat als je  bij de gebruikte template naar de map html gaat met een ftp programma en daar kijkt hij wel eens veel mod etc kan bevatten en meer van die dingen dus overide's etc.
en toen ik na eerst deze map veilig had gesteld op pc voor nood
en hem toen leeg heb gemaakt op index.html en pagination.php en modules.php na
werkte de boel wel weer oke :ontopic:
maar misschien heb iemand anders een andere tip
succes :)

M.v.g Leen
Onderwerp is gesloten.
  • nkamp
  • nkamp's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Premium lid
  • Premium lid
Meer
7 jaren 7 maanden geleden #14569 door nkamp
Hallo Leen,

Bedankt voor je reactie. Ik denk dat je het ook bij het rechte eind hebt. Echter hoe kom je er nu achter waar die andere sef alias zit. ik bedoel als ik domein.nl/250NCP invoer dan kom ik nergens terecht. Of, of zit dit misschien al in de prullebak? Er staat mij vaag bij dat ik dit al eens eerder heb gehad. Voor SEO wou ik toen urls aanpassen in die component van joomla en dan kreeg ik ook de melding dat deze al bestond. Later bleek dat deze dan in de prullebak zat... Zoiets herinner ik mij nu.

Toch blijf ik het vreemd vinden.

Overigens jou aanvulling "off topic"begrijp ik niet goed. Ik bedoel in die html map zitten inderdaad de overrides. Maar ik begrijp niet wat daar in terecht zou kunnen komen naast de overrides. Ik bedoel dan zou het toch al gelijk niet goed zijn en dan zijn toch alleen aanpassingen op een bestaande module.

Maar goed bedankt.

Gr.,

Nico
Onderwerp is gesloten.
  • Leen
  • Leen's Profielfoto
  • Offline
  • Administrator
  • Administrator
  • Geen zorgen voor de dag van morgen
Meer
7 jaren 7 maanden geleden #14570 door Leen
Hallo  Nico,
ik heb het stukje off topic gedaan omdat het mogeijk niet geheel voor jou de oplossing kan wezen maar omdat ik zelf al paar gehad heb dat ik tijdens bepaalde hulp hier veel problemen mee kon oplossen die niet te verklaren waren vooral na bepaalde joomla of vm updates.
Maar nu  verwijs je in een linkje naar  iets wat ik niet snap probeerde je gelijk nu naar een categorie te verwijzen ?.
en dat van al in prulebak zou je toch dan kunnen bekijken of het zo is.
maar vaak kan het ook zijn dat je toch cache website systeem mogelijk weer moet opschonen.

M.v.g Leen
Onderwerp is gesloten.
  • nkamp
  • nkamp's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Premium lid
  • Premium lid
Meer
7 jaren 7 maanden geleden #14631 door nkamp
Sorry leen, voor dat ik je het verkeerde pad heb opgestuurd.

Kijk als ik die alias aanpas van 282ncp naar 282ncp_2 werkt het opeens wel en dus dit is nu de link die werkt: " www.dogtra.nl/webwinkel/dogtra-product-overzicht/282ncp_2 ".
Ik had verwacht als ik nu de volgende link in tik " www.dogtra.nl/webwinkel/dogtra-product-overzicht/282ncp " (zonder de _2), ik ook ergens zou uitkomen. Maar nu krijg ik weer de melding:
"Bericht
Sorry, het door u gevraagde artikel is niet gevonden
"
Maar goed je hebt mij in ieder geval weer op een spoor gezet dat ik verder ga uitzoeken.

Nico
Onderwerp is gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.416 seconden
Gemaakt door Kunena