Skip to main content

Vraag Virtuemart 2 hoe verwijder je een child artikel?

• nkamp
  • nkamp's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
7 jaren 8 maanden geleden #15765 door nkamp
Ik heb een tijd geleden een joomla 2.5 icm virtuemart 2.6.22 artikelen (producten) ingericht waarbij een hoofdartikel meerdere subartikelen heeft. Dit functioneert op zich goed maar nu wil ik een subartikel onder het hoofdartikel weg halen en onder ander artikel opnemen. Maar ik kan nergens vinden hoe dit moet? Toevoegen is simple maar ik zie nergens een knop(je)/link "verwijder subartikel".

Weet iemand hoe dit werkt? Ja, het subartikel verwijderen uit het artikel overzicht en weer opnieuw aanmaken, maar dat kan toch niet de manier zijn, of...?

Nico
Onderwerp is gesloten.
  • Leen
  • Leen's Profielfoto
  • Administrator
  • Administrator
  • Geen zorgen voor de dag van morgen
Meer
7 jaren 8 maanden geleden #15766 door Leen
Beantwoord door Leen in topic Virtuemart 2 hoe verwijder je een child artikel?
Hallo Nico ,
Ik weet het ook niet echt maar dacht zo ongeveer

Ga in virtuemart naar het onderdeel producten. Open een aanwezig product en controleer op het tabblad "Productstatus" of daar onderaan een specificatie staat van product items.
Zo ja verwijder deze.

en hier staat iets volgens mij in Engels wat er over gaat ook
subartikel verwijderen

M.v.g Leen
Onderwerp is gesloten.
  • nkamp
  • nkamp's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
7 jaren 8 maanden geleden #15782 door nkamp
Beantwoord door nkamp in topic Virtuemart 2 hoe verwijder je een child artikel?
Hallo Leen,

Bedankt voor je reactie. Deze had ik inderdaad gevonden maar dacht dat kan niet waar zijn. Ik bedoel je kunt een subartikel aan maken maar dan moet je deze ook simpelweg weer kunnen verwijderen, toch? Tot op heden heb ik deze niet ontdekt. Uiteindelijk maar op de manier gedaan zoals het daar beschreven staat en inderdaad het werkt op die manier.

Gr.,

Nico
Onderwerp is gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.433 seconden
Gemaakt door Kunena