Skip to main content

Vraag Korting op meerdere, verschillende artikelen

  • Xeroka
  • Xeroka's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
10 jaren 3 maanden geleden - 10 jaren 3 maanden geleden #6792 door Xeroka
Goedemiddag lezers en lezeressen,

Ik ben nieuw op dit forum en heb eerlijk gezegd nog nooit ene post gedaan op een forum, omdat de meeste dingen we te vinden zijn.

Nu loop ik tegen het volgende aan, waar ik, na uren gezocht te hebben, nog steeds geen antwoord op heb weten te vinden, dus probeer ik mijn geluk hier:

Wij hebben volgende website lopen: www.powerseed.nl
Joomla nieuwste versie 2.5 versie en VM ook nieuwste versie.

Nu willen wij het zo gaan inrichten, dat wanneer een consument 2 producten aanschaft, hij/zij korting krijgt.
Op zich geen probleem, want dit heb ik al voor elkaar gekregen op productniveau.

Nu komt de "catch": Dit moet niet van hetzelfde artikel zijn (dus 2 artikelen aanschaffen van hetzelfde product) maar moet het ook mogelijk zijn om korting te krijgen als je twee verschillende producten besteld.

Met andere woorden: Zodra er 2 artikelen in de winkelwagen gestopt (model of kleur of type onafhankelijk) worden, moet er een korting komen. Dus puur op aantal en niet op product.

Ik heb me echt rot gezocht, maar kan nergens een antwoord vinden....:(

Nogmaals: het gaat dus niet om korting per aantal van hetzelfde product (2 van hetzelfde), maar om korting over het aantal producten, product of kleur onafhankelijk.

Ik hoop dat ik duidelijk ben geweest met het beschrijven en dat iemand mij verder kan helpen.

Met vriendelijke groet,

Xeroka

Laatst bewerkt 10 jaren 3 maanden geleden doorXeroka.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • Renata
  • Renata's Profielfoto
  • Offline
  • Administrator
  • Administrator
  • Voor al uw webdesign, professioneel en betaalbaar
Meer
10 jaren 3 maanden geleden #6815 door Renata
Beantwoord door Renata in topic Re: Korting op meerdere, verschillende artikelen
Hoi  Xeroka

Sorry voor het late antwoord, maar misschien ben je er nog niet uit.

Ik denk dat je op zoek moet gaan naar een extensie hiervoor. Deze lijkt erop dat deze het kan, maar dat is mij niet geheel duidelijk. Misschien kun je jouw specifieke vraag bij de makers van deze extensie voorleggen:

extensions.virtuemart.net/quantity-relat...e-calculation-detail

Groetjes
Renata

ResponsiveWebsiteMaken.nl , onderdeel van 1place4ads voor het maken van professionele onderscheidende websites, hosting van uw website, domeinnamen en website onderhoud. Alles onder 1 dak!
KvK nr.: 51546418

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.381 seconden
Gemaakt door Kunena