- Ontvangen bedankjes 0
Vraag Probleem met artikelen op hoofdpagina (blogstijl)
- pietervr
- Onderwerp Auteur
- Gebruiker
Minder
Meer
11 jaren 3 dagen geleden #7323
door pietervr
Probleem met artikelen op hoofdpagina (blogstijl) werd gestart door pietervr
Hoe komt het dat ik het niet voor elkaar krijg dat mijn artikelen in een blogweergave niet tegen elkaar aan komen te staan in Artisteer 4? In de oudere versie ging dit automartisch nadat ik in Joomla de juiste instellingen had gedaan: hoofdartikel 1, kolommen 2.
In het template van Artisteer 4 en de upload naar mijn server lijkt het erop dat de artikelen horizontaal gelijk staan en niet zoals in de andere versie doorlopen.
Iemand een idee?
In het template van Artisteer 4 en de upload naar mijn server lijkt het erop dat de artikelen horizontaal gelijk staan en niet zoals in de andere versie doorlopen.
Iemand een idee?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Arjan
- Gebruiker
11 jaren 3 dagen geleden #7326
door Arjan
Lekker ontspannen mensen helpen met hun website problemen.
Beantwoord door Arjan in topic Re: Probleem met artikelen op hoofdpagina (blogstijl)
Om deze vraag goed te kunnen beantwoorden is het het makkelijkst als we de website kunnen bezoeken.
Mogen we het adres weten?
Mogen we het adres weten?
- pietervr
- Onderwerp Auteur
- Gebruiker
Minder
Meer
- Ontvangen bedankjes 0
11 jaren 3 dagen geleden - 11 jaren 3 dagen geleden #7329
door pietervr
Beantwoord door pietervr in topic Re: Probleem met artikelen op hoofdpagina (blogstijl)
De site waar het wel goed gaat is:
www.fcsgravenzande.nl
(is wel Joomla 1.5.26, maar die gaat deze zomer ook over naar 2.5). Hier lopen de artikelen wel door, artikel volgorde van links naar rechts, na het hoofdartikel.
De site waar het dus anders is: www.denieuwerank.nl . Hier staan de artikelen dus niet direct onder elkaar. Volgorde staat hier ook van links naar rechts, na het hoofdartikel.
De site waar het dus anders is: www.denieuwerank.nl . Hier staan de artikelen dus niet direct onder elkaar. Volgorde staat hier ook van links naar rechts, na het hoofdartikel.
Laatst bewerkt 11 jaren 3 dagen geleden door pietervr.
- Arjan
- Gebruiker
11 jaren 2 dagen geleden #7333
door Arjan
Beantwoord door Arjan in topic Re: Probleem met artikelen op hoofdpagina (blogstijl)
In de eerste website staat alles nog in de "ouderwetse" tabellen. Dus in één cel word de linkerkant in blokken getoond en in de andere cel aan de rechterkant.
In de nieuwe website maak je gebruik van lagen en iedere twee berichten, links en rechts, zitten in één laag. Deze kunnen dus niet op de manier getoond worden zo als in de oude situatie behalve als je een override maakt.
In de nieuwe website maak je gebruik van lagen en iedere twee berichten, links en rechts, zitten in één laag. Deze kunnen dus niet op de manier getoond worden zo als in de oude situatie behalve als je een override maakt.
- pietervr
- Onderwerp Auteur
- Gebruiker
Minder
Meer
- Ontvangen bedankjes 0
11 jaren 2 dagen geleden #7334
door pietervr
Beantwoord door pietervr in topic Re: Probleem met artikelen op hoofdpagina (blogstijl)
Dank je. Wil je dat even voor me uitleggen hoe ik dat kan doen? Override...
- Arjan
- Gebruiker
11 jaren 2 dagen geleden #7336
door Arjan
Hier
docs.joomla.org/How_to_override_the_output_from_the_Joomla
!_core staat het, in het Engels, keurig beschreven.
En kijk anders even op deze pagina .
En kijk anders even op deze pagina .
Tijd voor maken pagina: 0.391 seconden