- Ontvangen bedankjes 0
Vraag Hoofdmenu item verwijst niet naar artikel wanneer er submenu items zijn
- communicat
- Onderwerp Auteur
- Gebruiker
Een hoofdmenu-item waar geen submenu items onder hangen verwijst gewoon naar het juiste artikel. Hoe kan ik dit oplossen? Ik gebruik Joomla 2.5.20 en Artisteer 4.1.
Wanneer ik vanuit Artisteer kijk, zie ik dat bij Verticaal Menu - Niveaus, de link van het hoofdmenu-item wél goed gaat bij 'Uitklappen bij hover', maar niet bij 'Uitklappen bij klikken'. De site werkt met uitklappen na klikken. Kan dit dan een bug zijn in Artisteer?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Arjan
- Gebruiker
Wat wil je nu dat er gebeurt? Moet het menu open gaan als er op geklikt word of moet de bezoeker naar een adres toe gaan.Wanneer ik vanuit Artisteer kijk, zie ik dat bij Verticaal Menu - Niveaus, de link van het hoofdmenu-item wél goed gaat bij 'Uitklappen bij hover', maar niet bij 'Uitklappen bij klikken'. De site werkt met uitklappen na klikken.
Geen idee maar wel dat je twee dingen tegelijk wilt en dan zit de bug eigenlijk in de gebruikerKan dit dan een bug zijn in Artisteer?
Lekker ontspannen mensen helpen met hun website problemen.
- communicat
- Onderwerp Auteur
- Gebruiker
- Ontvangen bedankjes 0
- Arjan
- Gebruiker
En aangezien de klant koning is zal je dus iets anders moeten gaan verzinnen voor het eerste menu-item.Maar de klant vindt het heel onrustig als er steeds van alles opent op hover, dus dat is geen optie.
Misschien een vertraging van het open gaan van het onderliggende menu bij hover?
- communicat
- Onderwerp Auteur
- Gebruiker
- Ontvangen bedankjes 0
- Arjan
- Gebruiker
Kijk eens op deze pagina en probeer het te maken volgens het voorbeeld waarna je kunt gaan werken met de waardes van het JS. Meer voorbeelden kan je natuurlijk via internet vinden.