Skip to main content

Vraag Hoofdmenu item verwijst niet naar artikel wanneer er submenu items zijn

• communicat
  • communicat's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
10 jaren 3 maanden geleden #8490 door communicat
Het fijne van Artisteer is dat de menu-opties reeds zijn ingebouwd en ik er normaliter alleen mee hoef te stijlen en niet aan de functie zelf hoef te komen - de functie die nu dus niet functioneert. Dat betekent dus niet direct dat ik 'helemaal niets' weet zoals je suggereert. Enfin, ik ga kijken naar je linkje.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
10 jaren 3 maanden geleden #8491 door Arjan
:offtopic_angry:
Als je meerdere berichten van mij hebt gelezen kan je weten dat ik niet zo blij ben met het programma Aristeer  ::)
Dat komt voornamelijk omdat het programma er veel meer code inzet dan dat nodig is voor de werking van een website.
Natuurlijk is het heel handig als je even makkelijk een website wilt maken maar mijn advies is om je toch te gaan verdiepen in het html en css wat eigenlijk nodig is voor het maken van een website.
Hier door zou je het "gewicht" van de template kleiner kunnen maken wat weer een positieve invloed heeft op de snelheid.
Even gekeken in de bron van een template en dan staat er in de index.php 1035 regels code (43 kb) en in een template die ik zelf gebouwd heb staan er 104 (5 kb).
Minder is meer word niet voor niets vaak gezegd.
:ontopic:

Lekker ontspannen mensen helpen met hun website problemen.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.356 seconden
Gemaakt door Kunena