- Ontvangen bedankjes 0
Vraag Artsteer 4.3 Responsive
- sophiemiller
- Gebruiker
Minder
Meer
9 jaren 4 maanden geleden #11870
door sophiemiller
Beantwoord door sophiemiller in topic Re: Artsteer 4.3 Responsive
Ik stel u voor het gebruik van TemplateToaster in plaats van Artisteer, zoals het meer is bijgewerkt. U kunt zien haar functies
templatetoaster.com/support/
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Jheroen
- Gebruiker
9 jaren 4 maanden geleden #11906
door Jheroen
Met vriendelijke groet, Jheroen Briels
www.joomlapartner.nl , websites - maatwerk - migratie - design
www.joomlahostingsupport.nl , Joomla! hosting - chmodvrij - prima support - concurrerende tarieven
KvK: 32083434
Beantwoord door Jheroen in topic Re: Artsteer 4.3 Responsive
Of gebruik geen artisteer :'( en maak gebruik van een goede responsive template als basis dat scheelt voor nu en de toekomst een boel gedoe
Met vriendelijke groet, Jheroen Briels
www.joomlapartner.nl , websites - maatwerk - migratie - design
www.joomlahostingsupport.nl , Joomla! hosting - chmodvrij - prima support - concurrerende tarieven
KvK: 32083434
- Renata
- Administrator
- Voor al uw webdesign, professioneel en betaalbaar
9 jaren 4 maanden geleden #11910
door Renata
ResponsiveWebsiteMaken.nl , onderdeel van 1place4ads voor het maken van professionele onderscheidende websites, hosting van uw website, domeinnamen en website onderhoud. Alles onder 1 dak!
KvK nr.: 51546418
Beantwoord door Renata in topic Re: Artsteer 4.3 Responsive
Beste sophiemiller
Ik heb even op de website gekeken van templatetoaster. Ik ga ervan uit dat hun eigen website gebouwd is met templatetoaster.
Met behulp van Firefox heb ik de mobiele versie bekeken en ik moe zeggen dat het mij wel wat tegenvalt, met name het hoofdmenu.
Groetjes
Renata
Ik heb even op de website gekeken van templatetoaster. Ik ga ervan uit dat hun eigen website gebouwd is met templatetoaster.
Met behulp van Firefox heb ik de mobiele versie bekeken en ik moe zeggen dat het mij wel wat tegenvalt, met name het hoofdmenu.
Groetjes
Renata
ResponsiveWebsiteMaken.nl , onderdeel van 1place4ads voor het maken van professionele onderscheidende websites, hosting van uw website, domeinnamen en website onderhoud. Alles onder 1 dak!
KvK nr.: 51546418
Tijd voor maken pagina: 0.401 seconden