Vraag Plaatjes schalen niet goed mee in mobiele versie
- djsynchro
- Onderwerp Auteur
- Gebruiker
- - Do not underestimate the power of stupidity -
Als ik die image class toevoeg, staan alle plaatjes ineens onder elkaar. Als ik de class weghaal, is het op de volledige site weer goed, maar op een telefoon zijn de plaatjes ineens volledige breedte. Ze moeten juist meeschalen...
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Arjan
- Gebruiker
Ja, ik schaam me want ik had nog niet echt gekeken op je website maar alleen maar een oplossing aangedragen.
Nu heb ik wel gekeken en op regel 22 van je template.responsive.css staat hetzelfde als wat ik aan je door gaf.
Dus, jammerlijk genoeg, word de fout niet veroorzaakt door Aristeer maar door jouw want je hebt de afbeelding geen breedte maat meegegeven.
En bij de afbeelding code staat ook een style="width:100%" en die hoort daar ook al niet.
Lekker ontspannen mensen helpen met hun website problemen.
- djsynchro
- Onderwerp Auteur
- Gebruiker
- - Do not underestimate the power of stupidity -
:-[ :-[ :-[
Ja, ik schaam me want ik had nog niet echt gekeken op je website maar alleen maar een oplossing aangedragen.
Nu heb ik wel gekeken en op regel 22 van je template.responsive.css staat hetzelfde als wat ik aan je door gaf.
Dus, jammerlijk genoeg, word de fout niet veroorzaakt door Aristeer maar door jouw want je hebt de afbeelding geen breedte maat meegegeven.
En bij de afbeelding code staat ook een style="width:100%" en die hoort daar ook al niet.
Ok, ik lees wat je zegt, maar ik snap er nog steeds geen bal van ???
Op regel 22 staat wat je me doorgaf. Dat klopt, dat heb ik erin gezet. Maar moet dat nu wel of juist niet?
Bij de afbeelding code staat style="width:100%" zeg je. Welke afbeelding code? Ik zie in de source code dat niet staan.
Sorry voor mijn n00byness, maar ik probeer het te begrijpen. Lukt alleen niet
- Arjan
- Gebruiker
Even alles duidelijk uitleggen lukt niet maar misschien help deze discussie je iets verder met het idee van html & css.
En hier zo geef ik een beknopte uitleg over een template maken voor Joomla 2.5
Die is dus niet geschikt voor versie 3.* maar het gaat om het idee.
Aristeer ken ik niet en wil ik ook niet leren kennen. Dat is zo een beroemd Wat Je Ziet Is Net Niet Wat Je Krijgt programma en die heb ik na Frontpage Express niet meer gebruikt.
Dus alle code typ ik, soms (vaak) ook kopiëren en plakken, waar door de website in het niet zichtbare gedeelte veel minder code heeft.
En juist omdat ik dus op een heel andere manier werk kan ik je niet goed helpen.
Wil iemand die wel verstand heeft van Aristeer deze discussie over nemen?
Lekker ontspannen mensen helpen met hun website problemen.
- Leen
- Administrator
- Geen zorgen voor de dag van morgen
- Ontvangen bedankjes 205
Arjan,
Zou wel willen maar ook ik vind artisteer kan lastig en vooral als je zelf niet laatste bijgewerkte programma bezit.Wil iemand die wel verstand heeft van Aristeer deze discussie over nemen?
en verder heb ik niet zoveel verstand van dit Responsive website ik ga er van uit dat artisteer programma als je die goed gebruikt/instelt zelf regelt hoe het zou moeten verder had ik al eerder link gezet naar hun eigen forum om daar eens te rond te zoeken
:ontopic:
maar ik denk dat hij het een beetje in de richting van minimale maten website of zo moet zoeken (ik heb geen smartfoon dus kan niet echt vergelijken) bv ergens als bij plaatje ? min-width of zo iets
M.v.g Leen
- Ron
- Administrator
neem eens een kijkje op onderstaand topic.
www.artisteer.com/?post_id=238193&p=forum_post
Groeten Ron
Bent u opzoek naar een een Hotel in Sauerland voor uw motor, Fiets en wandelvakantie dan zit u bij Hotel Landgasthof Grevenstein op het juiste adres!
Handelsregister-Nr: HRA6354 Amtsgericht: Arnsberg