Skip to main content

Vraag Fout backend blog en catogorie weergave

• Leen
  • Leen's Profielfoto
  • Administrator
  • Administrator
  • Geen zorgen voor de dag van morgen
Meer
9 jaren 7 maanden geleden #11312 door Leen
Beantwoord door Leen in topic Re: Fout backend blog en catogorie weergave
Ik kan niet zien wat je bij Initiatieven voor menuitems heb gekozen maar het kan dus zijn dat er net bij dat menuitem dus eventueel die module wordt aangeroepen  maar dat kan je zien door bij Modulebeheer: Module Laatste nieuws of (Module LatestNews+) kijken welke pagina hij getoont mag worden (dus menu toewijzing tabblad)mocht je Module LatestNews+ hebben kan je die ook uitzetten dus gedepubliseerd .
Misschien is dit verwarrend maar eigelijk heeft joomla zelf een module laatste nieuws  van daar dat ik er 2 noemt 

M.v.g Leen
Onderwerp is gesloten.
  • Carry Maria
  • Carry Maria's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
9 jaren 7 maanden geleden #11313 door Carry Maria
Beantwoord door Carry Maria in topic Re: Fout backend blog en catogorie weergave
Hallo Leen,
Nee ik heb geen laatste nieuws of latest news module. Helemaal geen module die daar naar verwijst.

menu toewijzing was bij initiatief > enkel artikel, heb ik gewijzigd in > categorieblog en als categorie 'initiatieven' gebruikt. Moduletoewijzing staat goed: op de positie banner2 (initiatieven) en ook bij modulebeheer staat 'initiatieven' banner2 gekoppeld aan het hoofdmenu 'Initiatieven'.
Onderwerp is gesloten.
  • Carry Maria
  • Carry Maria's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
9 jaren 7 maanden geleden #11314 door Carry Maria
Beantwoord door Carry Maria in topic Re: Fout backend blog en catogorie weergave
Hallo Leen,

Zie toch wat je bedoelt: latest news+! Ik ga je aanwijzingen opvolgen. Sorry!
Onderwerp is gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.377 seconden
Gemaakt door Kunena