Skip to main content

Vraag sidebar vraag over, hoe hierin foto's te zetten

• Gerijsma
  • Gerijsma's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
9 jaren 3 maanden geleden #12256 door Gerijsma
Beantwoord door Gerijsma in topic Re: sidebar vraag over, hoe hierin foto's te zetten
Het eerste antwoord: het aanpassen in opties heb ik er ingezet zodat met het achtervoegsel ?tp=1 gekeken kan worden hoe de template in elkaar zit.

Het tweede antwoord is mij niet helemaal duidelijk, dit zou ik via artisteer moeten aanpassen? Of moet ik in het beheergedeelte  bij artikelen een tabel invoegen.

Een tabel staat onder het tab Contact echter als je contact via een mobieltje bekijkt wordt slechts de helft van de tabel zichtbaar.

Ik heb bij  extensies > modulebeheer  een module geactiveerd met willekeurige afbeeldingen. echter de afbeelding komt gelijk naast het logo te staan en dat is niet de bedoeling.
Met vr gr IJsbrand

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Gerijsma
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
9 jaren 3 maanden geleden #12257 door Gerijsma
Beantwoord door Gerijsma in topic Re: sidebar vraag over, hoe hierin foto's te zetten
Ben even beziggeweest met artisteer ik heb nu twee kolommen onder het menu staan. Dit is te zien in het voorbeeld van artisteer geëxporteerd naar chrome.
Echter bij het installeren van de template in mijn Xampp omgeving zie ik geen twee kolommen staan.
Hoe kan ik zien dat ze geactiveerd staan en hoe kan ik er iets in zetten.

Meer
9 jaren 3 maanden geleden #12258 door Arjan
Oké laat ik eens gek doen en vragen om alle bestanden in je template oftewel mag ik jouw huidige template ingezipt in mijn Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. ontvangen.
Dan maak ik op mijn manier een template voor je want als ik kijk naar het aantal posities wat je nu hebt word ik heel droevig.

Nog mooier zou het zijn als ik een Akeeba Back up bestand van je website mag hebben want dan kan ik beter zien wat je er allemaal in hebt zitten.

Lekker ontspannen mensen helpen met hun website problemen.

• Leen
  • Leen's Profielfoto
  • Administrator
  • Administrator
  • Geen zorgen voor de dag van morgen
Meer
9 jaren 3 maanden geleden #12261 door Leen
Hallo IJsbrand,
Ik reageer toch even omdat ik niet zeker weet of je nu met @Arjan verder aan proberen bent,

Het eerste antwoord: het aanpassen in opties heb ik er ingezet zodat met het achtervoegsel ?tp=1 gekeken kan worden hoe de template in elkaar zit.
Het tweede antwoord is mij niet helemaal duidelijk, dit zou ik via artisteer moeten aanpassen? Of moet ik in het beheergedeelte  bij artikelen een tabel invoegen.

Als dat mijn 2 opmerking was dan bedoeld ik dus dat je als test op je xampp server deze
extensions.joomla.org/extension/simple-image-holder
kan downloaden en dan installeren en jou plaatje toewijzen
en pagina's toewijzen en op positon 4 of postion-5 dus zo beetje als mijn plaatjes waren

M.v.g Leen

• Gerijsma
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
9 jaren 3 maanden geleden - 9 jaren 3 maanden geleden #12262 door Gerijsma
Hallo Leen,
Ja ik heb de gevraagde bestanden geupload naar Arjan dit had ik inderdaad beter even op het forum kunnen zetten om misverstanden te voorkomen.
De simple image holder heb ik er niet op gezet omdat ik even wil afwachten wat Arjan vindt/aanpast aan de template.
Bijgevoegd  de standaard posities van Artisteer in een template.
Ik wil jullie alvast bedanken voor het meedenken en het aandragen van oplossingen.

Met vr.gr. IJsbrand
Laatst bewerkt 9 jaren 3 maanden geleden doorGerijsma.

Meer
9 jaren 3 maanden geleden #12263 door Arjan
De bestanden heb ik ontvangen maar op woensdag mag ik van mijn baas/vrouw vrij nemen van de computer.
Dus morgen ga ik er pas echt naar kijken en zal hier laten weten wat er is gebeurt.

Lekker ontspannen mensen helpen met hun website problemen.

Tijd voor maken pagina: 0.408 seconden
Gemaakt door Kunena