Vraag Re: Artisteer Joomla | Verticaal menu niet zichtbaar
- ReneS50
- Onderwerp Auteur
- Bezoeker
9 jaren 2 maanden geleden #12826
door ReneS50
Beantwoord door ReneS50 in topic Re: Artisteer Joomla | Verticaal menu niet zichtbaar
Hoi Arjan,
Waar kunnen we de aangegeven code zien of waar zouden we het moeten toevoegen.
Zou er iets met exporteren niet goed zijn gegaan, als ik kijk naar de template beschrijving dan zie ik wel een menu aan de linkerkant (zie: screenprint).
Heb nog even naar mijn bestand in artisteer gekeken, daar hebben we wel een menu aan de linkerkant hebben weten te creeeren.
Waar kunnen we de aangegeven code zien of waar zouden we het moeten toevoegen.
Zou er iets met exporteren niet goed zijn gegaan, als ik kijk naar de template beschrijving dan zie ik wel een menu aan de linkerkant (zie: screenprint).
Heb nog even naar mijn bestand in artisteer gekeken, daar hebben we wel een menu aan de linkerkant hebben weten te creeeren.
Onderwerp is gesloten.
- Arjan
- Gebruiker
Minder
Meer
9 jaren 2 maanden geleden #12827
door Arjan
Lekker ontspannen mensen helpen met hun website problemen.
Beantwoord door Arjan in topic Re: Artisteer Joomla | Verticaal menu niet zichtbaar
Sorry maar ik zie een kleine zwart/gele afbeelding die, waarschijnlijk, door Aristeer gemaakt is.
Daar kan ik helemaal niets mee.
Zou je anders de template ingezipt naar mij toe kunnen sturen?
:offtopic_happy:
Vind het trouwens niet handig dat je de afbeelding in een Word document zet want dan moet, bij mij in ieder geval, iedere keer Word worden opgestart aangezien ik deze niet standaard aan heb staan.
:ontopic:
Daar kan ik helemaal niets mee.
Zou je anders de template ingezipt naar mij toe kunnen sturen?
:offtopic_happy:
Vind het trouwens niet handig dat je de afbeelding in een Word document zet want dan moet, bij mij in ieder geval, iedere keer Word worden opgestart aangezien ik deze niet standaard aan heb staan.
:ontopic:
Lekker ontspannen mensen helpen met hun website problemen.
Onderwerp is gesloten.
- Leen
- Administrator
- Geen zorgen voor de dag van morgen
Minder
Meer
- Ontvangen bedankjes 203
9 jaren 2 maanden geleden #12828
door Leen
M.v.g Leen
Beantwoord door Leen in topic Re: Artisteer Joomla | Verticaal menu niet zichtbaar
Hallo Rene,
Moet @Arjan gelijk geven is beetje lastig zo te bekijken een gewone
screen shot is meestal duidelijker en gemakkelijker ivm opstarten word.
Maar staat iets over sulfix etc en anders sluit ik me aan bij @arjan stuur de template zip naar een van ons
Moet @Arjan gelijk geven is beetje lastig zo te bekijken een gewone
screen shot is meestal duidelijker en gemakkelijker ivm opstarten word.
Maar staat iets over sulfix etc en anders sluit ik me aan bij @arjan stuur de template zip naar een van ons
M.v.g Leen
Onderwerp is gesloten.
- ReneS50
- Onderwerp Auteur
- Bezoeker
9 jaren 2 maanden geleden #12830
door ReneS50
Beantwoord door ReneS50 in topic Re: Artisteer Joomla | Verticaal menu niet zichtbaar
Hoi Leen,
Probeer het template (*.zip) bestand te sturen, krijg de volgende melding: Het bestand is te groot. Het maximumformaat is 192 kB.
Probeer het template (*.zip) bestand te sturen, krijg de volgende melding: Het bestand is te groot. Het maximumformaat is 192 kB.
Onderwerp is gesloten.
- Leen
- Administrator
Minder
Meer
9 jaren 2 maanden geleden #12843
door Leen
M.v.g Leen
Beantwoord door Leen in topic Re: Artisteer Joomla | Verticaal menu niet zichtbaar
Hallo Rene,
Als ik hier in xampp 3.4.4 jou template in laad
en dan op content importeren drukt komt na xxx tijd deze melding
en nu weet ik wel dat je dan later in administratie bij Menu nieuwe menu items ziet staan dus zo iets van content-horiztal en content-vertical en content-special menu's erbij heb en deze moeten een dus ook een module met positie in module beheer hebben gekregen dus bij module beheer even voor de zekerheid moet kijken of dat ook goed is gegaan daar zou je dan
Carnaval Tanya! op position-7 moeten hebben staan
Content / Horizontal Menu zou je moeten hebben op position-1
en zo zou je dus ook een module(menu) bij kunnen maken met de naar content-special en die bv posite-9(is links onder in) en module class achtervoegsel art-vmenu dan moet het allemaal kunnen
Als ik hier in xampp 3.4.4 jou template in laad
en dan op content importeren drukt komt na xxx tijd deze melding
en nu weet ik wel dat je dan later in administratie bij Menu nieuwe menu items ziet staan dus zo iets van content-horiztal en content-vertical en content-special menu's erbij heb en deze moeten een dus ook een module met positie in module beheer hebben gekregen dus bij module beheer even voor de zekerheid moet kijken of dat ook goed is gegaan daar zou je dan
Carnaval Tanya! op position-7 moeten hebben staan
Content / Horizontal Menu zou je moeten hebben op position-1
en zo zou je dus ook een module(menu) bij kunnen maken met de naar content-special en die bv posite-9(is links onder in) en module class achtervoegsel art-vmenu dan moet het allemaal kunnen
M.v.g Leen
Onderwerp is gesloten.
- Leen
- Administrator
Minder
Meer
9 jaren 2 maanden geleden #12845
door Leen
M.v.g Leen
Dus tot nu toe kan ik niet zien dat er een fout in artisteer is
dus denk dat bij jou test misschien ergens is misgelopen
Welke versie Xampp draait er bij jou ik heb 56,3 hier voor de test
dus denk dat bij jou test misschien ergens is misgelopen
Welke versie Xampp draait er bij jou ik heb 56,3 hier voor de test
M.v.g Leen
Onderwerp is gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.381 seconden