- Ontvangen bedankjes 205
Vraag Re: Artisteer Joomla | Verticaal menu niet zichtbaar
- ReneS50
- Onderwerp Auteur
- Bezoeker
9 jaren 4 maanden geleden #12848
door ReneS50
Beantwoord door ReneS50 in topic Re: Artisteer Joomla | Verticaal menu niet zichtbaar
Hoi Leen,
Ik ga weer even aan de gang met mijn template, bij mij draait XAMPP 5.6.3.
Ik ga weer even aan de gang met mijn template, bij mij draait XAMPP 5.6.3.
Onderwerp is gesloten.
- ReneS50
- Onderwerp Auteur
- Bezoeker
9 jaren 4 maanden geleden #12849
door ReneS50
Beantwoord door ReneS50 in topic Re: Artisteer Joomla | Verticaal menu niet zichtbaar
Welke stappen heb jij gevolgd met het importeren van het template.
Hoe staan bij jou de geavanceerde instellingen, module gekoppeld aan gebruikersmenu.
Heb alle niet gebruikte Template uit CMS verwijderd, menu nog niet zichtbaar.
Blijf uiteraard even zoeken tot het gevonden wordt,
Hoe staan bij jou de geavanceerde instellingen, module gekoppeld aan gebruikersmenu.
Heb alle niet gebruikte Template uit CMS verwijderd, menu nog niet zichtbaar.
Blijf uiteraard even zoeken tot het gevonden wordt,
Onderwerp is gesloten.
- ReneS50
- Onderwerp Auteur
- Bezoeker
9 jaren 4 maanden geleden #12850
door ReneS50
Ben druk bezig geweest om op Google te speuren, wat ik wel heb kunnen achterhalen is het volgende: volgens mij is dit een instellingen probleem en dit dient precies te gebeuren. Heb nog niet weten te achterhalen wat de instellingen moeten zijn. Het menu is dan ook nog niet zichtbaar.
Onderwerp is gesloten.
- Leen
- Administrator
- Geen zorgen voor de dag van morgen
Minder
Meer
9 jaren 4 maanden geleden - 9 jaren 4 maanden geleden #12851
door Leen
M.v.g Leen
Beantwoord door Leen in topic Re: Artisteer Joomla | Verticaal menu niet zichtbaar
Hallo Rene,
Nu weet ik niet of je poging in xampp in een bestaande website is
maar ik weet nog van vroegere hulp her en der dat je af en toe speciaale beveiligingen in jou site verwerkt .dus misschien heeft zoiets daar mee te maken dat het niet lukt.
Maak anders in xampp in htdocs desnoods een nieuw map met schone joomla versie 3.4.4 en probeer het daar eens of het lukt
ik heb toch nog snel een filmpje voor je gemaakt zoals het hier ging
en als je dus zo zijmenu boven in wil hebben dan zal je het horizontaal menu andere positie (bv 6 0f 7 moeten geven en zo zijmenu dus positie-1 )
en ook even je eigen items in de menu-types selecteren denk dat je dat wel al begrepen had de artisteer inhoud is eigenlijk gewoon voorbeeld data
Nu weet ik niet of je poging in xampp in een bestaande website is
maar ik weet nog van vroegere hulp her en der dat je af en toe speciaale beveiligingen in jou site verwerkt .dus misschien heeft zoiets daar mee te maken dat het niet lukt.
Maak anders in xampp in htdocs desnoods een nieuw map met schone joomla versie 3.4.4 en probeer het daar eens of het lukt
ik heb toch nog snel een filmpje voor je gemaakt zoals het hier ging
en als je dus zo zijmenu boven in wil hebben dan zal je het horizontaal menu andere positie (bv 6 0f 7 moeten geven en zo zijmenu dus positie-1 )
en ook even je eigen items in de menu-types selecteren denk dat je dat wel al begrepen had de artisteer inhoud is eigenlijk gewoon voorbeeld data
M.v.g Leen
Laatst bewerkt 9 jaren 4 maanden geleden door Leen.
Onderwerp is gesloten.
- ReneS50
- Onderwerp Auteur
- Bezoeker
9 jaren 3 maanden geleden #12873
door ReneS50
Hoi Leen,
Heb je aanwijzingen gevolgd: Op virtuele schijf alles leeggehaald. Joomla 3.4.4. opnieuw geinstalleerd. Youtube Film bekeken en meegeschreven. Aan de hand hiervan Template opnieuw geinstelleerd. Resultaat nu hetzelfde als bij jou. Denk dat ik iets vergeten ben of per ongeluk iets heb omgedraaid. Youtube Film heeft 100% duidelijkheid gebracht. Zal het ticket dan ook sluiten.
Heb je aanwijzingen gevolgd: Op virtuele schijf alles leeggehaald. Joomla 3.4.4. opnieuw geinstalleerd. Youtube Film bekeken en meegeschreven. Aan de hand hiervan Template opnieuw geinstelleerd. Resultaat nu hetzelfde als bij jou. Denk dat ik iets vergeten ben of per ongeluk iets heb omgedraaid. Youtube Film heeft 100% duidelijkheid gebracht. Zal het ticket dan ook sluiten.
Onderwerp is gesloten.
- Leen
- Administrator
- Geen zorgen voor de dag van morgen
Minder
Meer
- Ontvangen bedankjes 205
9 jaren 3 maanden geleden #12874
door Leen
M.v.g Leen
Beantwoord door Leen in topic Re: Artisteer Joomla | Verticaal menu niet zichtbaar
Hoi Rene,
Mooi dan weet je in iedergeval dat het niet aan je Template ligt.
Maar in de map htdocs Xampp hoef je je niet steeds de mappen weg te halen voor een test ik heb gewoon gelijk van het begin dus
daar de joomla versie in mappen geïnstalleerd zo dat ik alleen maar bij lokale host naar een ander map hoeft te schakelen voor andere versie joomla
Mooi dan weet je in iedergeval dat het niet aan je Template ligt.
Maar in de map htdocs Xampp hoef je je niet steeds de mappen weg te halen voor een test ik heb gewoon gelijk van het begin dus
daar de joomla versie in mappen geïnstalleerd zo dat ik alleen maar bij lokale host naar een ander map hoeft te schakelen voor andere versie joomla
M.v.g Leen
Onderwerp is gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.394 seconden