Skip to main content

Vraag Phoca Gallery

  • Ruud56
  • Ruud56's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Junior lid
  • Junior lid
Meer
8 jaren 5 maanden geleden #12920 door Ruud56
Phoca Gallery werd gestart door Ruud56
Ik heb in mijn website www.groenprojecten-zoetermeer.nl een presentatie van het assortiment opgebouwd d.m.v. Phoca Gallery. Nu geeft hij alleen niet meer alle plaatjes aan die ik erin heb gezet, hij heeft het wel gedaan maar ineens was het weg en zie ik alleen nog maar de eerste serie van elk onderwerp. Tevens zijn alle thumbnails ineens niet meer passend. Wie kan mij hierbij helpen dit te herstellen.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • Leen
  • Leen's Profielfoto
  • Offline
  • Administrator
  • Administrator
  • Geen zorgen voor de dag van morgen
Meer
8 jaren 5 maanden geleden #12922 door Leen
Beantwoord door Leen in topic Re: Phoca Gallery
Hallo Ruud56,
Ik kan niet zo snel zien waar  het niet goed gaat op je site kan je iets meer specifiek aangeven welke of waar we kunnen kijken ik zie in assortiment heleboel plaatjes normaal .
maar je kan altijd kijken bij Componenten>phoca-gallery bij afbeeldingen of daar alles nog goed staat(dacht dat bij funcies dan groen vinkje staat bij elk plaatje)
maar je kan ook daar alles selecteren en op knop minituur afbeeldingen opnieuw maken klikken(en ook op publiceren)
.
Is phoca gallery goed op to date laatste versie is 4.2.1
en heb je soms nog iets geüpdatet of aangepast.
Maar vaak is lijkt het de laatste tijd dat er veel in de webbrowser cache blijft hangen(dus control + F5 ) opschonen en  verversen .
Maar het kan ook in administratie gedeelte bij system > opschonen verlopen cache en ook daar bij wis cache wil wel eens helpen.

M.v.g Leen

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • Ruud56
  • Ruud56's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Junior lid
  • Junior lid
Meer
8 jaren 5 maanden geleden #12924 door Ruud56
Beantwoord door Ruud56 in topic Re: Phoca Gallery
Hallo Leen, bedankt voor het reageren en ik heb meteen het e.e.a. opgevolgd maar het is er alleen maar slechter op geworden  ;D  ben nu al mijn plaatjes kwijt dus ga maar eens zoeken hoe ik dit ga oplossen

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • Leen
  • Leen's Profielfoto
  • Offline
  • Administrator
  • Administrator
  • Geen zorgen voor de dag van morgen
Meer
8 jaren 5 maanden geleden #12926 door Leen
Beantwoord door Leen in topic Re: Phoca Gallery
Hallo Ruud56,
Wat is dit vervelend om te horen normaal moet dat geen probleem geven.(ik had dit eerst bij me zelf uitgetest)
kan je omschrijven wat je precies heb gedaan ?


M.v.g Leen

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • Ruud56
  • Ruud56's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Junior lid
  • Junior lid
Meer
8 jaren 5 maanden geleden #12927 door Ruud56
Beantwoord door Ruud56 in topic Re: Phoca Gallery
Hallo Leen,
Ik heb alle miniaturen opnieuw laten maken en toen waren de meeste plaatjes meteen weg ik zie ze ook niet meer staan wanneer ik naar Phoca / controlpanel ga dus ik zal ze er opnieuw in moeten laden. Wel vreemd want de normale formaten zijn allemaal nog beschikbaar alleen niet meer in beeld. Ik heb tevens gebruik gemaakt in Phoca om de cache te legen wellicht dat daar iets fout is gegaan. Ik ben zoekende  ???

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • Leen
  • Leen's Profielfoto
  • Offline
  • Administrator
  • Administrator
  • Geen zorgen voor de dag van morgen
Meer
8 jaren 5 maanden geleden #12928 door Leen
Beantwoord door Leen in topic Re: Phoca Gallery
wat je kan proberen is om even de foto dmv van het bovenste hokje allemaal aan te laten vinken (vergeet even niet rechtsboven kiezen alle foto's weer geven ipv van 25 )
dan kan publiceren even tueel helpen maar ik denk eerder dat je dus alles selecteren en dan de knop autoriseer moet drukken.(dat werkt op mijn test hier goed)kan wel zijn dat je even de webbrowser waar je  voorzijde van je site bekijkt weer moet verversen door control + f5 

M.v.g Leen

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.513 seconden
Gemaakt door Kunena