- Ontvangen bedankjes 205
Vraag Phoca Gallery
- Leen
- Administrator
- Geen zorgen voor de dag van morgen
Minder
Meer
9 jaren 3 maanden geleden #12956
door Leen
M.v.g Leen
Beantwoord door Leen in topic Re: Phoca Gallery
Hallo @Arjan,
Ja zoiets of beez maar ik wacht even tot Ruud reageert
misschien dat het hem nu al ineens te binnen schiet of hij ergens iets heb verwijderd of veranderd.
(heb bij mezelf zitten testen met eigen artisteer template en dat ging wel goed)
Ja zoiets of beez maar ik wacht even tot Ruud reageert
misschien dat het hem nu al ineens te binnen schiet of hij ergens iets heb verwijderd of veranderd.
(heb bij mezelf zitten testen met eigen artisteer template en dat ging wel goed)
M.v.g Leen
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Ruud56
- Onderwerp Auteur
- Gebruiker
Minder
Meer
- Ontvangen bedankjes 0
9 jaren 3 maanden geleden #12958
door Ruud56
Beantwoord door Ruud56 in topic Re: Phoca Gallery
Hoi Leen,
Ik ben gisteren even buiten spel gezet door de griep en vandaag nog niet veel beter maar ben weer wakker, ik heb deze website laten bouwen en wil hem nu zelf bij gaan houden. Ik heb de template opgevraagd bij de jongen die hem gebouwd heeft dus zodra ik die heb kan ik hem naar je mailen. Ik moet nog veel leren over Joomla zie ik maar vind het wel heel leuk.
Ik ben gisteren even buiten spel gezet door de griep en vandaag nog niet veel beter maar ben weer wakker, ik heb deze website laten bouwen en wil hem nu zelf bij gaan houden. Ik heb de template opgevraagd bij de jongen die hem gebouwd heeft dus zodra ik die heb kan ik hem naar je mailen. Ik moet nog veel leren over Joomla zie ik maar vind het wel heel leuk.
- Leen
- Administrator
Minder
Meer
9 jaren 3 maanden geleden #12959
door Leen
M.v.g Leen
Hallo Ruud,
Oh dat minder fraai griepje maar kan gebeuren .
maar als je wil dat ik het met een standaard template even uit test laat me dan weten dan installeer ik tijdelijk via administrator er eentje
Oh dat minder fraai griepje maar kan gebeuren .
maar als je wil dat ik het met een standaard template even uit test laat me dan weten dan installeer ik tijdelijk via administrator er eentje
M.v.g Leen
- Ruud56
- Onderwerp Auteur
- Gebruiker
Minder
Meer
- Ontvangen bedankjes 0
9 jaren 3 maanden geleden #12960
door Ruud56
Beantwoord door Ruud56 in topic Re: Phoca Gallery
Hoi Leen,
Als dat verder geen probleem is dan graag ik wil best weten hoe het nou komt dat ik niet meer plaatjes zie.
Groet,
Ruud
Als dat verder geen probleem is dan graag ik wil best weten hoe het nou komt dat ik niet meer plaatjes zie.
Groet,
Ruud
- Leen
- Administrator
Minder
Meer
9 jaren 3 maanden geleden #12962
door Leen
M.v.g Leen
Oke Ruud ,
dat is geen probleem als goed is merk je en veranderd er niks van op de site
als ik dat probeer en dan weten we zeker of er iets uit jou template is gehaald van dat pagination.
dat is geen probleem als goed is merk je en veranderd er niks van op de site
als ik dat probeer en dan weten we zeker of er iets uit jou template is gehaald van dat pagination.
M.v.g Leen
- Leen
- Administrator
Minder
Meer
9 jaren 3 maanden geleden #12964
door Leen
M.v.g Leen
Hallo Ruud,
heel vreemd de standaard template krijg ik er niet in want dan meld hij dat ze al bestaan ergens in jou omgeving
en als ik nieuw template installeert en hem toewijst gebeurt er niks
Ik heb dus donkerbruin vermoeden dat de site beschermd is of op een andere manier niet voor alles toegankelijk het vreemde is ook dat hij een hidden men heb en meer van dat dus als ik bij template pagina toe wijst zie ik heel aparte dingen die in div menu zouden staan echter als ik dan weer naar die menu's gaat kijken zie ik dat niet terug.
Dus ik denk dat er mee te maken heb
heel vreemd de standaard template krijg ik er niet in want dan meld hij dat ze al bestaan ergens in jou omgeving
en als ik nieuw template installeert en hem toewijst gebeurt er niks
Ik heb dus donkerbruin vermoeden dat de site beschermd is of op een andere manier niet voor alles toegankelijk het vreemde is ook dat hij een hidden men heb en meer van dat dus als ik bij template pagina toe wijst zie ik heel aparte dingen die in div menu zouden staan echter als ik dan weer naar die menu's gaat kijken zie ik dat niet terug.
Dus ik denk dat er mee te maken heb
M.v.g Leen
Tijd voor maken pagina: 0.395 seconden