- Ontvangen bedankjes 202
Vraag Re: 2 artikelen in de weergave bij speciale artikelen onder de categorie
- Leen
- Administrator
- Geen zorgen voor de dag van morgen
Minder
Meer
9 jaren 1 dag geleden #13152
door Leen
M.v.g Leen
Beantwoord door Leen in topic Re: 2 artikelen in de weergave bij speciale artikelen onder de categorie
Hallo Christian,
:offtopic_happy:
Ik zie dus dat het een Artisteer template is dus eigenlijk heb je hem in verkeerd gedeelte gepost ergens beneden hebben we een artisteer hoekje maar zal hem dadelijk wel verplaatsen
:ontopic:
Heb je deze template zelf gemaakt ?
maar gokje welk soort menu-item heb je gekozen zo als mijn plaatjes ?
als ik nl een artikeltje bekijkt zie ik op vreemde plek een knop je verschijnen wat op volgend lijkt
:offtopic_happy:
Ik zie dus dat het een Artisteer template is dus eigenlijk heb je hem in verkeerd gedeelte gepost ergens beneden hebben we een artisteer hoekje maar zal hem dadelijk wel verplaatsen
:ontopic:
Heb je deze template zelf gemaakt ?
maar gokje welk soort menu-item heb je gekozen zo als mijn plaatjes ?
als ik nl een artikeltje bekijkt zie ik op vreemde plek een knop je verschijnen wat op volgend lijkt
M.v.g Leen
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- cmeulema
- Onderwerp Auteur
- Gebruiker
Minder
Meer
- Ontvangen bedankjes 0
9 jaren 1 dag geleden #13153
door cmeulema
Beantwoord door cmeulema in topic Re: 2 artikelen in de weergave bij speciale artikelen onder de categorie
Hallo Leen
Inderdaad via artisteer gemaakt
echter een andere template er onder zorgt met onderstaande instellingen dat de zaken wel in beeld komen...vandaar de gedachte dat het iets van een instelling zou moeten zijn...
in de bijlage de menu instelling voor het onderdeel nieuws
Inderdaad via artisteer gemaakt
echter een andere template er onder zorgt met onderstaande instellingen dat de zaken wel in beeld komen...vandaar de gedachte dat het iets van een instelling zou moeten zijn...
in de bijlage de menu instelling voor het onderdeel nieuws
- Leen
- Administrator
Minder
Meer
9 jaren 1 dag geleden #13154
door Leen
M.v.g Leen
Beantwoord door Leen in topic Re: 2 artikelen in de weergave bij speciale artikelen onder de categorie
probeer eens bij menu-itemtypes nu een categorieblog te kiezen
en dan inderdaad aan de rechterkant de juiste categorie
maar vergeet niet bij het veranderen van een menu-itemtype ook de alias leeg te maken voor je hem weer opnieuw opslaat
en dan inderdaad aan de rechterkant de juiste categorie
maar vergeet niet bij het veranderen van een menu-itemtype ook de alias leeg te maken voor je hem weer opnieuw opslaat
M.v.g Leen
- cmeulema
- Onderwerp Auteur
- Gebruiker
Minder
Meer
- Ontvangen bedankjes 0
9 jaren 1 dag geleden #13155
door cmeulema
Beantwoord door cmeulema in topic Re: 2 artikelen in de weergave bij speciale artikelen onder de categorie
Hallo Leen
getuige de afbeelding heb ik de zaken nu aangepast naar een blog toe.... nog geen verschil..
groet
Christian
getuige de afbeelding heb ik de zaken nu aangepast naar een blog toe.... nog geen verschil..
groet
Christian
- Leen
- Administrator
Minder
Meer
9 jaren 1 dag geleden #13156
door Leen
M.v.g Leen
Nu weet ik niet hoeveel artikelen je in de categorie Nieuws heb staan
en dat ze allemaal zichtbaar zijn voor publiek ik neem aan meer dan 2 dus eigenlijk zou hij ze moeten kunnen tonen .
wat je ook kan proberen is om de menu-itemtype eens te testen op categorielijst te zetten gebeurt er dan ook niks want eigenlijk zou er iets moeten veranderen zoals mijn voorbeeld plaatjes.
en ik begrijp het goed als je een standaard template vaan joomla neemt het dan wel lukt ?.
en dat ze allemaal zichtbaar zijn voor publiek ik neem aan meer dan 2 dus eigenlijk zou hij ze moeten kunnen tonen .
wat je ook kan proberen is om de menu-itemtype eens te testen op categorielijst te zetten gebeurt er dan ook niks want eigenlijk zou er iets moeten veranderen zoals mijn voorbeeld plaatjes.
en ik begrijp het goed als je een standaard template vaan joomla neemt het dan wel lukt ?.
M.v.g Leen
- Leen
- Administrator
Minder
Meer
9 jaren 1 dag geleden #13160
door Leen
M.v.g Leen
Als je wil mag je ook de template zip desnoods naar me mailen of als hij niet te groot is als bijlage hier posten zodat we kunnen testen of het daar in kan zitten dat het niet lukken wil
M.v.g Leen
Tijd voor maken pagina: 0.375 seconden