- Ontvangen bedankjes 0
Vraag Artisteer Themler template crator of templatetoaster
- Tom
- Onderwerp Auteur
- Gebruiker
Minder
Meer
8 jaren 11 maanden geleden #13927
door Tom
Artisteer Themler template crator of templatetoaster werd gestart door Tom
Ik heb al een aantal jaren template creator artisteer nu zijn die gestopt en kan ik mijn licentie overzetten naar themler voor 60 dollar
Of ik stap over op templatetoaster.
Maar ik ben er nog niet echt uit.
Zijn er hier meer mensen met ervaringen met deze programma's en zo ja wat lijkt jullie dan de beste keus.
Ervaringen van de echte template-bouwers met wat ze tegenkomen uit creator producten zijn ook welkom
alvast bedankt
mvg Tom
Of ik stap over op templatetoaster.
Maar ik ben er nog niet echt uit.
Zijn er hier meer mensen met ervaringen met deze programma's en zo ja wat lijkt jullie dan de beste keus.
Ervaringen van de echte template-bouwers met wat ze tegenkomen uit creator producten zijn ook welkom
alvast bedankt
mvg Tom
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Ron
- Administrator
8 jaren 11 maanden geleden #13933
door Ron
Bent u opzoek naar een een Hotel in Sauerland voor uw motor, Fiets en wandelvakantie dan zit u bij Hotel Landgasthof Grevenstein op het juiste adres!
Handelsregister-Nr: HRA6354 Amtsgericht: Arnsberg
Beantwoord door Ron in topic Re: Artisteer Themler template crator of templatetoaster
Hallo Tom,
ik hoor goeie verhalen over Themler maar heb er geen ervaring mee.
Groeten Ron
ik hoor goeie verhalen over Themler maar heb er geen ervaring mee.
Groeten Ron
Bent u opzoek naar een een Hotel in Sauerland voor uw motor, Fiets en wandelvakantie dan zit u bij Hotel Landgasthof Grevenstein op het juiste adres!
Handelsregister-Nr: HRA6354 Amtsgericht: Arnsberg
- Arjan
- Gebruiker
8 jaren 11 maanden geleden #13935
door Arjan
Lekker ontspannen mensen helpen met hun website problemen.
Beantwoord door Arjan in topic Re: Artisteer Themler template crator of templatetoaster
Totaal geen ervaring met deze programma's maar ik zou het uittesten door te kijken welke code hij plaatst in de bron waar je niet om gevraagd hebt.
En of het allemaal logisch word weggeschreven want ik zie bij Aristeer pagina's nog wel eens heel veel lagen voor dat er uiteindelijk de code komt om iets te laten zien. In de meeste templates die ik zelf bouw ga ik niet dieper dan 4 lagen meestal.
En of het allemaal logisch word weggeschreven want ik zie bij Aristeer pagina's nog wel eens heel veel lagen voor dat er uiteindelijk de code komt om iets te laten zien. In de meeste templates die ik zelf bouw ga ik niet dieper dan 4 lagen meestal.
Lekker ontspannen mensen helpen met hun website problemen.
Tijd voor maken pagina: 0.399 seconden