- Ontvangen bedankjes 0
Vraag Kleuren en foto's template veranderen per pagina
- kweetni01
- Onderwerp Auteur
- Gebruiker
Minder
Meer
7 jaren 9 maanden geleden #15355
door kweetni01
Kleuren en foto's template veranderen per pagina werd gestart door kweetni01
Hallo,
Ik ga mijn probleem proberen uit te leggen.
Ik heb een website gemaakt voor een vriend. www.prodrivingschool.eu .
Deze werkt goed. De template is gemaakt in Artisteer. Nu heeft hij gevraagd om de website uit te breiden.
Op de eerste pagina zou de keuze komen tussen 'particulieren' en 'bedrijven'. Naargelang waar er geklikt wordt, zou ik dezelfde template willen gebruiken, maar bij de ene zou het meer blauw en bij de andere meer rood moeten worden. Ook zouden de foto's anders moeten zijn naargelang je particulier of bedrijf bent.
Is dit iets dat ik Artisteer zelf moeten aanpassen of in de backend van Joomla? En gaat dit wel met Artisteer?
Alvast bedankt,
James
Ik ga mijn probleem proberen uit te leggen.
Ik heb een website gemaakt voor een vriend. www.prodrivingschool.eu .
Deze werkt goed. De template is gemaakt in Artisteer. Nu heeft hij gevraagd om de website uit te breiden.
Op de eerste pagina zou de keuze komen tussen 'particulieren' en 'bedrijven'. Naargelang waar er geklikt wordt, zou ik dezelfde template willen gebruiken, maar bij de ene zou het meer blauw en bij de andere meer rood moeten worden. Ook zouden de foto's anders moeten zijn naargelang je particulier of bedrijf bent.
Is dit iets dat ik Artisteer zelf moeten aanpassen of in de backend van Joomla? En gaat dit wel met Artisteer?
Alvast bedankt,
James
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Leen
- Administrator
- Geen zorgen voor de dag van morgen
Minder
Meer
- Ontvangen bedankjes 203
7 jaren 9 maanden geleden - 7 jaren 9 maanden geleden #15357
door Leen
M.v.g Leen
Beantwoord door Leen in topic Re: Kleuren en foto's template veranderen per pagina
Hallo James,
Namens Het Gehele Mijnjoomlaforum Team Hartelijk Welkom Op Het Forum.
Ik zelf denk dat dat zou moeten kunnen
als goed is kan je bij template beheer Templates: Stijlen (website)
een kopie maken je huidige template deze dan iets ander naam geven.
en dan zou je daar dus ook de template.css kunnen aanpassen naar kleuren die je zelf wilt.
En denk dat je ook een menuitem bij kan maken bv kies en dan daar in maak je jou menuitems 'particulieren en bedrijven en als je die maakt kan je daar ook kiezen welke template ze kunnen gebruiken .
Namens Het Gehele Mijnjoomlaforum Team Hartelijk Welkom Op Het Forum.
Ik zelf denk dat dat zou moeten kunnen
als goed is kan je bij template beheer Templates: Stijlen (website)
een kopie maken je huidige template deze dan iets ander naam geven.
en dan zou je daar dus ook de template.css kunnen aanpassen naar kleuren die je zelf wilt.
En denk dat je ook een menuitem bij kan maken bv kies en dan daar in maak je jou menuitems 'particulieren en bedrijven en als je die maakt kan je daar ook kiezen welke template ze kunnen gebruiken .
M.v.g Leen
Laatst bewerkt 7 jaren 9 maanden geleden door Leen.
- kweetni01
- Onderwerp Auteur
- Gebruiker
Minder
Meer
- Ontvangen bedankjes 0
7 jaren 9 maanden geleden #15367
door kweetni01
Beantwoord door kweetni01 in topic Re: Kleuren en foto's template veranderen per pagina
Bedankt. We gaan het eens proberen.
- Kaz Mjerski
- Gebruiker
Minder
Meer
- Ontvangen bedankjes 1
7 jaren 2 maanden geleden #16225
door Kaz Mjerski
Beantwoord door Kaz Mjerski in topic Re: Kleuren en foto's template veranderen per pagina
Beste Leen,
Ik heb ook een template met Artisteer gemaakt en wil deze een beetje gaan aanpassen. Ik heb ook een soort portfolio gallery met Phoca gemaakt. Ik kan, dacht ik, twee dingen doen. Of, zoals je schrijft, een kopie in Joomla 3 templatestijlen aanmaken of een nieuwe aangepaste Artisteertemplate uploaden maar dan moet ik de content ook weer importeren. Vraagjes: blijven de Phocainstellingen met alle geuploade afbeeldingen bij beide opties intact en moet ik alle menulinks weer gaan instellen?
Bij voorbaat dank voor je moeite en antwoord.
Kaz
Ik heb ook een template met Artisteer gemaakt en wil deze een beetje gaan aanpassen. Ik heb ook een soort portfolio gallery met Phoca gemaakt. Ik kan, dacht ik, twee dingen doen. Of, zoals je schrijft, een kopie in Joomla 3 templatestijlen aanmaken of een nieuwe aangepaste Artisteertemplate uploaden maar dan moet ik de content ook weer importeren. Vraagjes: blijven de Phocainstellingen met alle geuploade afbeeldingen bij beide opties intact en moet ik alle menulinks weer gaan instellen?
Bij voorbaat dank voor je moeite en antwoord.
Kaz
- Ron
- Administrator
7 jaren 2 maanden geleden #16226
door Ron
Bent u opzoek naar een een Hotel in Sauerland voor uw motor, Fiets en wandelvakantie dan zit u bij Hotel Landgasthof Grevenstein op het juiste adres!
Handelsregister-Nr: HRA6354 Amtsgericht: Arnsberg
Beantwoord door Ron in topic Re: Kleuren en foto's template veranderen per pagina
Hallo Kaz,
als eerste ik je van harte welkom hier op het forum namens ons team.
Phoca instellingen blijven altijd behouden daar heeft je template of template stijl geen invloed op.
De bestaande menu items kan je gewoon gebruiken dus een aangepaste template/stijl kan je koppelen aan 1 menu item zoals Leen hier boven ook al aangeeft.
Succes ermee.
Groeten Ron
als eerste ik je van harte welkom hier op het forum namens ons team.
Phoca instellingen blijven altijd behouden daar heeft je template of template stijl geen invloed op.
De bestaande menu items kan je gewoon gebruiken dus een aangepaste template/stijl kan je koppelen aan 1 menu item zoals Leen hier boven ook al aangeeft.
Succes ermee.
Groeten Ron
Bent u opzoek naar een een Hotel in Sauerland voor uw motor, Fiets en wandelvakantie dan zit u bij Hotel Landgasthof Grevenstein op het juiste adres!
Handelsregister-Nr: HRA6354 Amtsgericht: Arnsberg
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Kaz Mjerski
- Kaz Mjerski
- Gebruiker
Minder
Meer
- Ontvangen bedankjes 1
7 jaren 2 maanden geleden #16227
door Kaz Mjerski
Beantwoord door Kaz Mjerski in topic Re: Kleuren en foto's template veranderen per pagina
Dat is snel! Bedankt Ron voor het snelle antwoord en ik ga aan de slag.
Vriendelijke groet,
Kaz.
Vriendelijke groet,
Kaz.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Ron
Tijd voor maken pagina: 0.384 seconden