Skip to main content

Vraag Tip! titel postheader veranderen van h2 naar h1 Artisteer 4.x

• Renata
  • Renata's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Administrator
  • Administrator
  • Voor al uw webdesign, professioneel en betaalbaar
Meer
11 jaren 7 maanden geleden - 11 jaren 7 maanden geleden #1883 door Renata
Voor SEF/SEO zoekmachine optimalisatie  is het beter de titels van artikelen tussen de h1 tags te zetten. Artisteer zet het helaas standaard tussen h2 tags.

Hieronder uitleg hoe dit te veranderen op een live website bij templates gemaakt door Artisteer 4.1 of hoger:
  • Ga met behulp van een ftp client naar je server: root > Jouw template > functions.php;
  • Download dit document;
  • Maak voor de zekerheid een reserve kopie van dit document;
  • Open dit document met kladblok. Gebruik GEEN andere als kladblok zoals Microsoft word, daar met kladblok je pure platte tekst genereert wat met Microsoft word of andere programma's zeker niet het geval is!

vindt:
Code:
    function artxPost($data)     {         if (is_string($data))             $data = array('content' => $data);         $classes = isset($data['classes']) && strlen($data['classes']) ? $data['classes'] : '';                     artxFragmentBegin("<article class=\"art-post" . $classes . "\">");             artxFragmentBegin("<div class=\"art-postmetadataheader\">");             artxFragmentBegin("<h2 class=\"art-postheader\">");             if (isset($data['header-text']) && strlen($data['header-text'])) {                 if (isset($data['header-link']) && strlen($data['header-link']))                     artxFragmentContent('<a href="' . $data['header-link'] . '">' . $data['header-text'] . '</a>');                 else                     artxFragmentContent($data['header-text']);             }             artxFragmentEnd("</h2>");

en vervang door:
Code:
    function artxPost($data)     {         if (is_string($data))             $data = array('content' => $data);         $classes = isset($data['classes']) && strlen($data['classes']) ? $data['classes'] : '';                     artxFragmentBegin("<article class=\"art-post" . $classes . "\">");             artxFragmentBegin("<div class=\"art-postmetadataheader\">");             artxFragmentBegin("<h1 class=\"art-postheader\">");             if (isset($data['header-text']) && strlen($data['header-text'])) {                 if (isset($data['header-link']) && strlen($data['header-link']))                     artxFragmentContent('<a href="' . $data['header-link'] . '">' . $data['header-text'] . '</a>');                 else                     artxFragmentContent($data['header-text']);             }             artxFragmentEnd("</h1>");

Upload dit aangepaste document weer naar de server op dezelfde plek uiteraard en overschrijf daarmee de oude.

ps.: mocht er wat fout gegaan zijn...als het goed is heb je je reserve kopie nog. Upload deze weer naar je server en overschrijf daarmee de aangepaste en foute php document.

ResponsiveWebsiteMaken.nl , onderdeel van 1place4ads voor het maken van professionele onderscheidende websites, hosting van uw website, domeinnamen en website onderhoud. Alles onder 1 dak!
KvK nr.: 51546418
Laatst bewerkt 11 jaren 7 maanden geleden door Renata.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
11 jaren 7 maanden geleden #1966 door @rno
Bedankt voor deze tip!

Meer
11 jaren 7 maanden geleden #2049 door Ronald
Hallo Renata,

Bedankt voor de tip. Ik heb echter nog wel een opmerking/vraag hierover. Als je de h2 tag veranderd naar de h1 tag dan zal je toch ook wat in je template.css moeten aanpassen lijkt mij, tenzij de opmaak voor beide tags hetzelfde is. Of zie ik nu iets over het hoofd?

Overigens kun je ook Notepad++ gebruiken voor het editen van php en css bestanden.

Groet,
Ronald

• Renata
  • Renata's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Administrator
  • Administrator
  • Voor al uw webdesign, professioneel en betaalbaar
Meer
11 jaren 7 maanden geleden #2050 door Renata
Hoi Ronald,

Volgens mij wordt hier postheader opgedragen H1 te gebruiken. In css wordt verwezen naar naar deze opdracht.

Op onze home, help en downloads werkt het.

Neemt niet weg als jij goede tips en/of verbeteringen hebt, laat het hier weten.

Groetjes
Renata

ResponsiveWebsiteMaken.nl , onderdeel van 1place4ads voor het maken van professionele onderscheidende websites, hosting van uw website, domeinnamen en website onderhoud. Alles onder 1 dak!
KvK nr.: 51546418

Meer
11 jaren 7 maanden geleden #2064 door Arjan
Maar de "H" zijn alleen maar voor de koppen van artikelen of de secties daar in. De opmaak mag gewoon hetzelfde zijn als je dat leuk vind maar Google smult van koppen en geeft voorrang aan nummer 1 en leest de zesde eigenlijk niet meer.

Lekker ontspannen mensen helpen met hun website problemen.

Meer
11 jaren 3 maanden geleden - 11 jaren 3 maanden geleden #5107 door rvlune
Hallo,

Ik heb een probleem wat volgens mij met bovenstaande postings te maken heeft, mijn site heeft namelijk dubbele titels:
De juiste titel:
Code:
div class="art-postmetadataheader"><h2 class="art-postheader">Dit is een test</h2></div>
En een extra titel zonder spaties:
Code:
div class="art-postmetadataheader"><h2 class="art-postheader">Ditiseentest</h2></div>
Enig idee wat hier de oorzaak van is?
Gr. rvlune

Edit Renata: Ik heb de code tussen codetags geplaatst.
Laatst bewerkt 11 jaren 3 maanden geleden door rvlune.

Tijd voor maken pagina: 0.393 seconden
Gemaakt door Kunena