Skip to main content

Vraag Artisteer en slim zoeken module ipv zoeken module

• @rno
  • @rno's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
11 jaren 9 maanden geleden #1967 door @rno
In artisteer 4.x kan je een zoekknop boven in de header plaatsen. Deze gebruikt standaard de com-search functionaliteit en werkt naar behoren.
Is het echter mogelijk om in plaats daarvan de com-finder (slim zoeken) module te laten gebruiken?
Onderwerp is gesloten.
  • Renata
  • Renata's Profielfoto
  • Administrator
  • Administrator
  • Voor al uw webdesign, professioneel en betaalbaar
Meer
11 jaren 9 maanden geleden - 11 jaren 9 maanden geleden #2017 door Renata
Hoi @rno

Leuk dat je dit vraagt. Volgens mij hebben ze dit met de laatste release al voor je opgelost.
De final release is net uit en dit zijn de verander punten (wat ik nog niet heb uitgeprobeerd):

Artisteer schreef : The final version 4.1 also includes final fixes for minor issues reported in previous Beta versions.

For those new to Artisteer 4.1, the new features in Artisteer version 4.1 include:

Styling pages for previewing typography and control design. This feature makes Artisteer focused on template design, while making page design available optionally for users who also want to use Artisteer for creating content for their website.
    Ability to set forms for shapes and images in the Header.
    Custom Position control in the Header for Joomla, WordPress and Drupal.
    Styles for comments for WordPress, Blogger and Drupal.
    Export Positions by Content Layout cells in Footer for Joomla and WordPress.
    Styles for the navigator in blog posts for Joomla, WordPress and Drupal, and in comments for WordPress and Drupal.
    Styles for two social icons: Facebook and Twitter in the Header and Content.
    Ability to open menus without reloading the page (in responsive menus).
    Support for DotNetNuke 7.
    Support Joomla 3.0.

Groetjes
Renata

ResponsiveWebsiteMaken.nl , onderdeel van 1place4ads voor het maken van professionele onderscheidende websites, hosting van uw website, domeinnamen en website onderhoud. Alles onder 1 dak!
KvK nr.: 51546418
Laatst bewerkt 11 jaren 9 maanden geleden door Renata.
Onderwerp is gesloten.
  • @rno
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
11 jaren 9 maanden geleden #2105 door @rno
hmm, zover had ik nog niet gekeken. Volgens mij is wel mijn subscriptie een poosje geleden afgelopen. Ik zal eens gaan overwegen of ik daar opnieuw voor wil gaan betalen (uiteindelijk om op dit moment alleen maar een andere zoekmethode te gebruiken).
Onderwerp is gesloten.
Meer
11 jaren 9 maanden geleden #2108 door jollywood
Beantwoord door jollywood in topic Re: Artisteer en slim zoeken module ipv zoeken module
Hi @rno,

Als Artisteer al een zoeken functie in jou header heeft staan, dan heb je daar toch al een positie gedefinieerd?
Mischien denk ik te simpel, maar kun je die zoeken module dan niet deactiveren en de slim zoeken module op diezelfde positie activeren?

Jollywood

Aan het eind van de dag is er altijd nog een stuk onbekend internet over. En morgen is er weer een nieuwe dag.
Onderwerp is gesloten.
  • @rno
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
11 jaren 9 maanden geleden #2123 door @rno
Hallo Jollywood, volgens mij gaat dat niet. Er staat een zoekveldje maar ik heb (nog) nergens een zoeken of slim-zoeken module geplaatst.
Heb wel geprobeerd de zoeken-functie van Artisteer weg te laten en zelf in de header (position-30) een slim-zoeken module te plaatsen, maar die wordt dan compleet op een andere lokatie (weliswaar binnen de header) geplaatst als waar ik die eigenlijk wil hebben.
Het huidige zoekveldje scaled mooi mee met de grootte van het (responsive) template.
Onderwerp is gesloten.
Meer
11 jaren 9 maanden geleden #2135 door jollywood
Beantwoord door jollywood in topic Re: Artisteer en slim zoeken module ipv zoeken module
Hi @rno,

Maar de plaatsing van je slim zoeken moet dan toch een .css zaak zijn?

Jollywood

Aan het eind van de dag is er altijd nog een stuk onbekend internet over. En morgen is er weer een nieuwe dag.
Onderwerp is gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.383 seconden
Gemaakt door Kunena