Vraag Tip! Zelf module posities in de header van Artisteer templates maken
- Renata
- Administrator
- Voor al uw webdesign, professioneel en betaalbaar
Minder
Meer
11 jaren 10 maanden geleden - 11 jaren 10 maanden geleden #2040
door Renata
ResponsiveWebsiteMaken.nl , onderdeel van 1place4ads voor het maken van professionele onderscheidende websites, hosting van uw website, domeinnamen en website onderhoud. Alles onder 1 dak!
KvK nr.: 51546418
Beantwoord door Renata in topic Re: Zelf module posities in de header van Artisteer templates maken
Hoi Ronald,
Hele mooie uitleg, bedankt!
Ik heb er stiekem even een stickie van gemaakt en "tip" voor de titel gezet
Groetjes
Renata
Hele mooie uitleg, bedankt!
Ik heb er stiekem even een stickie van gemaakt en "tip" voor de titel gezet
Groetjes
Renata
ResponsiveWebsiteMaken.nl , onderdeel van 1place4ads voor het maken van professionele onderscheidende websites, hosting van uw website, domeinnamen en website onderhoud. Alles onder 1 dak!
Laatst bewerkt 11 jaren 10 maanden geleden door Renata.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- jollywood
- Gebruiker
11 jaren 10 maanden geleden #2041
door jollywood
Aan het eind van de dag is er altijd nog een stuk onbekend internet over. En morgen is er weer een nieuwe dag.
Beantwoord door jollywood in topic Re: Zelf module posities in de header van Artisteer templates maken
Hi Ronald,
Dank voor de opheldering, ik ben heel blij met deze tip!
Jollywood
Dank voor de opheldering, ik ben heel blij met deze tip!
Jollywood
Aan het eind van de dag is er altijd nog een stuk onbekend internet over. En morgen is er weer een nieuwe dag.
- Renata
- Administrator
11 jaren 10 maanden geleden #2052
door Renata
Beantwoord door Renata in topic Re: Tip! Zelf module posities in de header van Artisteer templates maken
Nogmaals bedankt Ronald!
Toch wil ik het volgende graag kwijt:
In de nieuwe Artisteer versie 4.1 kun je wel slides, module posities toevoegen in de header en ook de footer. Dus maak je een template in deze laatste versie van Artisteer 4.1 dan kun je de header maken zoals je wilt.
Heb je bijv. een template gemaakt in een oudere versie zoals de 3 serie, dan kun je ook het volgende doen indien je zelf over de .artx file van Artisteer beschikt en uiteraard over de laatste Artisteer versie 4.1 of hoger:
Groetjes
Renata
Toch wil ik het volgende graag kwijt:
In de nieuwe Artisteer versie 4.1 kun je wel slides, module posities toevoegen in de header en ook de footer. Dus maak je een template in deze laatste versie van Artisteer 4.1 dan kun je de header maken zoals je wilt.
Heb je bijv. een template gemaakt in een oudere versie zoals de 3 serie, dan kun je ook het volgende doen indien je zelf over de .artx file van Artisteer beschikt en uiteraard over de laatste Artisteer versie 4.1 of hoger:
- Importeer de oude .artx file in de nieuwe versie van Artisteer 4.1,
- Pas de template aan volgens je wensen.
- Loop wel even alles na daar er veranderingen opgetreden kunnen zijn omdat je een oudere .artx file geïmporteerd hebt in de nieuwe artisteer 4.1 versie.
- Exporteer .artx file als Joomla 2.5 template
- installeer de template op je website via extensie beheer
- Maak van deze template je standaard template via template beheer
Groetjes
Renata
- Ronald
- Onderwerp Auteur
- Gebruiker
Minder
Meer
- Ontvangen bedankjes 0
11 jaren 10 maanden geleden #2059
door Ronald
Beantwoord door Ronald in topic Re: Tip! Zelf module posities in de header van Artisteer templates maken
Hoi Renata,
Dat wist ik nog niet, zo zie je maar weer we leren weer van elkaar
Groet,
Ronald
Groet,
Ronald
- Renata
- Administrator
11 jaren 10 maanden geleden #2061
door Renata
Zeker weten Ronald! Met z'n allen maken we een topic waar echt iedereen veel aan heeft. Jouw handleiding is zeker wel nuttig voor beheerders die niet over het .artx file gemaakt in de oudere artisteer versie beschikken en toch een mooie header slide willen hebben.
Groetjes
Renata
Beantwoord door Renata in topic Re: Tip! Zelf module posities in de header van Artisteer templates maken
Hoi Renata,
Groet,
Ronald
Zeker weten Ronald! Met z'n allen maken we een topic waar echt iedereen veel aan heeft. Jouw handleiding is zeker wel nuttig voor beheerders die niet over het .artx file gemaakt in de oudere artisteer versie beschikken en toch een mooie header slide willen hebben.
Groetjes
Renata
Tijd voor maken pagina: 0.398 seconden