Vraag Template werkt niet helemaal
- Ron van Meijer
- Onderwerp Auteur
- Gebruiker
Minder
Meer
11 jaren 9 maanden geleden #3058
door Ron van Meijer
Groet
Ron
Template werkt niet helemaal werd gestart door Ron van Meijer
Ik heb een template gemaakt in Atristeer 4.1 en heb deze geïmplementeerd in de website
www.dazzling.nl
Mijn probleem is echter dat ik een 'Home' pagina gemaakt heb met drie blokken en die heb ik transparant gemaakt etc. Ook heb ik een tweede pagina gemaakt voor de rest van de pagina's op de website. Echter deze laten niet de opmaak (kolom met transparante opmaak...) zien van de 'home' pagina. Wie weet hoe dit komt, wat ik verkeerd doe (of gedaan heb) en kan mij uitleggen hoe ik dit werkend krijg?
Alvast bedankt.
Ron
Mijn probleem is echter dat ik een 'Home' pagina gemaakt heb met drie blokken en die heb ik transparant gemaakt etc. Ook heb ik een tweede pagina gemaakt voor de rest van de pagina's op de website. Echter deze laten niet de opmaak (kolom met transparante opmaak...) zien van de 'home' pagina. Wie weet hoe dit komt, wat ik verkeerd doe (of gedaan heb) en kan mij uitleggen hoe ik dit werkend krijg?
Alvast bedankt.
Ron
Groet
Ron
Onderwerp is gesloten.
- Renata
- Administrator
- Voor al uw webdesign, professioneel en betaalbaar
11 jaren 9 maanden geleden #3066
door Renata
ResponsiveWebsiteMaken.nl , onderdeel van 1place4ads voor het maken van professionele onderscheidende websites, hosting van uw website, domeinnamen en website onderhoud. Alles onder 1 dak!
KvK nr.: 51546418
Beantwoord door Renata in topic Re: Template werkt niet helemaal
Beste Ron,
Het is lastig te zien hoe jij zaken gemaakt heb. Wat ik zo kan zien is dat er 2 menu items goed werken: home en dance. Heb je deze gemaakt als blogopmaak in Joomla zelf of gemaakt in artisteer?
Bij alle andere menu items, zodra je erop klikt, verdwijnt ook het horizontale menu.
Groetjes
Renata
Het is lastig te zien hoe jij zaken gemaakt heb. Wat ik zo kan zien is dat er 2 menu items goed werken: home en dance. Heb je deze gemaakt als blogopmaak in Joomla zelf of gemaakt in artisteer?
Bij alle andere menu items, zodra je erop klikt, verdwijnt ook het horizontale menu.
Groetjes
Renata
ResponsiveWebsiteMaken.nl , onderdeel van 1place4ads voor het maken van professionele onderscheidende websites, hosting van uw website, domeinnamen en website onderhoud. Alles onder 1 dak!
Onderwerp is gesloten.
- Leen
- Administrator
- Geen zorgen voor de dag van morgen
Minder
Meer
- Ontvangen bedankjes 205
11 jaren 9 maanden geleden - 11 jaren 9 maanden geleden #3067
door Leen
Ik sluit me aan bij wat Renata zeg en doe er een paar plaatjes bij wat ik zie als ik op jou menu's klikt en een van mijn hoofdmenu gemaakt met artisteer.dan moet ik in joomla module beheer bij mijn module's welke ik gebruik voor mijn menu's bij
Module class achtervoegsel dit invullen=art-vmenu
verder als ik op jou home page op laatste nieuws op zo linkje klikt komt er dus een geheel ander menu te voorschijn welke ook blijft staan tot je daar weer een op item klikt,
mogelijk dat je een van jou menu's op in de module bij basis instellingen aan een andere menu kan/moet hangen ?
Of daar bij toon submenu-items ja of nee iets moet verzetten ?
tevens heb ik het idee dat jou hoofdbanner in start pagina hoger/groter is dan dat als ik op link in nieuws klikt en dat menu komt.
M.v.g Leen
Beantwoord door Leen in topic Re: Template werkt niet helemaal
Goedendag Ron,Beste Ron,
Groetjes
Renata
Ik sluit me aan bij wat Renata zeg en doe er een paar plaatjes bij wat ik zie als ik op jou menu's klikt en een van mijn hoofdmenu gemaakt met artisteer.dan moet ik in joomla module beheer bij mijn module's welke ik gebruik voor mijn menu's bij
Module class achtervoegsel dit invullen=art-vmenu
verder als ik op jou home page op laatste nieuws op zo linkje klikt komt er dus een geheel ander menu te voorschijn welke ook blijft staan tot je daar weer een op item klikt,
mogelijk dat je een van jou menu's op in de module bij basis instellingen aan een andere menu kan/moet hangen ?
Of daar bij toon submenu-items ja of nee iets moet verzetten ?
tevens heb ik het idee dat jou hoofdbanner in start pagina hoger/groter is dan dat als ik op link in nieuws klikt en dat menu komt.
M.v.g Leen
Laatst bewerkt 11 jaren 9 maanden geleden door Leen.
Onderwerp is gesloten.
- Arjan
- Gebruiker
11 jaren 9 maanden geleden #3068
door Arjan
Lekker ontspannen mensen helpen met hun website problemen.
Beantwoord door Arjan in topic Re: Template werkt niet helemaal
Sorry, maar zelfs in IE 7 zie ik geen fouten.
Is het misschien al opgelost?
Is het misschien al opgelost?
Lekker ontspannen mensen helpen met hun website problemen.
Onderwerp is gesloten.
- Renata
- Administrator
- Voor al uw webdesign, professioneel en betaalbaar
11 jaren 9 maanden geleden #3069
door Renata
Beantwoord door Renata in topic Re: Template werkt niet helemaal
Hoi Arjan, zo te zien niet: nu is het niet een beetje transparant maar geheel transparant. Nu is overal dus datgeen wat TS juist niet wilt vermoed ik.
Groetjes
Renata
Groetjes
Renata
Onderwerp is gesloten.
- Ron van Meijer
- Onderwerp Auteur
- Gebruiker
11 jaren 9 maanden geleden #3077
door Ron van Meijer
Groet
Ron
Beantwoord door Ron van Meijer in topic Re: Template werkt niet helemaal
Hallo allemaal, nee het is nog niet opgelost. Ik maak in Artisteer namelijk 2 pagina's. Eén is de startpagina welke 3 kolommen moet krijgen en de anderen krijgen allemaal 1 kolom maar wel met een 70% transparante achtergrond.
De startpagina staat ook waar ik hem hebben wil en ook op de manier zoals ik wil, daarmee ben ik tevreden maar mijn vraag is: "Hoe kan ik nou een pagina zo maken in Artisteer dat als ik in Joomla klik op 'nieuwe pagina' deze ook met opmaak en al (dus kolom met 70% transparante achtergrond) in m'n editor krijg?" En dat dus alle 'nieuwe' pagina's deze lay-out krijgen? Ik zou er zeer geholpen mee zijn want ik ben er al zo lang mee bezig en het lukt maar half.
Ron
De startpagina staat ook waar ik hem hebben wil en ook op de manier zoals ik wil, daarmee ben ik tevreden maar mijn vraag is: "Hoe kan ik nou een pagina zo maken in Artisteer dat als ik in Joomla klik op 'nieuwe pagina' deze ook met opmaak en al (dus kolom met 70% transparante achtergrond) in m'n editor krijg?" En dat dus alle 'nieuwe' pagina's deze lay-out krijgen? Ik zou er zeer geholpen mee zijn want ik ben er al zo lang mee bezig en het lukt maar half.
Ron
Groet
Ron
Onderwerp is gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.459 seconden