Vraag Template werkt niet helemaal
- ratar
- Gebruiker
Minder
Meer
11 jaren 9 maanden geleden #3096
door ratar
De Webneus,webdesign-hosting-onderhoud
www.webneus.nl
Beantwoord door ratar in topic Re: Template werkt niet helemaal
Hoi,
Als je in Artisteer je pagina's maak dan zul je na de installatie op: Import content from template moeten klikken.
zie bijlage
Is het nu opgelost?
greetz ratar
Als je in Artisteer je pagina's maak dan zul je na de installatie op: Import content from template moeten klikken.
zie bijlage
Is het nu opgelost?
greetz ratar
www.webneus.nl
Onderwerp is gesloten.
- Ron
- Administrator
11 jaren 9 maanden geleden #3097
door Ron
Bent u opzoek naar een een Hotel in Sauerland voor uw motor, Fiets en wandelvakantie dan zit u bij Hotel Landgasthof Grevenstein op het juiste adres!
Handelsregister-Nr: HRA6354 Amtsgericht: Arnsberg
Beantwoord door Ron in topic Re: Template werkt niet helemaal
Hallo Ron,
als je bij elke artikel de achtergrond en borders etc wilt hebben die je ook gebruik in de de blocks op je homepage kun je het volgende doen.
Maak eerst wel een backup voordat je de css gaat aanpassen!
1. Ga naar templates/dazzling_template_new_2013/css/template.css
2. Open deze met Notepadd++ en ga naar regel 2121
Oude:
Vervang deze door:
4. Nu heb je overal de zelfde achtergrond bij de artikelen enz enz
Succes ermee
Groeten Ron
als je bij elke artikel de achtergrond en borders etc wilt hebben die je ook gebruik in de de blocks op je homepage kun je het volgende doen.
Maak eerst wel een backup voordat je de css gaat aanpassen!
1. Ga naar templates/dazzling_template_new_2013/css/template.css
2. Open deze met Notepadd++ en ga naar regel 2121
Oude:
Code:
.art-post {
margin: 12px;
padding: 3px;
}
Vervang deze door:
Code:
.art-post {
background: url("/images/template-content/87ad3.png") repeat scroll 0 0 rgba(84, 84, 84, 0.3);
border-bottom: 1px solid #B22401;
border-radius: 15px 15px 15px 15px;
border-right: 2px solid #B22401;
color: #FFFFFF;
width: 100%;
margin: 12px;
padding: 3px;
}
Succes ermee
Groeten Ron
Bent u opzoek naar een een Hotel in Sauerland voor uw motor, Fiets en wandelvakantie dan zit u bij Hotel Landgasthof Grevenstein op het juiste adres!
Handelsregister-Nr: HRA6354 Amtsgericht: Arnsberg
Onderwerp is gesloten.
- Renata
- Administrator
- Voor al uw webdesign, professioneel en betaalbaar
11 jaren 9 maanden geleden #3098
door Renata
Hoi Ratar
Dat werkt idd, maar alleen voor de artikelen gemaakt in artisteer. In Artisteer kun je nu zelfs een hele website bouwen als je dat wilt.
Nieuwe artikelen echter welke TS maakt op Joomla zelf, krijgen niet de look van wat in artisteer is gemaakt en dat is logisch daar de artikelen gemaakt in artisteer geen gebruik maken van module posities maar gewoon van de artikelen/tabellen structuur.
Groetjes
Renata
ResponsiveWebsiteMaken.nl , onderdeel van 1place4ads voor het maken van professionele onderscheidende websites, hosting van uw website, domeinnamen en website onderhoud. Alles onder 1 dak!
KvK nr.: 51546418
Beantwoord door Renata in topic Re: Template werkt niet helemaal
Hoi,
zie bijlage
Is het nu opgelost?
greetz ratar
Hoi Ratar
Dat werkt idd, maar alleen voor de artikelen gemaakt in artisteer. In Artisteer kun je nu zelfs een hele website bouwen als je dat wilt.
Nieuwe artikelen echter welke TS maakt op Joomla zelf, krijgen niet de look van wat in artisteer is gemaakt en dat is logisch daar de artikelen gemaakt in artisteer geen gebruik maken van module posities maar gewoon van de artikelen/tabellen structuur.
Groetjes
Renata
ResponsiveWebsiteMaken.nl , onderdeel van 1place4ads voor het maken van professionele onderscheidende websites, hosting van uw website, domeinnamen en website onderhoud. Alles onder 1 dak!
Onderwerp is gesloten.
- Ron van Meijer
- Onderwerp Auteur
- Gebruiker
11 jaren 9 maanden geleden - 11 jaren 9 maanden geleden #3105
door Ron van Meijer
Hoe arrogant klinkt het van mij als ik zeg dat ik dat wel wist maar het ging mij mede om de editor zodat die ook deze achtergrond zou krijgen en deze ook mee zou nemen in de uiteindelijke site. Ik heb het nu opgelost door op de huidige pagina's handmatig de code aan te passen. Dat is wel wat werk maar in elk geval werkt het.
Ik heb je een bedankje gestuurd en bedank je nogmaals voor je (re)actie.
Ook aan Renata gaat mijn dank uit (heb jou ook een bedankje gestuurd). Ik ben er nog niet helemaal maar het komt zo wel.
Het feit dat je in Artisteer hele websites kunt bouwen wist ik niet en dat bleek wel uit het feit dat het niet wilde lukken.
Ik denk dat versie 4.1 dus heel anders is dan 3.x
Ron :goodwork:
Renata :bravo:
Groet
Ron
Groet
Ron
Beantwoord door Ron van Meijer in topic Re: Template werkt niet helemaal
[knip]
[/knip]
Hoe arrogant klinkt het van mij als ik zeg dat ik dat wel wist maar het ging mij mede om de editor zodat die ook deze achtergrond zou krijgen en deze ook mee zou nemen in de uiteindelijke site. Ik heb het nu opgelost door op de huidige pagina's handmatig de code aan te passen. Dat is wel wat werk maar in elk geval werkt het.
Ik heb je een bedankje gestuurd en bedank je nogmaals voor je (re)actie.
Ook aan Renata gaat mijn dank uit (heb jou ook een bedankje gestuurd). Ik ben er nog niet helemaal maar het komt zo wel.
Het feit dat je in Artisteer hele websites kunt bouwen wist ik niet en dat bleek wel uit het feit dat het niet wilde lukken.
Ik denk dat versie 4.1 dus heel anders is dan 3.x
Ron :goodwork:
Renata :bravo:
Groet
Ron
Groet
Ron
Laatst bewerkt 11 jaren 9 maanden geleden door Ron van Meijer.
Onderwerp is gesloten.
- ratar
- Gebruiker
11 jaren 9 maanden geleden #3113
door ratar
www.webneus.nl
Beantwoord door ratar in topic Re: Template werkt niet helemaal
@Renata,
Daar heb je gelijk in, ik dacht dat hij de pagina's gemaakt in Artisteer niet zichtbaar waren....
ratar
Daar heb je gelijk in, ik dacht dat hij de pagina's gemaakt in Artisteer niet zichtbaar waren....
ratar
www.webneus.nl
Onderwerp is gesloten.
- Renata
- Administrator
- Voor al uw webdesign, professioneel en betaalbaar
11 jaren 9 maanden geleden #3115
door Renata
Beantwoord door Renata in topic Re: Template werkt niet helemaal
Geeft niks Ratar, sowieso is alle info welkom en ik weet zeker dat lezers zeker wat hebben aan je info!
@Ron..graag gedaan! Je kunt zelf dit draadje sluiten en op opgelost zetten. Zou je dat willen doen?
Groetjes
Renata
@Ron..graag gedaan! Je kunt zelf dit draadje sluiten en op opgelost zetten. Zou je dat willen doen?
Groetjes
Renata
Onderwerp is gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.388 seconden