Vraag (sub)Menuitems navigeren niet correct op Ipad
- SPABO
- Onderwerp Auteur
- Gebruiker
- De oplossing is vaak dichterbij dan je denkt!
Ik heb daar Menuitems in type "Scheidingsteken" en daaronder de "normale menuitems, mn type "individueel artikel"
Menuitems zijn gemaakt On Hoover, en dat werkt, maar als ik dan een submenu heb aangeklikt, kan ik niet meer naar een ander hoofdmenuitem...
Probleem doet zich voor op een iPad/iPhone.
Iemand een idee hoe dit probleem te tackelen??
ps
Kijk een op www.golfparkspandersbosch.nl site om een idee te krijgen
"Carpe Diem"
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- SPABO
- Onderwerp Auteur
- Gebruiker
Mn de afgeronde hoeken wil niet goed overkomen in IE8 (IE7 is sowiezo "uit")
Ook de menu's werken niet lekker, er is een fix, maar toch blijft er verschil tussen IoS en Androïd
"Carpe Diem"
- Arjan
- Gebruiker
Ik heb geen smartphone, tablet of ander ding die mij op ieder moment van de dag kan storen dus kan ik weinig voor je betekenen. En wat Aristeer is weet ik maar dat is dan ook al alles.
Eigenlijk ben ik wel zielig
Lekker ontspannen mensen helpen met hun website problemen.
- SPABO
- Onderwerp Auteur
- Gebruiker
"Carpe Diem"
- Renata
- Administrator
- Voor al uw webdesign, professioneel en betaalbaar
mbt IE:
Ik heb zelfs Artisteer support hier eerder al over benaderd. IE werkt bij mij via artisteer gewoon niet zoals het hoort. Bij iedere template die ik maak dwing ik noodgedwongen IE in compatibiliteits modus te draaien via template index.php, maar zo los je het niet op, zo bestrijd je alleen het gevolg.
www.artisteer.com/?post_id=229363&p=forum_post&forum_id=20 is het draadje die ik op het artisteer forum hierover geopend heb.
Vie direct support kreeg ik dit antwoord:
Hello Renata,
I wonder why the site looks bad for you in IE9 and 10.
It should look as in other browsers.
There was no major issues in these versions, so you are welcome to provide a link to the website so that we could see the issue.
However I see from the forum thread that you use IE Compatibility View mode on purpose.
I don't consider it to bee the good idea and I'll explain why:
In fact, the "Compatability View" button isn't displayed on the websites designed with Artisteer on purpose, because enabling it makes the sites displaying wrong.
This option isn't enabled in IE on default, and one should change the corresponding setting there to turn it on.
But Artisteer themes should look fine in Standard mode.
If they aren't, we'll do our best to help you, if you please explain the special issues you see in IE9 or 10.
Best regards,
Ik moet dus nog de laatste versie 4.2 uitproberen, maar ivm drukte ben ik er nog niet aan toegekomen.
iPAD: ik ga zo eens kijken wat je bedoelt. Via Firefox in de shft/ctr/m mode zie ik niet wat je bedoelt.
edit: ik heb mijn Ipad erbij gehaald, maar kan via submenu gewoon weer terug naar een hoofdmenu. Ik gebruik de laatste versie: IOS 7.nog wat...
Groetjes
Renata
ResponsiveWebsiteMaken.nl , onderdeel van 1place4ads voor het maken van professionele onderscheidende websites, hosting van uw website, domeinnamen en website onderhoud. Alles onder 1 dak!
KvK nr.: 51546418
- SPABO
- Onderwerp Auteur
- Gebruiker
Vwb browsers: Artisteer 4.1 en ook 4.2 werken goed in alle browsers, muv IE8 en al helemaal niet in IE7.
Wereldwijd zijn nog steeds ca 12% IE gebruikers, IE7 0.6% (te verwaarlozen), maar IE8 4.7%!
In Nederland, hoe conservatief ook , liggen deze getallen hoger
In IE8 mn problemen met ronde hoeken, grids etc
Maar....
Tegenwoordig moeten sites ook responsief zijn, immers, de tablets, iphones, ipads, smartphones nemen allengs toe. (Ook ik ben niet zo'n voorstander, maar whoami)
Het probleem schuilt 's daar in de verschillen tussen IOS (IPads) en Androïd(oa SAMSUNG) besturingssystemen.
Eea te verbetern met een aanpassing in het bestandje defaultseparator.php, en de Hoofdmenu's op "externe url" te zetten(zonder een url!)
Ook ik ben een trouwe lezer van het Artisteer US forum (gowed dat jij wel antwoord krijgt!), het is daar een hoop geklaag over het feit dat Artisteer gewoon voorbij gaat aan IE8 gebruikers, en ook de responsieve modus niet goed heeft geimplementeerd.
"Carpe Diem"