Skip to main content

Vraag Artisteer responsive werkt niet

  • System II
  • System II's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
10 jaren 6 maanden geleden - 10 jaren 6 maanden geleden #5617 door System II
Artisteer responsive werkt niet werd gestart door System II
Ik heb (zoals wellicht bekend) de site www.dazzling.nl gebouwd met o.a.. Artisteer, daar kan ik als ik de site met een mobiel bekijk het menu zien op onderstaande afbeelding

Maar als ik op de nieuwste gebouwde site van ons www.dazzlingdancecamp.nl dit wil doen lukt het mij niet (zie onderstaande afbeelding)

De template is een kopie van degene die wel goed werkt, het lukt mij maar niet om de nieuwste site goed te krijgen. Wie weet raad?
Misschien is het simpel maar ik heb het niet kunnen vinden...oh ja...wanneer ik in Artisteer de template wil zien en kies voor "Voorbeeld in browser"dan werkt het wel goed. Er zit waarschijnlijk in Joomla een instellingsverschil met de site van Dazzling.

Ik zou er zeer mee geholpen zijn.

P.S.
Het zelfde effect krijg je als je het browserscherm erg verkleint.

Ron

edit Renata: ik heb de titel van deze topic aangepast om het duidelijker te maken en ik heb deze topic verhuisd naar het juiste forum.

Groet
Ron
Laatst bewerkt 10 jaren 6 maanden geleden doorSystem II.
Onderwerp is gesloten.
  • Renata
  • Renata's Profielfoto
  • Offline
  • Administrator
  • Administrator
  • Voor al uw webdesign, professioneel en betaalbaar
Meer
10 jaren 6 maanden geleden #5629 door Renata
Beantwoord door Renata in topic Re: Site bekijken op smart-phone
Heb je je template geexporteerd in een nieuwere versie van Artisteer? Ik weet dat 1 van de versies hier een probleem mee had.

Groetjes
Renata

ResponsiveWebsiteMaken.nl , onderdeel van 1place4ads voor het maken van professionele onderscheidende websites, hosting van uw website, domeinnamen en website onderhoud. Alles onder 1 dak!
KvK nr.: 51546418
Onderwerp is gesloten.
  • System II
  • System II's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
10 jaren 6 maanden geleden - 10 jaren 6 maanden geleden #5633 door System II
Beantwoord door System II in topic Re: Artisteer responsive werkt niet
Ja dat klopt maar wel met dezelfde versie als waar ik die van Dazzling gedaan heb, die dus wel werkt. Inmiddels een 3e site gemaakt (voor een andere klant) maar die doet het dus ook niet. Ik kan me niet herinneren dat ik een update van Artisteer gehad heb ik die tussentijd want dat zou het dan kunnen verklaren maar wel een update van Joomla! Want als ik de site als voorbeeld binnen Artisteer bekijk (bekijk voorbeeld in Browser) werkt het wel...maar zodra ik het in Joomla bekijk niet meer...

Groet
Ron
Laatst bewerkt 10 jaren 6 maanden geleden doorSystem II.
Onderwerp is gesloten.
  • Renata
  • Renata's Profielfoto
  • Offline
  • Administrator
  • Administrator
  • Voor al uw webdesign, professioneel en betaalbaar
Meer
10 jaren 6 maanden geleden #5635 door Renata
Beantwoord door Renata in topic Re: Artisteer responsive werkt niet
Herkenbaar hoor. Ik gebruikte deze versie en had exact dezelfde problemen:

4.1.0.59861

er is een nwe beta versie uitgekomen welke je bij Artisteer kunt downloaden. Zie artisteer > news.

Indien je nog steeds problemen ondervindt dan bestaat er ook nog een gefixte en internal versie van artisteer in de oude serie: Artisteer.4.1.0.60046

Ik kan die echter nergens openbaar ter download vinden, deze heb ik gekregen via help/support. Stuur me een pm indien de nieuwe beta versie nog niet dit probleem oplost. Dan krijg je de link van de internal versie van me.

Groetjes
Renata

ResponsiveWebsiteMaken.nl , onderdeel van 1place4ads voor het maken van professionele onderscheidende websites, hosting van uw website, domeinnamen en website onderhoud. Alles onder 1 dak!
KvK nr.: 51546418
Onderwerp is gesloten.
  • System II
  • System II's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
10 jaren 6 maanden geleden #5637 door System II
Beantwoord door System II in topic Re: Artisteer responsive werkt niet
Renata, bedankt. Ik ga er mee stoeien en als ik er niet uit kom, laat ik het hier weten (ook als het wel lukt natuurlijk).

Groet
Ron
Onderwerp is gesloten.
  • System II
  • System II's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
10 jaren 6 maanden geleden #5640 door System II
Beantwoord door System II in topic Re: Artisteer responsive werkt niet
Even nog een vraagje, werkt mijn licentie ook op de Beta? Maar wat me wel aan het twijfelen brengt is als ik een oudere versie zou gaan gebruiken, dan werkt de licentie volgens mij niet meer.
Dat wil ik even zeker weten alvorens ik ga knoeien met verschillende versies.

Groet
Ron
Onderwerp is gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.446 seconden
Gemaakt door Kunena