Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
12 jan 2019
Diverse hosters zijn van PHP 5.x.x en PHP 7.x.x automatisch overgeschakeld naar PHP 7.3.x. Als je Joomla website en de gebruikte extensies (componenten, plugins en modules) niet up-to-date zijn kan hierdoor je website niet meer werken.
Lees meer...
  • Pagina:
  • 1
  • 2

Onderwerp: Artisteer responsive werkt niet

Re: Artisteer responsive werkt niet 6 jaren 1 week geleden #7

• Renata
  • Renata's Profielfoto
  • Administrator
  • Administrator
  • Voor al uw webdesign, professioneel en betaalbaar
  • Ontvangen bedankjes 22
als het goed is wel...maar twijfel je, dan kun je naar de volgende link waar uitleg staat:

http://www.artisteer.com/?p=faq#faq10

op die pagina is ook een link waar je je licentie kunt checken.

edit: en dan nog dit: je kunt slechts 1 versie van een bepaalde serie op je pc hebben. Dus artisteer 3 en 4 doen het prima naast elkaar, maar 4.1 en 4.2 bijv niet. In dat laatste geval verwijdert het installatie programma van artisteer automatisch de oudere versie uit diezelfde serie.

Groetjes
Renata
ResponsiveWebsiteMaken.nl , onderdeel van 1place4ads voor het maken van professionele onderscheidende websites, hosting van uw website, domeinnamen en website onderhoud. Alles onder 1 dak!
KvK nr.: 51546418
Laast bewerkt: door Renata.
Discussie gesloten.

Re: Artisteer responsive werkt niet 6 jaren 1 week geleden #8

• System II
  • System II's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • Ontvangen bedankjes 3
Renate,

Wederom mijn verpletterende dank. Ik heb ge-upgraded naar versie 4.2 waarin responsive goed gedefinieerd is. Gelukkig werkt het. Hoe het nou komt dat mijn eerste site die ik gemaakt heb in versie 4.1 wel een goede responsive had is mij een regelrecht raadsel. In elk geval is dit wederom dankzij jou opgelost.

Misschien weet je ook nog eens de oplossing voor het volgende:  :D Op www.dazzlingdancecamp.nl werkt responsive met de menu's nu goed maar de achtergrond wil niet mee verkleinen. Ook wanneer je een lagere resolutie als ik heb zie je al gauw de tekst "2nd edition Summer 2014" rechtsonder niet meer en dat zou gewoon mee moeten krimpen wanneer de resolutie lager is. Maak me gek...
Groet
Ron
Discussie gesloten.

Re: Artisteer responsive werkt niet 6 jaren 1 week geleden #9

• Renata
  • Renata's Profielfoto
  • Administrator
  • Administrator
  • Ontvangen bedankjes 22
Hoi Ron,

Graag gedaan :)

Gij witte het inmiddels wel he? Nieuw onderwerp/vraag > nieuw topic ;)

:offtopic_happy: ik zou zo 1, 2, 3 geen antwoord weten, maar ik zal er z.s.m eens naar kijken. dan tip: het leest veel rustiger voor de bezoekers indien je geen transparantie zou gebruiken ;)

:ontopic:
ResponsiveWebsiteMaken.nl , onderdeel van 1place4ads voor het maken van professionele onderscheidende websites, hosting van uw website, domeinnamen en website onderhoud. Alles onder 1 dak!
Discussie gesloten.

Re: Artisteer responsive werkt niet 6 jaren 1 week geleden #10

• System II
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • Ontvangen bedankjes 3
Ja sorry, ik zal the next time voor een nieuw onderwerp een nieuwe topic maken en deze nu sluiten omdat het opgelost is.
Groet
Ron
Discussie gesloten.

Re: Artisteer responsive werkt niet 6 jaren 1 week geleden #11

• System II
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • Ontvangen bedankjes 3

dan tip: het leest veel rustiger voor de bezoekers indien je geen transparantie zou gebruiken ;)

:offtopic_happy:

Dit is op uitdrukkelijk verzoek van de opdrachtgever zo bepaald. We hebben er enorm veel complimenten over gehad eigenlijk. Wellicht is het een kwestie van 'smaak'?
Groet
Ron
Discussie gesloten.

Re: Artisteer responsive werkt niet 6 jaren 1 week geleden #12

• Renata
  • Renata's Profielfoto
  • Administrator
  • Administrator
  • Ontvangen bedankjes 22
Smaak misschien ook hoor, maar ik probeer altijd een website te bekijken met de ogen van een bezoeker niet met mijn eigen ogen...beetje dan...
Aan de volgende 2 stellingen toets ik altijd een website indien ik er eentje bouw uitgaande van de ogen van een bezoeker: Is de website prettig om te lezen en kan ik gemakkelijk vinden wat ik zoek? 

Groetjes
Renata

Discussie gesloten.
  • Pagina:
  • 1
  • 2
Tijd voor maken pagina: 0.659 seconden
Gemaakt door Kunena
logo mijnjoomlaforum colored puzzle2

MijnJoomlaForum.nl is niet verbonden aan en is geen onderdeel van Open Source Matters, Inc, of het Joomla! project!

Hosted by Otto
Webdesign by Renata
Sitemap

Donatie Knop