- Berichten: 5
- Ontvangen bedankjes 0
Vraag Problemen met klant registratie
- Zyra
- Onderwerp Auteur
- Offline
- Gebruiker
Minder
Meer
10 jaren 10 maanden geleden #7589
door Zyra
Problemen met klant registratie werd gestart door Zyra
Goedemiddag,
Op mijn website heb ik een VirtueMart webshop gezet en heb daar een aantal problemen mee.
De ergste hiervan is dat wanneer iemand iets besteld en dan op de "registreer en afreken" knop klikt hij/zij dan de volgende meldingen te zien krijgt. (zie ook de bijlage)
"Vul uw gebruikersnaam in"
"Registreerd alstublieft om af te rekenen"
Alle velden zijn dus keurig ingevuld en en hij zou dan gewoon een login aan moeten maken en naar de betaalwijze toe moeten gaan.
Ik heb al van alles na gekeken maar ik kom er echt niet uit. Wat doe ik fout?
Hopelijk is er iemand die mij kan en wil helpen.
Op mijn website heb ik een VirtueMart webshop gezet en heb daar een aantal problemen mee.
De ergste hiervan is dat wanneer iemand iets besteld en dan op de "registreer en afreken" knop klikt hij/zij dan de volgende meldingen te zien krijgt. (zie ook de bijlage)
"Vul uw gebruikersnaam in"
"Registreerd alstublieft om af te rekenen"
Alle velden zijn dus keurig ingevuld en en hij zou dan gewoon een login aan moeten maken en naar de betaalwijze toe moeten gaan.
Ik heb al van alles na gekeken maar ik kom er echt niet uit. Wat doe ik fout?
Hopelijk is er iemand die mij kan en wil helpen.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Leen
- Offline
- Administrator
- Geen zorgen voor de dag van morgen
Minder
Meer
- Berichten: 4463
- Ontvangen bedankjes 203
10 jaren 10 maanden geleden #7592
door Leen
M.v.g Leen
Beantwoord door Leen in topic Re: Problemen met klant registratie
Hallo Zyra,
Ik had een parkietzaad bestelling gedaan en kon mij netjes gewoon
registeren op je webwinkel en daarna inlogen als klant en me bestelling
verder afmaken kreeg gewoon beelden alleen hij melde dat met overschrijving niet beschikbaar was en daarna koos ik ideal maar ook niet beschikbaar.
Toen ben ik er uit gegaan.
Ik had een parkietzaad bestelling gedaan en kon mij netjes gewoon
registeren op je webwinkel en daarna inlogen als klant en me bestelling
verder afmaken kreeg gewoon beelden alleen hij melde dat met overschrijving niet beschikbaar was en daarna koos ik ideal maar ook niet beschikbaar.
Toen ben ik er uit gegaan.
M.v.g Leen
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Zyra
- Onderwerp Auteur
- Offline
- Gebruiker
Minder
Meer
- Berichten: 5
- Ontvangen bedankjes 0
10 jaren 10 maanden geleden #7593
door Zyra
Beantwoord door Zyra in topic Re: Problemen met klant registratie
Beste Leen,
Heb je misschien eerst de normale registratie van joomla gebruikt? of heb je geregistreerd na de knop "nu afrekenen"
Het verschil is dat je bij de ene registratie eerst een gebruikersnaam en wachtwoord aanmaakt en dan achteraf bij het afrekenen je adres pas invult en bij de andere registratie moet je gelijk ook je adres gegevens invullen.
De registratie waarbij je gelijk je adres in moet vullen geeft dus deze melding. De normale joomla registratie werkt wel maar dan moet je dus achteraf je adres in vullen en ik zelf zou het heel irritant vinden als ik als klant zijnde dit in 2 keer moet doen, waarom kan het niet in 1 keer zou ik me dan afvragen. Het hoort naar mijn mening ook gewoon te werken.
Toch bedankt voor het proberen en hoor graag welke wijze jij gebruikt hebt.
Met vriendelijke groet,
Desiré
Heb je misschien eerst de normale registratie van joomla gebruikt? of heb je geregistreerd na de knop "nu afrekenen"
Het verschil is dat je bij de ene registratie eerst een gebruikersnaam en wachtwoord aanmaakt en dan achteraf bij het afrekenen je adres pas invult en bij de andere registratie moet je gelijk ook je adres gegevens invullen.
De registratie waarbij je gelijk je adres in moet vullen geeft dus deze melding. De normale joomla registratie werkt wel maar dan moet je dus achteraf je adres in vullen en ik zelf zou het heel irritant vinden als ik als klant zijnde dit in 2 keer moet doen, waarom kan het niet in 1 keer zou ik me dan afvragen. Het hoort naar mijn mening ook gewoon te werken.
Toch bedankt voor het proberen en hoor graag welke wijze jij gebruikt hebt.
Met vriendelijke groet,
Desiré
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Leen
- Offline
- Administrator
- Geen zorgen voor de dag van morgen
Minder
Meer
- Berichten: 4463
- Ontvangen bedankjes 203
10 jaren 10 maanden geleden #7594
door Leen
M.v.g Leen
Beantwoord door Leen in topic Re: Problemen met klant registratie
Hoi Zyra,
Ik heb dus eigenlijk eerst die zak zaad besteld en toen inderdaad pas bij de 2 poging de register aan de recht kant genomen.
Ik heb dus eigenlijk eerst die zak zaad besteld en toen inderdaad pas bij de 2 poging de register aan de recht kant genomen.
M.v.g Leen
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Zyra
- Onderwerp Auteur
- Offline
- Gebruiker
Minder
Meer
- Berichten: 5
- Ontvangen bedankjes 0
10 jaren 10 maanden geleden #7595
door Zyra
Beantwoord door Zyra in topic Re: Problemen met klant registratie
Hallo Leen,
Dat dacht ik al en als je je inderdaad via die link registreert is er niks aan de hand.. maar als je een zak zaad besteld en af wilt rekenen en dan het registratie formulier in vult dan lukt het registreren dus niet
Groetjes Desiré
Dat dacht ik al en als je je inderdaad via die link registreert is er niks aan de hand.. maar als je een zak zaad besteld en af wilt rekenen en dan het registratie formulier in vult dan lukt het registreren dus niet
Groetjes Desiré
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Leen
- Offline
- Administrator
- Geen zorgen voor de dag van morgen
Minder
Meer
- Berichten: 4463
- Ontvangen bedankjes 203
10 jaren 10 maanden geleden #7596
door Leen
M.v.g Leen
Beantwoord door Leen in topic Re: Problemen met klant registratie
ik heb poosje gezocht ook op virtuemart forum.
maar dat gaat zo te zien over oude gevallen.
maar vraagje gebruik je nog extra plug-ins of andere dingen buiten de standaard virtuemart.?
en hoe staat de SEO instellingen bij de virtuemart Configuratie.
heb een test je gedaan hier lokaal en daar werkte het wel als de
SEO uitgeschakeld niet is aangevinkt.
Maar ik moet er wel bij vermelden dat ik net van te voren een test versie 2.0.27 had geïnstalleerd en jij draait als goed is versie 2.0.26d
maar je kan altijd even kijken hoe de seo staat
maar dat gaat zo te zien over oude gevallen.
maar vraagje gebruik je nog extra plug-ins of andere dingen buiten de standaard virtuemart.?
en hoe staat de SEO instellingen bij de virtuemart Configuratie.
heb een test je gedaan hier lokaal en daar werkte het wel als de
SEO uitgeschakeld niet is aangevinkt.
Maar ik moet er wel bij vermelden dat ik net van te voren een test versie 2.0.27 had geïnstalleerd en jij draait als goed is versie 2.0.26d
maar je kan altijd even kijken hoe de seo staat
M.v.g Leen
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
Tijd voor maken pagina: 0.387 seconden