Skip to main content

Vraag Problemen met klant registratie

  • Zyra
  • Zyra's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
10 jaren 8 maanden geleden #7589 door Zyra
Problemen met klant registratie werd gestart door Zyra
Goedemiddag,

Op mijn website heb ik een VirtueMart webshop gezet en heb daar een aantal problemen mee.

De ergste hiervan is dat wanneer iemand iets besteld en dan op de "registreer en afreken" knop klikt hij/zij dan de volgende meldingen te zien krijgt. (zie ook de bijlage)

"Vul uw gebruikersnaam in"
"Registreerd alstublieft om af te rekenen"

Alle velden zijn dus keurig ingevuld en en hij zou dan gewoon een login aan moeten maken en naar de betaalwijze toe moeten gaan.
Ik heb al van alles na gekeken maar ik kom er echt niet uit. Wat doe ik fout?

Hopelijk is er iemand die mij kan en wil helpen.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • Leen
  • Leen's Profielfoto
  • Offline
  • Administrator
  • Administrator
  • Geen zorgen voor de dag van morgen
Meer
10 jaren 8 maanden geleden #7592 door Leen
Beantwoord door Leen in topic Re: Problemen met klant registratie
Hallo Zyra,
Ik had een parkietzaad bestelling gedaan en kon mij netjes gewoon
registeren op je webwinkel en daarna inlogen als klant en me bestelling
verder afmaken kreeg gewoon beelden alleen hij melde dat met overschrijving niet beschikbaar was en daarna koos ik ideal maar ook niet beschikbaar.
Toen  ben ik er  uit gegaan.

M.v.g Leen

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • Zyra
  • Zyra's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
10 jaren 8 maanden geleden #7593 door Zyra
Beantwoord door Zyra in topic Re: Problemen met klant registratie
Beste Leen,

Heb je misschien eerst de normale registratie van joomla gebruikt? of heb je geregistreerd na de knop "nu afrekenen"

Het verschil is dat je bij de ene registratie eerst een gebruikersnaam en wachtwoord aanmaakt en dan achteraf bij het afrekenen je adres pas invult en bij de andere registratie moet je gelijk ook je adres gegevens invullen.

De registratie waarbij je gelijk je adres in moet vullen geeft dus deze melding. De normale joomla registratie werkt wel maar dan moet je dus achteraf je adres in vullen en ik zelf zou het heel irritant vinden als ik als klant zijnde dit in 2 keer moet doen, waarom kan het niet in 1 keer zou ik me dan afvragen. Het hoort naar mijn mening ook gewoon te werken.

Toch bedankt voor het proberen en hoor graag welke wijze jij gebruikt hebt.

Met vriendelijke groet,
Desiré

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • Leen
  • Leen's Profielfoto
  • Offline
  • Administrator
  • Administrator
  • Geen zorgen voor de dag van morgen
Meer
10 jaren 8 maanden geleden #7594 door Leen
Beantwoord door Leen in topic Re: Problemen met klant registratie
Hoi Zyra,
Ik heb dus eigenlijk eerst  die zak zaad besteld en toen inderdaad pas bij de 2 poging de register aan de recht kant genomen.

M.v.g Leen

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • Zyra
  • Zyra's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
10 jaren 8 maanden geleden #7595 door Zyra
Beantwoord door Zyra in topic Re: Problemen met klant registratie
Hallo Leen,

Dat dacht ik al en als je je inderdaad via die link registreert is er niks aan de hand.. maar als je een zak zaad besteld en af wilt rekenen en dan het registratie formulier in vult dan lukt het registreren dus niet ;)

Groetjes Desiré

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • Leen
  • Leen's Profielfoto
  • Offline
  • Administrator
  • Administrator
  • Geen zorgen voor de dag van morgen
Meer
10 jaren 8 maanden geleden #7596 door Leen
Beantwoord door Leen in topic Re: Problemen met klant registratie
ik heb poosje gezocht ook op virtuemart forum.
maar dat gaat zo te zien over oude gevallen.
maar vraagje gebruik je nog extra plug-ins of andere dingen buiten de standaard virtuemart.?
en hoe staat de  SEO instellingen bij de  virtuemart Configuratie.
heb een test je gedaan hier lokaal en daar werkte het wel als de
SEO uitgeschakeld  niet is aangevinkt.
Maar ik moet er wel bij vermelden dat ik net van te voren een test versie  2.0.27 had geïnstalleerd en jij draait als goed is versie 2.0.26d
maar je kan altijd even kijken hoe de seo staat

M.v.g Leen

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.362 seconden
Gemaakt door Kunena