Skip to main content

Vraag VM Onze excuses, geen verzendmethode komt overeen met de...

  • nkamp
  • nkamp's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Premium lid
  • Premium lid
Meer
9 jaren 8 maanden geleden #8856 door nkamp
Hallo,

Wanneer een klant nog niet is ingelogd maar hij doet een bestelling en gaat naar de winkelwagen staat er de volgende melding:
"Onze excuses, geen verzendmethode komt overeen met de kenmerken van uw bestelling. Neem alstublieft contact met ons op."

Wanneer hij ingelogd is verdwijnt de melding. Ook staat er een button "opslaan". (zie bijlage)

Maar ik begrijp niet waarom dit er al staat. Het is "one-page" checkout, en wanneer iemand inlogt, wil ik gewoon dat de gebruiker direct verzend methode kan selecteren.

idem voor betaal methode. Waarom staat daar die button opslaan en waarom staat daar al de tekst "selecteer aub betaalmethode"

Nico

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • Otto
  • Otto's Profielfoto
  • Offline
  • Administrator
  • Administrator
  • Er bestaan geen domme vragen
Meer
9 jaren 8 maanden geleden #8857 door Otto
Hallo Nico,

Namens het gehele team MijnJoomlaForum team heet ik je van harte welkom op dit forum.

Na je vraag omgezet te hebben in het Engels en ongeveer 3 seconden in Google gezocht te hebben kwam de volgende suggestie:

Heb je "Enable Automatic Selected Shipment?" geselecteerd?

Artenweb.nl creatieve unieke Joomla en VirtueMart websites!
Vragen allen via dit Forum!
KvK: 61932647 - Voor onderscheidende Joomla sites die werken!

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • nkamp
  • nkamp's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Premium lid
  • Premium lid
Meer
9 jaren 8 maanden geleden #8877 door nkamp
Hallo Otto,

Nee, deze configuratie optie bestaat bij versie 2.6.6 niet meer volgens mij. Ik heb deze suggestie al vaker voorbij zien komen. Althans ik kan hem niet vinden.
Ik lees ook wel dat er een bug zit in de paypal module. Deze heb ik momenteel alleen nog maar aktief. Ik wil ook nog iDeal installeren.

Ik heb nog een comerciële OPC liggen, ik denk dat ik die eens ga proberen.

Nico.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • Renata
  • Renata's Profielfoto
  • Offline
  • Administrator
  • Administrator
  • Voor al uw webdesign, professioneel en betaalbaar
Meer
9 jaren 7 maanden geleden #8885 door Renata
Beste nkamp

Heb je bij de verzendmethodes zelf alle klantgroepen geselecteerd? iig anonymous en default moeten geselecteerd zijn. Anonymous is een klantengroep die er later is bijgekomen. Hier kan het probleem liggen.

Groetjes
Renata

ResponsiveWebsiteMaken.nl , onderdeel van 1place4ads voor het maken van professionele onderscheidende websites, hosting van uw website, domeinnamen en website onderhoud. Alles onder 1 dak!
KvK nr.: 51546418

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.539 seconden
Gemaakt door Kunena