Skip to main content

Vraag verschijnt geen bedrag

• brrrt
  • brrrt's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
9 jaren 10 maanden geleden - 9 jaren 10 maanden geleden #11598 door brrrt
Beantwoord door brrrt in topic Re: verschijnt geen bedrag
Heb alles open staan Leen, begrijp mer niks van, heb eerder het idee dat er met de installatie van VM iets niet helemaal lekker is gegaan. Heb met Joomla 2.5 ook een webwinkel gemaakt en die draaide als een zonnetje. Het is ook vreemd want als je kijkt op de pagina eigenschappen en je zoekt de tekst regel van het prijsje op dan zie je ook geen merkje staan, hij slaat gewoon niks op in de database.
Ook als ik wat onzin er in tik als die unieke code dan komt dat er keurig in, Werk zelf met Opera maar heb het ondertussen met elke browser behalve Safari geprobeerd, het lijkt wel of ik voor L.. klik op die opslaan knop.

met vriendelijke groet, Bert
Laatst bewerkt 9 jaren 10 maanden geleden door brrrt.
Onderwerp is gesloten.
  • Leen
  • Leen's Profielfoto
  • Administrator
  • Administrator
  • Geen zorgen voor de dag van morgen
Meer
9 jaren 10 maanden geleden #11599 door Leen
Beantwoord door Leen in topic Re: verschijnt geen bedrag
Hallo Brrrt,
Ja het begint er op te lijken dat er bij jou iets niet goed is gegaan.
Heb je al eens geprobeerd om virtuemart gewoon nog een keertje te installeren via extensies beheer

M.v.g Leen
Onderwerp is gesloten.
  • brrrt
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
9 jaren 10 maanden geleden - 9 jaren 10 maanden geleden #11600 door brrrt
Ga ik nu doen zal ik alleen VM eraf gooien of Joomla er ook gelijk opnieuw opdraaien, denk dat ik alles er in een keer opnieuw op zet. Heb het gevoel dat er iets niet lekker is gegaan.

Thx voor het mee denken.

Laatst bewerkt 9 jaren 10 maanden geleden door brrrt.
Onderwerp is gesloten.
  • Leen
  • Leen's Profielfoto
  • Administrator
  • Administrator
Meer
9 jaren 10 maanden geleden - 9 jaren 10 maanden geleden #11659 door Leen
:) Hallo Brrrt,
:offtopic_happy:
Hier nog even alvast misschien en bruikbare tip(denk ik) ;)
Ik begrijp dus dat je voor jouw webwinkel voor elke categorie een andere template (wil)nemen.
Dan is van belang dat die templates dus allemaal dezelfde positie lay-out hebben anders gaan je modules posities steeds anders.
Verder weet ik niet geheel zeker maar ik neem aan dat je template dan kiest per categorie zoals bv mijn plaatjes.
Mocht  de keuze voor steeds een andere template alleen maar zijn voor je website afbeelding per categorie misschien kan je dan ook denken aan een plaatjes module of slider voor die plek
en dan zou je die steeds opnieuw kunnen maken met ander afbeelding en door middel van menu toewijzing bij je module Menuselectie: steeds juiste  pagina(webwinkel-categorie)
het is misschien iets meer werk maar wel gemakkelijker later plaatjes  of positie aan te passen.
:ontopic:
Succes  :)

M.v.g Leen
Laatst bewerkt 9 jaren 10 maanden geleden door Leen.
Onderwerp is gesloten.
  • Leen
  • Leen's Profielfoto
  • Administrator
  • Administrator
Meer
9 jaren 9 maanden geleden #11762 door Leen
Hallo Brrrt,
Misschien beetje laat maar dat van geen prijzen tonen heb ik nu in een test zelf ook gehad maar als ik het goed heb gevonden heeft dit met  de Winkel instelling te maken.
Administrator>virtuemart>winkel
vul bij Tabblad verkoper Gegevens in en vooral kies daar ook bij
juiste munt eenheid en  op tabblad Klantinformatie
ook het een en ander invullen bij Informatie factuuradres
Dit heeft bij mij iedergeval  geholpen om het bedrag te tonen

M.v.g Leen
Onderwerp is gesloten.
  • brrrt
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
9 jaren 8 maanden geleden - 9 jaren 8 maanden geleden #11922 door brrrt
Oke Leen daar ben ik weer, heb er een tijdje niets aan gedaan maar heb nu weer meer tijd. Heb VM opnieuw geïnstalleerd maar zie toch nog steeds de prijzen niet verschijnen. Als je kijkt op >timeartgallery.nl< Film legenden  Amelie en/of Amelie z-w dan zie je van beide 6 verschillende artikelen echter de prijzen zie ik niet. Heb geen idee wat er niet goed staat. Heb bij configuratie winkel prijzen "laten zien" aan gezet.

Weet jij of iemand anders waarom die winkel geen prijzen heeft? deze site draait nu toch op de probeer modus dus admin inlog is
>timeartgallery.nl/administrator< ><
[edit leen] niet verstandig om inlog gegevens openbaar op forum te zetten dus even voor de veiligheid verwijderd je kan dan beter via pm die gegevens naar persoon die je vertrowud te sturen[/edit]

Laatst bewerkt 9 jaren 8 maanden geleden door brrrt.
Onderwerp is gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.381 seconden
Gemaakt door Kunena