Vraag order bewerken in vm 3.0.9
- robertderidder
- Onderwerp Auteur
- Gebruiker
Minder
Meer
9 jaren 4 maanden geleden #12179
door robertderidder
Met vriendelijke groet
Robert
was alles in het leven maar zo makkelijk als poffertjes eten
order bewerken in vm 3.0.9 werd gestart door robertderidder
Hallo,
Ik wil graag een door de klant gemaakte order aan kunnen passen, dit is omdat niet ieder stekkertje geschikt is voor ieder lampje. Andere oplossing kan zijn om de stekkertjes alleen bij bepaald lampje te kunnen bestellen.
Ik hoop dat dit duidelijk is
Groet Robert
Ik wil graag een door de klant gemaakte order aan kunnen passen, dit is omdat niet ieder stekkertje geschikt is voor ieder lampje. Andere oplossing kan zijn om de stekkertjes alleen bij bepaald lampje te kunnen bestellen.
Ik hoop dat dit duidelijk is
Groet Robert
Met vriendelijke groet
Robert
Onderwerp is gesloten.
- Leen
- Administrator
- Geen zorgen voor de dag van morgen
Minder
Meer
- Ontvangen bedankjes 201
9 jaren 4 maanden geleden - 9 jaren 4 maanden geleden #12180
door Leen
M.v.g Leen
Beantwoord door Leen in topic Re: order bewerken in vm 3.0.9
Hallo Robert,
Allereerst Namens Het Gehele Mijnjoomlaforum Team Hartelijk Welkom Op Het Forum..
Het is me niet geheel duidelijk wat je dan wil aanpassen meestal moet men van te voren bij bestellen dan kunnen kiezen van bv. Welke lamp, Welk soort Fitting, Hoeveelheid Watt,Welke Voltage,Welke Stekkertje etc wat je dus eigenlijk dan al bij het maken van een artikel met extra velden volgens mij kan doen.
En als dan eenmaal de order is geplaats door een klant dan zou de Winkel beheerder
normaal gesproken bij Virtuemart bestellingen kunnen aanpassen maar of je ook zo maar de gehele order kan wijzigen weet ik niet zeker denk dat normaal netter is om de klant via de email op het probleem te wijzen en een alternatief aan bieden.
ps misschien heb je iets aan deze topic daar hebben we ooit extra velden bijgemaaktergens onder aan staat een linkje naar filmpje.
forum.mijnjoomlaforum.nl/virtuemart-over...art-neerzetten-1596/
Allereerst Namens Het Gehele Mijnjoomlaforum Team Hartelijk Welkom Op Het Forum..
Het is me niet geheel duidelijk wat je dan wil aanpassen meestal moet men van te voren bij bestellen dan kunnen kiezen van bv. Welke lamp, Welk soort Fitting, Hoeveelheid Watt,Welke Voltage,Welke Stekkertje etc wat je dus eigenlijk dan al bij het maken van een artikel met extra velden volgens mij kan doen.
En als dan eenmaal de order is geplaats door een klant dan zou de Winkel beheerder
normaal gesproken bij Virtuemart bestellingen kunnen aanpassen maar of je ook zo maar de gehele order kan wijzigen weet ik niet zeker denk dat normaal netter is om de klant via de email op het probleem te wijzen en een alternatief aan bieden.
ps misschien heb je iets aan deze topic daar hebben we ooit extra velden bijgemaaktergens onder aan staat een linkje naar filmpje.
forum.mijnjoomlaforum.nl/virtuemart-over...art-neerzetten-1596/
M.v.g Leen
Laatst bewerkt 9 jaren 4 maanden geleden door Leen.
Onderwerp is gesloten.
- robertderidder
- Onderwerp Auteur
- Gebruiker
9 jaren 4 maanden geleden #12184
door robertderidder
Met vriendelijke groet
Robert
Beantwoord door robertderidder in topic Re: order bewerken in vm 3.0.9
Bedankt voor het welkom en de reactie
Het liefst zou ik willen, dat als men een lamp kiest er meteen een aantal artikelen gekocht kunnen worden die er bij horen. Dus dat ze niet naar stekker hoeven te zoeken, maar dat er meteen de juiste, bijbehorende, stekkers getoond worden
Groet Robert
Het liefst zou ik willen, dat als men een lamp kiest er meteen een aantal artikelen gekocht kunnen worden die er bij horen. Dus dat ze niet naar stekker hoeven te zoeken, maar dat er meteen de juiste, bijbehorende, stekkers getoond worden
Groet Robert
Met vriendelijke groet
Robert
Onderwerp is gesloten.
- Leen
- Administrator
Minder
Meer
9 jaren 4 maanden geleden - 9 jaren 4 maanden geleden #12186
door Leen
M.v.g Leen
Hallo Robert,
Tja dat zal best wel kunnen gemaakt worden maar of het simpel is weet ik ook niet echt
en zeker als je nog plaatjes erbij zou willen dan denk ik dat het flink google wordt of een expert in virtuemart vinden.
maar ik denk dat je met custom fields in vm3 wel eind kan komen
ik ben ook niet echt een expert vm3 maar ik denk dat je zo iets als dit wilt hebben.
en op de plaatjes zie je ook nog mogelijkheid voor klant te laten kijken naar plaatje aanverwante artikelen
Tja dat zal best wel kunnen gemaakt worden maar of het simpel is weet ik ook niet echt
en zeker als je nog plaatjes erbij zou willen dan denk ik dat het flink google wordt of een expert in virtuemart vinden.
maar ik denk dat je met custom fields in vm3 wel eind kan komen
ik ben ook niet echt een expert vm3 maar ik denk dat je zo iets als dit wilt hebben.
en op de plaatjes zie je ook nog mogelijkheid voor klant te laten kijken naar plaatje aanverwante artikelen
M.v.g Leen
Laatst bewerkt 9 jaren 4 maanden geleden door Leen.
Onderwerp is gesloten.
- Leen
- Administrator
Minder
Meer
9 jaren 4 maanden geleden #12202
door Leen
M.v.g Leen
Hallo Robert,
ik zal proberen uit te legen hoe ik dat met die plaatjes heb gedaan
maar kan zijn dat het niet duidelijk genoeg is(dan horen we het wel weer)
In dit voorbeeld had ik nog een categorie genaamd stekkers-cat aan gemaakt
en daar heb ik dus de voorbeeld stekkers artikelen gemaakt.
Dan kies ik in mijn voorbeeld dus een lamp(Gloeilamp of Bajonet)
dan klik ik op speciale velden.(in mijn geval stonden daar al de Verwante categorieën en verwante artikelen)
Als dit bij jou niet zo is zal je ze moeten aan maken in Speciale velden(zie plaatje)
als je daar op nieuw kiest kan je daar diverse kiezen bij soortveld.
toen ik dus in verwante artikelen bij zoeken stekker in typt komt er van zelf die plaatjes je kan ook naar de naam van artikel zoeken.
dan klik je plaatjes aan en als je dan artikel oplaat dan krijg je die dingen te zien als goed is.
ik zal proberen uit te legen hoe ik dat met die plaatjes heb gedaan
maar kan zijn dat het niet duidelijk genoeg is(dan horen we het wel weer)
In dit voorbeeld had ik nog een categorie genaamd stekkers-cat aan gemaakt
en daar heb ik dus de voorbeeld stekkers artikelen gemaakt.
Dan kies ik in mijn voorbeeld dus een lamp(Gloeilamp of Bajonet)
dan klik ik op speciale velden.(in mijn geval stonden daar al de Verwante categorieën en verwante artikelen)
Als dit bij jou niet zo is zal je ze moeten aan maken in Speciale velden(zie plaatje)
als je daar op nieuw kiest kan je daar diverse kiezen bij soortveld.
toen ik dus in verwante artikelen bij zoeken stekker in typt komt er van zelf die plaatjes je kan ook naar de naam van artikel zoeken.
dan klik je plaatjes aan en als je dan artikel oplaat dan krijg je die dingen te zien als goed is.
M.v.g Leen
Onderwerp is gesloten.
- Leen
- Administrator
Minder
Meer
9 jaren 4 maanden geleden #12203
door Leen
M.v.g Leen
en dit zijn de speciale velden voorbeelden van mij
het laatste plaatje is dus degene die bij mij er gelijk al na installeren vm3 in stond.
Vandaar al die Engelse teksten
het laatste plaatje is dus degene die bij mij er gelijk al na installeren vm3 in stond.
Vandaar al die Engelse teksten
M.v.g Leen
Onderwerp is gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.408 seconden