Skip to main content

Vraag Verzendmethodes-/payment methodes worden niet getoond als je niet ingelogd bent?

• nkamp
  • nkamp's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
8 jaren 9 maanden geleden #13810 door nkamp
Hallo,
Het gaat om een joomla 3.4.8 en vm3.0.12.

Ik heb een virtuemart template van Linelabox met de OPC module van Linelabox. Wat ik wil en zo moet het volgens mij ook werken als iemand iets in een winkelwagen heeft gedaan en je gaat naar de winkelwagen dat dan de NAW gegevens ingevuld kunnen worden + de verzendmethodes en betaal methodes in één overzicht beschikbaar komen. Een checkboxje met 'registreer' kun je aanvinken of je kunt inloggen.

Maar de verzend- en de betaalmethodes worden niet getoond. Pas als de klant is ingelogt, worden de verzend- en betaalmethodes getoond. Wanneer de klant nog niet geregistreerd is moet hij zich eerst registreren. Heb ik het niet goed geconfigureerd? Het betreft een nl_nl site.

Ik lees iets over:
"Anonymmous must have an ID 1
Default must have an ID 2 and must be set as "default" in Virtuemart".

Ik zit naar klantengroepen te kijken.

Gekke is ook als je de methodes nergens aan toe kent dan staat er ook "Voor iedereen beschikbaar".
Heeft het iets te maken met de taal bv de virtuemart nl_nl tabellen...

Ik ben nu de zaak aan het debuggen in PHP trachten te vinden welk veld al dan geselecteerd moet worden of juist niet.

Nico

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Leen
  • Leen's Profielfoto
  • Administrator
  • Administrator
  • Geen zorgen voor de dag van morgen
Meer
8 jaren 9 maanden geleden #13811 door Leen
Hallo Nico,

dat is denk ik voor vele zeker voor mij lastig te zeggen omdat dit allemaal gaat over
als ik het goed ziet gekochte misschien staat hier wat tussen template en extensies en of modules etc.
Maar ik weet niet of je bij Vm3 Configuratie bij tabblad afrekenen iets kan instellen.

M.v.g Leen

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.361 seconden
Gemaakt door Kunena