Skip to main content

Vraag Bij elke bestelling (klant zit op hotmail etc) foute email via Strato provider.

  • Ron van Meijer
  • Ron van Meijer's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
6 jaren 3 maanden geleden - 6 jaren 3 maanden geleden #16493 door Ron van Meijer
Bij elke klant die iets besteld in de webshop, krijg ik in m'n mailbox altijd onderstaand te zien.
Returned Mail: [1QCJ033]


*** MAIL DELIVERY FAILURE REPORT ***

The original message was received at Tue, 24 Apr 2018 21:47:05 GMT
from host (from Unknown UID 4064223@localhost).
Wat kan hier fout gegaan zijn? Het heeft even gewerkt maar ik weet waarachtig niet meer wat dit nou veroorzaakt heeft.

Als iemand een idee heeft graag....

Ik zie dit alleen maar wanneer er een klant gebruik maakt van hotmail.com , outlook.com etc...

Groet
Ron
Laatst bewerkt 6 jaren 3 maanden geleden doorRon van Meijer.
Onderwerp is gesloten.
  • Leen
  • Leen's Profielfoto
  • Offline
  • Administrator
  • Administrator
  • Geen zorgen voor de dag van morgen
Meer
6 jaren 2 maanden geleden #16495 door Leen
Hallo,
Weet niet precies welke port instellingen gebruikt worden maar
instellingen strato
ik lees her en der wel van het probleem met hotmail.com en outlook.com geblokt wordt
soms helpt het om de
"smtp.strato.com TLS poort op 587 zetten, en NIET op 465."
heb ook iets gelezen over IPv.6 hier gelezen
verder als deze melding bij Microsoft kom ik ook niet echt
melding microsoft

M.v.g Leen
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Ron van Meijer
Onderwerp is gesloten.
  • Ron van Meijer
  • Ron van Meijer's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
6 jaren 2 maanden geleden #16500 door Ron van Meijer
Het wordt via VM verstuurd naar de klant maar die krijgt het dus niet. Ik kan daar volgens mij geen andere poort in aangeven.
Zet ik er een Gmail-account in dan heeft Gmail het weer over het feit dat de afzender wellicht niet te vertrouwen is...

Groet
Ron
Onderwerp is gesloten.
  • Otto
  • Otto's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Er bestaan geen domme vragen
Meer
6 jaren 2 maanden geleden - 6 jaren 2 maanden geleden #16502 door Otto
Hallo Ron,

Loop de DNS instellingen eens na. Hier vind je daarvoor verschillende tools:

www.dnsstuff.com/tools

Ik denk zelf aan 2 mogelijkheden.
DNS instellingen
Server mis configuratie

Artenweb.nl creatieve unieke Joomla en VirtueMart websites!
Vragen allen via dit Forum!
KvK: 61932647 - Voor onderscheidende Joomla sites die werken!
Laatst bewerkt 6 jaren 2 maanden geleden doorOtto.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Ron van Meijer
Onderwerp is gesloten.
  • Ron van Meijer
  • Ron van Meijer's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
6 jaren 2 maanden geleden - 6 jaren 2 maanden geleden #16506 door Ron van Meijer
Is ook opgelost. Ik moest bij algemene instellingen in Joomla dit aanpassen. Het werkt nu perfect.

Groet
Ron
Laatst bewerkt 6 jaren 2 maanden geleden doorRon van Meijer.
Onderwerp is gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.425 seconden
Gemaakt door Kunena