Vraag Welkom op het vernieuwde forum van MijnJoomlaForum
- Renata
- Onderwerp Auteur
- Administrator
- Voor al uw webdesign, professioneel en betaalbaar
Minder
Meer
7 jaren 7 maanden geleden #15542
door Renata
ResponsiveWebsiteMaken.nl , onderdeel van 1place4ads voor het maken van professionele onderscheidende websites, hosting van uw website, domeinnamen en website onderhoud. Alles onder 1 dak!
KvK nr.: 51546418
Welkom op het vernieuwde forum van MijnJoomlaForum werd gestart door Renata
We hebben een nieuwe website zoals je ziet en zoals je op de homepage hebt kunnen lezen. Wij hopen natuurlijk dat jullie je thuis zullen voelen hier. Zijn er vragen en/of opmerkingen dan kun je dat hieronder doen.
Wel hebben we een vraag: loop je profiel even langs. het kan namelijk zijn dat bijvoorbeeld je profiel foto niet meeverhuisd is. Upload dan een nieuwe. Dat staat wel zo gezellig. Ook hier geldt: heb je vragen, stel ze!
Heel veel plezier op ons forum.
Met vriendelijke groet
Het MijnJoomlaTeam
Wel hebben we een vraag: loop je profiel even langs. het kan namelijk zijn dat bijvoorbeeld je profiel foto niet meeverhuisd is. Upload dan een nieuwe. Dat staat wel zo gezellig. Ook hier geldt: heb je vragen, stel ze!
Heel veel plezier op ons forum.
Met vriendelijke groet
Het MijnJoomlaTeam
ResponsiveWebsiteMaken.nl , onderdeel van 1place4ads voor het maken van professionele onderscheidende websites, hosting van uw website, domeinnamen en website onderhoud. Alles onder 1 dak!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Arjan
- Gebruiker
7 jaren 7 maanden geleden #15580
door Arjan
Lekker ontspannen mensen helpen met hun website problemen.
Beantwoord door Arjan in topic Welkom op het vernieuwde forum van MijnJoomlaForum
Op deze website was een knop met de tekst "Laatste berichten". Deze is verdwenen en ik zie nu staan "Recente berichten" maar als ik die gebruik en bij een topic heb gekeken is deze niet uit de lijst verdwenen. Dat vind ik heel jammer.
Ook vind ik het jammer dat ik niet gelijk bij de tekstverwerker kom met daarbij knoppen voor het plaatsen van een afbeelding of hyperlink.
En als laatste wil ik opmerken dat ik in Firefox niet zie wat ik typ want het berichtenvenster is te klein/laag. Probeer een afbeelding te plaatsen maar kan niet zien of dat ook werkt.
Ook vind ik het jammer dat ik niet gelijk bij de tekstverwerker kom met daarbij knoppen voor het plaatsen van een afbeelding of hyperlink.
En als laatste wil ik opmerken dat ik in Firefox niet zie wat ik typ want het berichtenvenster is te klein/laag. Probeer een afbeelding te plaatsen maar kan niet zien of dat ook werkt.
- Leen
- Administrator
- Geen zorgen voor de dag van morgen
Minder
Meer
- Ontvangen bedankjes 202
7 jaren 7 maanden geleden - 7 jaren 7 maanden geleden #15585
door Leen
M.v.g Leen
Beantwoord door Leen in topic Welkom op het vernieuwde forum van MijnJoomlaForum
Hallo Arjan,
Ja we zijn nog niet geheel uit klein problemen met de template van kunena zelf en de hoofdtemplate
ze hebben last van elkaar met functie bootstrap.
En wat de betreft Laatste berichten tja er is een klein stukje weg van mischien 1 1/2 week en ook de ooit bijgevoegde bijlages zijn er(nog)niet.
maar als goed is kan je je eigen berichten vinden door op Mijn Onderwerpen te klikken
Ja we zijn nog niet geheel uit klein problemen met de template van kunena zelf en de hoofdtemplate
ze hebben last van elkaar met functie bootstrap.
En wat de betreft Laatste berichten tja er is een klein stukje weg van mischien 1 1/2 week en ook de ooit bijgevoegde bijlages zijn er(nog)niet.
maar als goed is kan je je eigen berichten vinden door op Mijn Onderwerpen te klikken
M.v.g Leen
Laatst bewerkt 7 jaren 7 maanden geleden door Leen.
- Renata
- Onderwerp Auteur
- Administrator
- Voor al uw webdesign, professioneel en betaalbaar
7 jaren 7 maanden geleden #15587
door Renata
Beantwoord door Renata in topic Welkom op het vernieuwde forum van MijnJoomlaForum
Hoi Arjan, welkom op ons nieuwe forum!
Ik heb recente berichten ingesteld op: sinds laatste bezoek. Als het goed is zie je nu alleen de nieuwe berichten vanaf dat moment.
Voor de rest: we zijn nog hard bezig met het forum zoals Leen al aangaf.
Groetjes
Renata
Ik heb recente berichten ingesteld op: sinds laatste bezoek. Als het goed is zie je nu alleen de nieuwe berichten vanaf dat moment.
Voor de rest: we zijn nog hard bezig met het forum zoals Leen al aangaf.
Groetjes
Renata
- Arjan
- Gebruiker
7 jaren 7 maanden geleden #15590
door Arjan
Beantwoord door Arjan in topic Welkom op het vernieuwde forum van MijnJoomlaForum
Oké, het tekstvenster ziet er nu beter uit maar nu ben ik alle knoppen kwijt
Wisten jullie dat je met twee verschillende browsers tegelijk ingelogd kan zijn. Kijk nu met Chrome en Firefox ingelogd en wel naar deze pagina.
En ik ben wel "blij" dat jullie problemen hebben met Kunena en Bootstrap want ik ben net met een site bezig waar ik beide ook in wil verwerken.
Voor de rest wens ik jullie veel succes.
Wisten jullie dat je met twee verschillende browsers tegelijk ingelogd kan zijn. Kijk nu met Chrome en Firefox ingelogd en wel naar deze pagina.
En ik ben wel "blij" dat jullie problemen hebben met Kunena en Bootstrap want ik ben net met een site bezig waar ik beide ook in wil verwerken.
Voor de rest wens ik jullie veel succes.
- Leen
- Administrator
- Geen zorgen voor de dag van morgen
Minder
Meer
- Ontvangen bedankjes 202
7 jaren 7 maanden geleden #15591
door Leen
M.v.g Leen
Beantwoord door Leen in topic Welkom op het vernieuwde forum van MijnJoomlaForum
Hallo Arjan,
Welke knoppen ben je aan zoeken die in de editor zeker ?
Welke knoppen ben je aan zoeken die in de editor zeker ?
M.v.g Leen
Tijd voor maken pagina: 0.389 seconden