Vraag Binnen gekomen e-mail
- Arjan
- Onderwerp Auteur
- Gebruiker
Minder
Meer
7 jaren 7 maanden geleden #15733
door Arjan
Lekker ontspannen mensen helpen met hun website problemen.
Binnen gekomen e-mail werd gestart door Arjan
Omdat ik het vinkje niet had verwijderd bij het topic over Redis en memcached kreeg ik een e-mail binnen om aan te geven dat iemand had gereageerd. Nu heb ik standaard bij mijn e-mailprogramma het tonen van afbeeldingen uit staan en was dus ook erg verbaasd om niets te zien.
Er was ook geen tekst maar wel had ik een hele lange balk aan de zijkant en ook onderin het bericht. Toen zag ik ineens dat er een afbeelding getoond kon worden dat dat laten doen en toen had ik een heel groot blauw vlak maar nog steeds niet te zien waarom ik de e-mail had gekregen.
Misschien een idee om even na te kijken wat er niet goed gaat want ook volgens de broncode van de e-mail is er geen tekst die duidelijk maakt waarom de e-mail verzonden is.
Er was ook geen tekst maar wel had ik een hele lange balk aan de zijkant en ook onderin het bericht. Toen zag ik ineens dat er een afbeelding getoond kon worden dat dat laten doen en toen had ik een heel groot blauw vlak maar nog steeds niet te zien waarom ik de e-mail had gekregen.
Misschien een idee om even na te kijken wat er niet goed gaat want ook volgens de broncode van de e-mail is er geen tekst die duidelijk maakt waarom de e-mail verzonden is.
Lekker ontspannen mensen helpen met hun website problemen.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Leen
- Administrator
- Geen zorgen voor de dag van morgen
Minder
Meer
- Ontvangen bedankjes 203
7 jaren 7 maanden geleden #15735
door Leen
M.v.g Leen
Beantwoord door Leen in topic Binnen gekomen e-mail
Hoi Arjan,
Dank voor het melden van dit probleem we zullen eens opzoek gaan of we dat kunnen vinden
als ik het goed heb dacht ik dar @Ron hier ook al ergens een opmerking overhad gemaakt dus we gaan zoeken.
Zelf gebruik ik Windows 10 mail en daar staat ook een redelijk groot onzing blauw vlak maar ik dacht dat dat ven windows zelf was/is
Dank voor het melden van dit probleem we zullen eens opzoek gaan of we dat kunnen vinden
als ik het goed heb dacht ik dar @Ron hier ook al ergens een opmerking overhad gemaakt dus we gaan zoeken.
Zelf gebruik ik Windows 10 mail en daar staat ook een redelijk groot onzing blauw vlak maar ik dacht dat dat ven windows zelf was/is
M.v.g Leen
- smfleen
- Premium lid
Minder
Meer
- Ontvangen bedankjes 6
7 jaren 7 maanden geleden - 7 jaren 7 maanden geleden #15736
door smfleen
Test Account L.A
Beantwoord door smfleen in topic Binnen gekomen e-mail
Hallo alle,
Ik beantwoord deze even om te zien welk verschil in echte forum email zit ten opzichte van mijn
test kunena site waar ik nu bezig bent om deze oplossing te bekijken of dat de oorzaak kan zijn
hier soort gelijk dacht ik
dus lees bij topic Unreadable notifcation email's. Peaze fix.?
maar ik denk dat ergens komt omdat kunea een plaatje bijsluit.
zoals bijlage komt mijn test site bij mij binnen
Ik beantwoord deze even om te zien welk verschil in echte forum email zit ten opzichte van mijn
test kunena site waar ik nu bezig bent om deze oplossing te bekijken of dat de oorzaak kan zijn
hier soort gelijk dacht ik
dus lees bij topic Unreadable notifcation email's. Peaze fix.?
maar ik denk dat ergens komt omdat kunea een plaatje bijsluit.
zoals bijlage komt mijn test site bij mij binnen
Test Account L.A
Laatst bewerkt 7 jaren 7 maanden geleden door smfleen.
- smfleen
- Premium lid
Minder
Meer
- Ontvangen bedankjes 6
7 jaren 7 maanden geleden #15737
door smfleen
Test Account L.A
maar getoonde oplossing maakt op test site nog niks uit dus zoek verder
Test Account L.A
- smfleen
- Premium lid
Minder
Meer
- Ontvangen bedankjes 6
7 jaren 7 maanden geleden - 7 jaren 7 maanden geleden #15746
door smfleen
Test Account L.A
Als goed is moet er al iets veranderd zijn maar of gelijk goed gaat is nog niet duidelijk
dus moeten het even uit proberen
ps we weten al waar we het zoeken moeten maar lijkt wel of plaatjes niet responsive zijn
dus moeten het even uit proberen
ps we weten al waar we het zoeken moeten maar lijkt wel of plaatjes niet responsive zijn
Test Account L.A
Laatst bewerkt 7 jaren 7 maanden geleden door smfleen.
Tijd voor maken pagina: 0.413 seconden