Vraag Toon ongelezen berichten sinds je laatste bezoek.
- jollywood
- Onderwerp Auteur
- Gebruiker
Minder
Meer
11 jaren 6 maanden geleden #2060
door jollywood
Aan het eind van de dag is er altijd nog een stuk onbekend internet over. En morgen is er weer een nieuwe dag.
Toon ongelezen berichten sinds je laatste bezoek. werd gestart door jollywood
Hi forum,
Vaak volg ik alle entries op dit forum door bovenaan op - Toon ongelezen berichten sinds je laatste bezoek. -
te klikken. Vervolgens kies ik een entrie en lees dan de laatste berichten.
Dan zou ik het liefst direct ( onderaan ) weer op - Toon ongelezen berichten sinds je laatste bezoek. - kunnen klikken zonder eerst naar boven te scrollen.
Op de knop - omhoog - laat de bovenste zien maar nog net niet de gezochte link.
Is het mogelijk deze link ook onderaan de pagina de laten zien?
Geen major issue, maar het lijkt mij handig.
Jollywood
Vaak volg ik alle entries op dit forum door bovenaan op - Toon ongelezen berichten sinds je laatste bezoek. -
te klikken. Vervolgens kies ik een entrie en lees dan de laatste berichten.
Dan zou ik het liefst direct ( onderaan ) weer op - Toon ongelezen berichten sinds je laatste bezoek. - kunnen klikken zonder eerst naar boven te scrollen.
Op de knop - omhoog - laat de bovenste zien maar nog net niet de gezochte link.
Is het mogelijk deze link ook onderaan de pagina de laten zien?
Geen major issue, maar het lijkt mij handig.
Jollywood
Aan het eind van de dag is er altijd nog een stuk onbekend internet over. En morgen is er weer een nieuwe dag.
Onderwerp is gesloten.
- Renata
- Administrator
- Voor al uw webdesign, professioneel en betaalbaar
11 jaren 6 maanden geleden #2076
door Renata
ResponsiveWebsiteMaken.nl , onderdeel van 1place4ads voor het maken van professionele onderscheidende websites, hosting van uw website, domeinnamen en website onderhoud. Alles onder 1 dak!
KvK nr.: 51546418
Beantwoord door Renata in topic Re: Toon ongelezen berichten sinds je laatste bezoek.
Beste Jollywood
Het leek ons idd ook handig maar helaas biedt dit forum niet deze mogelijkheid.
ps fijn dat je zo positief aanwezig bent hier
Groetjes
Renata
Het leek ons idd ook handig maar helaas biedt dit forum niet deze mogelijkheid.
ps fijn dat je zo positief aanwezig bent hier
Groetjes
Renata
ResponsiveWebsiteMaken.nl , onderdeel van 1place4ads voor het maken van professionele onderscheidende websites, hosting van uw website, domeinnamen en website onderhoud. Alles onder 1 dak!
Onderwerp is gesloten.
- jollywood
- Onderwerp Auteur
- Gebruiker
11 jaren 6 maanden geleden #2077
door jollywood
Beantwoord door jollywood in topic Re: Toon ongelezen berichten sinds je laatste bezoek.
Hi Renata,
Helaas, toch dank voor je moeite.
Soms moet je het gewoon doen met wat je krijgt.
Jollywood
Helaas, toch dank voor je moeite.
Soms moet je het gewoon doen met wat je krijgt.
Jollywood
Onderwerp is gesloten.
- Arjan
- Gebruiker
11 jaren 6 maanden geleden #2084
door Arjan
Lekker ontspannen mensen helpen met hun website problemen.
Beantwoord door Arjan in topic Re: Toon ongelezen berichten sinds je laatste bezoek.
Geen idee hoe dit forum word opgebouwd maar kan je geen override maken dan?Het leek ons idd ook handig maar helaas biedt dit forum niet deze mogelijkheid.
Lekker ontspannen mensen helpen met hun website problemen.
Onderwerp is gesloten.
- Renata
- Administrator
- Voor al uw webdesign, professioneel en betaalbaar
11 jaren 6 maanden geleden #2087
door Renata
Beantwoord door Renata in topic Re: Toon ongelezen berichten sinds je laatste bezoek.
Een override zal vast kunnen
Maar in het script zelf zitten we liever alleen indien het echt noodzakelijk is. De functionaliteit van dit forum is gewoon prima in zijn huidige vorm.
Groetjes
Renata
Maar in het script zelf zitten we liever alleen indien het echt noodzakelijk is. De functionaliteit van dit forum is gewoon prima in zijn huidige vorm.
Groetjes
Renata
Onderwerp is gesloten.
- jollywood
- Onderwerp Auteur
- Gebruiker
11 jaren 6 maanden geleden #2094
door jollywood
Beantwoord door jollywood in topic Re: Toon ongelezen berichten sinds je laatste bezoek.
Hi Renata,
In het script "rommelen" is wellicht een leuke oefening maar voor alleen mijn gemak teveel van het goede.
Groet, Jollywood
In het script "rommelen" is wellicht een leuke oefening maar voor alleen mijn gemak teveel van het goede.
Groet, Jollywood
Onderwerp is gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.422 seconden