- Ontvangen bedankjes 0
Vraag templates van joomla 1.5, naar Joomla 2.5
- rightweb
- Onderwerp Auteur
- Gebruiker
Minder
Meer
11 jaren 7 maanden geleden - 11 jaren 7 maanden geleden #973
door rightweb
templates van joomla 1.5, naar Joomla 2.5 werd gestart door rightweb
hallo
aannemersnummer : BE -0629.600.868
Ik heb een simpele vraag... ik heb een webdesig bedrijf en hoop klanten op joomla 1.5, die willen overschakelen naar joomla 2.5,
probleem : de template !!!!
ik zoek mensen die , snel en natuurlijk degelijk, een template van 1.5, kunnen aanpassen zodat die compatibel is voor Joomla 2.5 en eventueel ook de content overzetten
Ik zoek, iemand die dat graag doet, het kan een oké is met een vergoeding. Aan 50 euro per uur kan ik overal laten doen, maar heb veel klanten met een budget website.. ik zoek dus echter open source helpers, die wa willen bijverdienen.. benieuwd
aannemersnummer : BE -0629.600.868
Ik heb een simpele vraag... ik heb een webdesig bedrijf en hoop klanten op joomla 1.5, die willen overschakelen naar joomla 2.5,
probleem : de template !!!!
ik zoek mensen die , snel en natuurlijk degelijk, een template van 1.5, kunnen aanpassen zodat die compatibel is voor Joomla 2.5 en eventueel ook de content overzetten
Ik zoek, iemand die dat graag doet, het kan een oké is met een vergoeding. Aan 50 euro per uur kan ik overal laten doen, maar heb veel klanten met een budget website.. ik zoek dus echter open source helpers, die wa willen bijverdienen.. benieuwd
Laatst bewerkt 11 jaren 7 maanden geleden doorrightweb.
Onderwerp is gesloten.
- Lazy Garfield
- Gebruiker
11 jaren 7 maanden geleden #974
door Lazy Garfield
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens, dat scheelt deze luie kater een hoop werk.
Beantwoord door Lazy Garfield in topic Re: templates van joomla 1.5, naar Joomla 2.5
Namens het team van MijnJoomlaForum heet ik je van harte welkom op dit forum. Wij hopen dat je je kennis hier met andere gebruikers wilt delen. Wij wensen je veel plezier hier.
Voor wat betreft je topic, deze voldoet niet aan de forumregels.
forum.mijnjoomlaforum.nl/gezocht/lees-eerst-dit!/
Gaarne aanpassen.
Voor wat betreft je topic, deze voldoet niet aan de forumregels.
forum.mijnjoomlaforum.nl/gezocht/lees-eerst-dit!/
Gaarne aanpassen.
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens, dat scheelt deze luie kater een hoop werk.
Onderwerp is gesloten.
- Lazy Garfield
- Gebruiker
11 jaren 7 maanden geleden #976
door Lazy Garfield
Beantwoord door Lazy Garfield in topic Re: templates van joomla 1.5, naar Joomla 2.5
Dank je wel voor de vermelding.
Onderwerp is gesloten.
- Frederick
- Gebruiker
Minder
Meer
- Ontvangen bedankjes 0
11 jaren 7 maanden geleden - 11 jaren 7 maanden geleden #1187
door Frederick
Beantwoord door Frederick in topic Re: templates van joomla 1.5, naar Joomla 2.5
Welke uurprijs bied je dan aan?
Laatst bewerkt 11 jaren 7 maanden geleden doorFrederick.
Onderwerp is gesloten.
- rightweb
- Onderwerp Auteur
- Gebruiker
Minder
Meer
- Ontvangen bedankjes 0
11 jaren 7 maanden geleden #1189
door rightweb
Beantwoord door rightweb in topic Re: templates van joomla 1.5, naar Joomla 2.5
hallo Frederick,
zo is je naam toch denk ik.
waar mail ik dan best, of loopt alles via dit forum
dit is al een site, waarvan de template moet omgezet naar Joomla 2.5
www.nagila.be , of www.integrama.be , of complexer www.parcdestroisfrontières.be
Laurent
zo is je naam toch denk ik.
waar mail ik dan best, of loopt alles via dit forum
dit is al een site, waarvan de template moet omgezet naar Joomla 2.5
www.nagila.be , of www.integrama.be , of complexer www.parcdestroisfrontières.be
Laurent
Onderwerp is gesloten.
- Frederick
- Gebruiker
Minder
Meer
- Ontvangen bedankjes 0
11 jaren 7 maanden geleden - 11 jaren 7 maanden geleden #1194
door Frederick
Beantwoord door Frederick in topic Re: templates van joomla 1.5, naar Joomla 2.5
Klopt, mijn naam is Frederick. Edit Otto: discussies op dit forum zijn openbaar. In post worden dan ook geen contact gegevens uitgewisseld.
Ik heb even snel de sites bekeken. De derde site zal wel meer dan enkel een migratie vragen. Zo is bv de foto galerij component com_morfeoshow zo lek als een zeef. Misschien selecteer je hier beter een andere component.
Ik heb even snel de sites bekeken. De derde site zal wel meer dan enkel een migratie vragen. Zo is bv de foto galerij component com_morfeoshow zo lek als een zeef. Misschien selecteer je hier beter een andere component.
Laatst bewerkt 11 jaren 7 maanden geleden doorFrederick.
Onderwerp is gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.424 seconden