Skip to main content

Vraag Gezocht iemand die nieuwe webshop kan bouwen

  • IndigoColors
  • IndigoColors's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Junior lid
  • Junior lid
Meer
6 jaren 10 maanden geleden - 6 jaren 10 maanden geleden #15813 door IndigoColors
Gezocht iemand die nieuwe webshop kan bouwen werd gestart door IndigoColors
Ik zoek iemand die voor mij een nieuwe webshop kan bouwen (website heb ik al zie www.indigocolors.nl ) in de laatste Joomla versie, zie voorbeeld www.indigocolors.nl/webshop/

Graag iemand die ik ook telefonisch kan spreken of kan raadplegen bij eventuele toekomstige problemen en upgrades, prijs graag via pb doorsturen.
Laatst bewerkt 6 jaren 10 maanden geleden doorIndigoColors.
Onderwerp is gesloten.
  • Renata
  • Renata's Profielfoto
  • Offline
  • Administrator
  • Administrator
  • Voor al uw webdesign, professioneel en betaalbaar
Meer
6 jaren 10 maanden geleden #15847 door Renata
Beantwoord door Renata in topic Gezocht iemand die nieuwe webshop kan bouwen
Hoi Indigocolors,

Misschien is het handig dat je hier een url vermeld van je oude website? Zo krijgt een iedere een indruk van de te verwachten werkzaamheden. Of gaat het hier om een compleet nieuwe website?

Groetjes
renata

ResponsiveWebsiteMaken.nl , onderdeel van 1place4ads voor het maken van professionele onderscheidende websites, hosting van uw website, domeinnamen en website onderhoud. Alles onder 1 dak!
KvK nr.: 51546418
Onderwerp is gesloten.
  • IndigoColors
  • IndigoColors's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Junior lid
  • Junior lid
Meer
6 jaren 10 maanden geleden - 6 jaren 10 maanden geleden #15860 door IndigoColors
Beantwoord door IndigoColors in topic Gezocht iemand die nieuwe webshop kan bouwen

Renata schreef : Hoi Indigocolors,

Misschien is het handig dat je hier een url vermeld van je oude website? Zo krijgt een iedere een indruk van de te verwachten werkzaamheden. Of gaat het hier om een compleet nieuwe website?

Groetjes
renata


Gedaan, bedankt voor de tip :)
Website heb ik al www.indigocolors.nl maar de webshop heb ik daaronder gehangen www.indigocolors.nl/webshop/
Laatst bewerkt 6 jaren 10 maanden geleden doorIndigoColors.
Onderwerp is gesloten.
  • Renata
  • Renata's Profielfoto
  • Offline
  • Administrator
  • Administrator
  • Voor al uw webdesign, professioneel en betaalbaar
Meer
6 jaren 10 maanden geleden #15861 door Renata
Beantwoord door Renata in topic Gezocht iemand die nieuwe webshop kan bouwen
Dank je voor de link. Waar is de webshop mee gemaakt?

ResponsiveWebsiteMaken.nl , onderdeel van 1place4ads voor het maken van professionele onderscheidende websites, hosting van uw website, domeinnamen en website onderhoud. Alles onder 1 dak!
KvK nr.: 51546418
Onderwerp is gesloten.
  • IndigoColors
  • IndigoColors's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Junior lid
  • Junior lid
Meer
6 jaren 10 maanden geleden #15862 door IndigoColors
Beantwoord door IndigoColors in topic Gezocht iemand die nieuwe webshop kan bouwen

Renata schreef : Dank je voor de link. Waar is de webshop mee gemaakt?


Joomla, ik heb nu versie 1.5.26 maar heb steeds problemen bij php upgrades van de hoster en kreeg het advies hier om een nieuwe webshop te laten maken in de nieuwste versie. Wil alleen weten wat de kosten dan zouden zijn.
Onderwerp is gesloten.
  • Renata
  • Renata's Profielfoto
  • Offline
  • Administrator
  • Administrator
  • Voor al uw webdesign, professioneel en betaalbaar
Meer
6 jaren 10 maanden geleden #15867 door Renata
Beantwoord door Renata in topic Gezocht iemand die nieuwe webshop kan bouwen
Dat is een zeer oude versie die helaas niet meer ondersteund wordt door Joomla. Maar je webshop gebruikt een extentie denk ik zoals bijv Virtuemart? Klopt dat?

Vraagje: hoeveel artikelen heb je te koop in je webshop?

Graag hoor ik van je
Groetjes
renata

ResponsiveWebsiteMaken.nl , onderdeel van 1place4ads voor het maken van professionele onderscheidende websites, hosting van uw website, domeinnamen en website onderhoud. Alles onder 1 dak!
KvK nr.: 51546418
Onderwerp is gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.451 seconden
Gemaakt door Kunena