Skip to main content

Vraag Gezocht iemand die nieuwe webshop kan bouwen

  • IndigoColors
  • IndigoColors's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Junior lid
  • Junior lid
Meer
6 jaren 10 maanden geleden #15875 door IndigoColors
Beantwoord door IndigoColors in topic Gezocht iemand die nieuwe webshop kan bouwen

Renata schreef : Dat is een zeer oude versie die helaas niet meer ondersteund wordt door Joomla. Maar je webshop gebruikt een extentie denk ik zoals bijv Virtuemart? Klopt dat?

Vraagje: hoeveel artikelen heb je te koop in je webshop?

Graag hoor ik van je
Groetjes
renata


Hoi Renata,
Ja, dat klopt inderdaad...ik heb nu Virtuemart 1.1.9 en ik had van Leen en Otto al begrepen dat het beter was om een nieuwe webshop te laten maken in de nieuwste versie. Op dit moment heb ik circa 475 producten maar dit worden er steeds meer omdat ik zelf glitter tattoo sjablonen en airbrush stencils maak en verkoop via de webshop.

Omdat ik van 2011 tot heden zelf alles kon doen in Virtuemart ga ik er vanuit dat ik de producten / categorieen / foto's zelf kan toevoegen als ik een stap voor stap uitleg (jip en janneke taal hahaha) krijg. Dus het zou dan nu gaan om een nieuwe webshop (b.v. 5 producten toevoegen zodat ik een goed beeld krijg hoe het eruit komt te zien), beetje uitleg plus telefonisch of TeamViewer hulp in de toekomst bij nieuwe updates/problemen.

Groetjes Ivy
Onderwerp is gesloten.
  • Renata
  • Renata's Profielfoto
  • Offline
  • Administrator
  • Administrator
  • Voor al uw webdesign, professioneel en betaalbaar
Meer
6 jaren 10 maanden geleden #15876 door Renata
Beantwoord door Renata in topic Gezocht iemand die nieuwe webshop kan bouwen
Hoi Ivy,

Ik kan natuurlijk kijken wat ik voor je kan betekenen. Echter ik nu weg een weekend naar Duitsland. Zodra ik terug ben kan ik je een pm sturen met een offerte inclusief hosting. Misschien kun je ondertussen hieronder je wensen kenbaar maken.

Wil je alvast wat info: ik ben transparant over mijn tarieven. Je kunt hier alvast een kijkje nemen. Echter een webshop vraagt toch om een offerte op maat.

ps contact met elkaar is natuurlijk geen probleem. Wie weet wonen we wel vlak bij elkaar. Wat is je woonplaats?

Graag hoor ik van je
Groetjes
Renata

ResponsiveWebsiteMaken.nl , onderdeel van 1place4ads voor het maken van professionele onderscheidende websites, hosting van uw website, domeinnamen en website onderhoud. Alles onder 1 dak!
KvK nr.: 51546418
Onderwerp is gesloten.
  • IndigoColors
  • IndigoColors's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Junior lid
  • Junior lid
Meer
6 jaren 10 maanden geleden #15877 door IndigoColors
Beantwoord door IndigoColors in topic Gezocht iemand die nieuwe webshop kan bouwen

Renata schreef : Hoi Ivy,

Ik kan natuurlijk kijken wat ik voor je kan betekenen. Echter ik nu weg een weekend naar Duitsland. Zodra ik terug ben kan ik je een pm sturen met een offerte inclusief hosting. Misschien kun je ondertussen hieronder je wensen kenbaar maken.

Wil je alvast wat info: ik ben transparant over mijn tarieven. Je kunt hier alvast een kijkje nemen. Echter een webshop vraagt toch om een offerte op maat.

ps contact met elkaar is natuurlijk geen probleem. Wie weet wonen we wel vlak bij elkaar. Wat is je woonplaats?

Graag hoor ik van je
Groetjes
Renata


Hoi Renata,

Kan je de offerte opmaken zonder hosting? Ik heb mijn schmink website www.indigocolors.nl en wil hem daar als sub domein onder zetten zoals ik dat nu ook al heb. Ik woon in Amsterdam en de offerte heeft geen haast, ik heb er diverse opgevraagd en wil eerst alle offertes bekijken voordat ik iets beslis :)

Voor nu een heel fijn weekend in Duitsland, je hebt in ieder geval heeeeel mooi weer mee :)
Onderwerp is gesloten.
Meer
6 jaren 10 maanden geleden #15878 door Arjan
Beantwoord door Arjan in topic Gezocht iemand die nieuwe webshop kan bouwen
Als ik een tip mag geven, IndigoColors, dan zou ik ook je eigen website laten bekijken door Renata of alle anderen die een offerte hebben uitgebracht. Je website is namelijk niet responsief en als iets belangrijk is in deze dagen dan is het wel dat je website snel is en te bekijken is op een mobieltje!

Lekker ontspannen mensen helpen met hun website problemen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: IndigoColors
Onderwerp is gesloten.
  • Renata
  • Renata's Profielfoto
  • Offline
  • Administrator
  • Administrator
  • Voor al uw webdesign, professioneel en betaalbaar
Meer
6 jaren 10 maanden geleden - 6 jaren 10 maanden geleden #15889 door Renata
Beantwoord door Renata in topic Gezocht iemand die nieuwe webshop kan bouwen
Dank je Arjan!

Sowieso is Virtuemart een uitbreiding van Joomla, ook wel extensie genoemd. Virtuemart kan dus niet los gezien worden en dus ook niet los gebouwd worden zonder Joomla. Om een webshop opnieuw te maken moeten we dus sowieso ook Joomla, je website, aanpakken. Als het goed is is je huidige virtuemart webshop ook zo gekoppeld aan je huidige joomla website.

Wat Arjan al zegt: je huidige website is niet reponsive wat in deze tijd met al die smartphones, tablets etc wel een must is. Hier kun je lezen wat responsive is. Daarnaast straft Google websites die niet responsive zijn door ze later als zoekresultaten te vermelden.

Mijn advies is dus idd dat je alles moderniseert, dus Joomla en Virtuemart. Hosting elders te doen, is dan ook geen probleem. Waar heb je je website nu gehost?

Groetjes
Renata

ResponsiveWebsiteMaken.nl , onderdeel van 1place4ads voor het maken van professionele onderscheidende websites, hosting van uw website, domeinnamen en website onderhoud. Alles onder 1 dak!
KvK nr.: 51546418
Laatst bewerkt 6 jaren 10 maanden geleden doorRenata.
Onderwerp is gesloten.
  • IndigoColors
  • IndigoColors's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Junior lid
  • Junior lid
Meer
6 jaren 10 maanden geleden #15902 door IndigoColors
Beantwoord door IndigoColors in topic Gezocht iemand die nieuwe webshop kan bouwen

Renata schreef : Dank je Arjan!

Sowieso is Virtuemart een uitbreiding van Joomla, ook wel extensie genoemd. Virtuemart kan dus niet los gezien worden en dus ook niet los gebouwd worden zonder Joomla. Om een webshop opnieuw te maken moeten we dus sowieso ook Joomla, je website, aanpakken. Als het goed is is je huidige virtuemart webshop ook zo gekoppeld aan je huidige joomla website.

Wat Arjan al zegt: je huidige website is niet reponsive wat in deze tijd met al die smartphones, tablets etc wel een must is. Hier kun je lezen wat responsive is. Daarnaast straft Google websites die niet responsive zijn door ze later als zoekresultaten te vermelden.

Mijn advies is dus idd dat je alles moderniseert, dus Joomla en Virtuemart. Hosting elders te doen, is dan ook geen probleem. Waar heb je je website nu gehost?

Groetjes
Renata


Hoi Renate,

Ik zit nu bij BudgetWebhosting, verhuizen is nu even geen optie voor mij omdat het net met een jaar verlengd is. Weet je al wat de kosten ongeveer zouden zijn?
Onderwerp is gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.574 seconden
Gemaakt door Kunena