- Ontvangen bedankjes 0
Vraag hulp gevraagd (evt betaald) voor upgraden Joomla 1.5.26
- franca
- Onderwerp Auteur
- Gebruiker
Minder
Meer
11 jaren 3 maanden geleden - 11 jaren 3 maanden geleden #5518
door franca
hulp gevraagd (evt betaald) voor upgraden Joomla 1.5.26 werd gestart door franca
wie woont er in den haag, (of kan het ook online) en wil mij helpen mijn website 1.5.25 te upgraden, en me af en toe advies te geven? tegen vergoeding.
edit Renata: Ik heb deze topic verhuisd naar het juiste forum en titel aangepast om het duidelijker te maken voor de lezers.
edit Renata: Ik heb deze topic verhuisd naar het juiste forum en titel aangepast om het duidelijker te maken voor de lezers.
Laatst bewerkt 11 jaren 3 maanden geleden door franca.
Onderwerp is gesloten.
- Jheroen
- Gebruiker
11 jaren 3 maanden geleden #5540
door Jheroen
Met vriendelijke groet, Jheroen Briels
www.joomlapartner.nl , websites - maatwerk - migratie - design
www.joomlahostingsupport.nl , Joomla! hosting - chmodvrij - prima support - concurrerende tarieven
KvK: 32083434
Beantwoord door Jheroen in topic Re: hulp gevraagd (evt betaald) voor upgraden Joomla 1.5.26
is dit inmiddels al voor elkaar of nog niet?
Met vriendelijke groet, Jheroen Briels
www.joomlapartner.nl , websites - maatwerk - migratie - design
www.joomlahostingsupport.nl , Joomla! hosting - chmodvrij - prima support - concurrerende tarieven
KvK: 32083434
Onderwerp is gesloten.
- franca
- Onderwerp Auteur
- Gebruiker
Minder
Meer
- Ontvangen bedankjes 0
11 jaren 3 maanden geleden #5542
door franca
Beantwoord door franca in topic Re: hulp gevraagd (evt betaald) voor upgraden Joomla 1.5.26
Nee dit is helaas nog niet opgelost....
Onderwerp is gesloten.
- Renata
- Administrator
- Voor al uw webdesign, professioneel en betaalbaar
11 jaren 3 maanden geleden #5548
door Renata
ResponsiveWebsiteMaken.nl , onderdeel van 1place4ads voor het maken van professionele onderscheidende websites, hosting van uw website, domeinnamen en website onderhoud. Alles onder 1 dak!
KvK nr.: 51546418
Beantwoord door Renata in topic Re: hulp gevraagd (evt betaald) voor upgraden Joomla 1.5.26
Heb je een url naar je website? Zo kunnen eventuele belangstellenden zien hoeveel werk het ong kan gaan inhouden.
Groetjes
Renata
Groetjes
Renata
ResponsiveWebsiteMaken.nl , onderdeel van 1place4ads voor het maken van professionele onderscheidende websites, hosting van uw website, domeinnamen en website onderhoud. Alles onder 1 dak!
Onderwerp is gesloten.
- franca
- Onderwerp Auteur
- Gebruiker
Minder
Meer
- Ontvangen bedankjes 0
11 jaren 3 maanden geleden #5549
door franca
Beantwoord door franca in topic Re: hulp gevraagd (evt betaald) voor upgraden Joomla 1.5.26
Dit is mijn website:wwwkindertherapiedenhaag.nl
Onderwerp is gesloten.
- Renata
- Administrator
- Voor al uw webdesign, professioneel en betaalbaar
11 jaren 3 maanden geleden #5552
door Renata
Beantwoord door Renata in topic Re: hulp gevraagd (evt betaald) voor upgraden Joomla 1.5.26
Ik heb even gekeken, maar je gebruikt volgens mij alleen Joomla en heb geen nieuwe extensies geïnstalleerd?
Dit maakt het wel eenvoudig een website te upgraden naar Joomla 2.5. We hebben een uitgebreide uitleg hier gemaakt hoe je dat zelf kunt doen.
help.mijnjoomlaforum.nl/Upgraden/upgrade...la-1-5-naar-2-5.html
Is het een optie dat je dit zelf probeert?
1 dingetje: ik zie dat je je website in een map hebt geplaatst: content. Beter is je website te plaatsen in de hoofdmap zodat je url niet bestaat uit: mijnwebsite/content/artikel maar er zo uit ziet: mijnwebsite/artikel. Dit vinden zoekmachines ook veel prettiger.
Groetjes
Renata
Dit maakt het wel eenvoudig een website te upgraden naar Joomla 2.5. We hebben een uitgebreide uitleg hier gemaakt hoe je dat zelf kunt doen.
help.mijnjoomlaforum.nl/Upgraden/upgrade...la-1-5-naar-2-5.html
Is het een optie dat je dit zelf probeert?
1 dingetje: ik zie dat je je website in een map hebt geplaatst: content. Beter is je website te plaatsen in de hoofdmap zodat je url niet bestaat uit: mijnwebsite/content/artikel maar er zo uit ziet: mijnwebsite/artikel. Dit vinden zoekmachines ook veel prettiger.
Groetjes
Renata
Onderwerp is gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.422 seconden