- Ontvangen bedankjes 0
Vraag Migratie website naar een nieuwe server
- Henktennapel
- Onderwerp Auteur
- Gebruiker
Minder
Meer
11 jaren 1 maand geleden - 11 jaren 1 maand geleden #6820
door Henktennapel
Migratie website naar een nieuwe server werd gestart door Henktennapel
Beste mensen,
We hebben op een nieuwe 'eigen' server de website www.zinloosgewelddieren.nl staan alleen door verschillende oorzaken 'draait' deze nog niet we zijn eigenlijk op zoek naar iemand die dit probleem kan fixen. Alle data en de database zijn gekopieerd naar de nieuwe server. De oude server is gebruikt voor een Ddos aanval en daarom is hij uitgeschakeld :-[
Kortom we zijn op zoek naar iemand die dit probleem zou kunnen fixen eventueel tegen een vergoeding
Met vriendelijke groet,
Henk ten napel
Edit: topic verhuist marktplaats --> gezocht
We hebben op een nieuwe 'eigen' server de website www.zinloosgewelddieren.nl staan alleen door verschillende oorzaken 'draait' deze nog niet we zijn eigenlijk op zoek naar iemand die dit probleem kan fixen. Alle data en de database zijn gekopieerd naar de nieuwe server. De oude server is gebruikt voor een Ddos aanval en daarom is hij uitgeschakeld :-[
Kortom we zijn op zoek naar iemand die dit probleem zou kunnen fixen eventueel tegen een vergoeding
Met vriendelijke groet,
Henk ten napel
Edit: topic verhuist marktplaats --> gezocht
Laatst bewerkt 11 jaren 1 maand geleden door Henktennapel.
Onderwerp is gesloten.
- Arjan
- Gebruiker
11 jaren 1 maand geleden #6824
door Arjan
Lekker ontspannen mensen helpen met hun website problemen.
Beantwoord door Arjan in topic Re: Migratie website naar een nieuwe server
In mijn handtekening kan je mijn internetadres vinden en voor meer overleg kan je een email sturen naar info@dekjam.nl.
Nu heb ik nog geen idee of het mij/ons lukt en ook totaal nog niet waaruit de vergoeding moet bestaan.
Laten we beginnen met een pakje stroopwafels.
Nu heb ik nog geen idee of het mij/ons lukt en ook totaal nog niet waaruit de vergoeding moet bestaan.
Laten we beginnen met een pakje stroopwafels.
Lekker ontspannen mensen helpen met hun website problemen.
Onderwerp is gesloten.
- Ron
- Administrator
11 jaren 1 maand geleden #6934
door Ron
Bent u opzoek naar een een Hotel in Sauerland voor uw motor, Fiets en wandelvakantie dan zit u bij Hotel Landgasthof Grevenstein op het juiste adres!
Handelsregister-Nr: HRA6354 Amtsgericht: Arnsberg
Beantwoord door Ron in topic Re: Migratie website naar een nieuwe server
Hallo Henk,
ik zie dat je site nog offline.
Bij deze heb ik je pm/mail gestuurd.
Groeten Ron
ik zie dat je site nog offline.
Bij deze heb ik je pm/mail gestuurd.
Groeten Ron
Bent u opzoek naar een een Hotel in Sauerland voor uw motor, Fiets en wandelvakantie dan zit u bij Hotel Landgasthof Grevenstein op het juiste adres!
Handelsregister-Nr: HRA6354 Amtsgericht: Arnsberg
Onderwerp is gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.379 seconden