Vraag Kassa Compleet ING
- Ron van Meijer
- Onderwerp Auteur
- Gebruiker
Minder
Meer
5 jaren 5 maanden geleden - 5 jaren 5 maanden geleden #17165
door Ron van Meijer
Groet
Ron
Kassa Compleet ING werd gestart door Ron van Meijer
Na een heleboel vervelende foutmeldingen die maar niet weggingen in Kassa Compleet van de ING en diverse mails heen en weer zijn we er eindelijk achter gekomen dat de plug-in van Kassa Compleet uit april 2018 komt, navraag leerde mij dat deze ook niet meer ge-update wordt door de ING en daar baal ik goed van. Hele webshop geïnstalleerd, geconfigureerd, probleempjes overwonnen etc. en nu kom ik niet verder met deze plug-in.
Alles gechecked met iDeal Checkout en de hele procedure wordt perfect afgehandeld. Het ligt dus echt aan de plug-in.
De ING beweert dat ondanks dat de plug-in bijna één jaar oud is deze bij diverse klanten perfect werkt...(ja ja, zou ik ook zeggen)...
Weet iemand een oplossing wellicht voor het probleem buiten het feit dat ik naar een andere bank zou kunnen gaan?
Alvast bedankt voor het meedenken.
Alles gechecked met iDeal Checkout en de hele procedure wordt perfect afgehandeld. Het ligt dus echt aan de plug-in.
De ING beweert dat ondanks dat de plug-in bijna één jaar oud is deze bij diverse klanten perfect werkt...(ja ja, zou ik ook zeggen)...
Weet iemand een oplossing wellicht voor het probleem buiten het feit dat ik naar een andere bank zou kunnen gaan?
Alvast bedankt voor het meedenken.
Groet
Ron
Laatst bewerkt 5 jaren 5 maanden geleden doorLeen.
Onderwerp is gesloten.
- Leen
- Administrator
- Geen zorgen voor de dag van morgen
Minder
Meer
- Ontvangen bedankjes 200
5 jaren 5 maanden geleden - 5 jaren 5 maanden geleden #17166
door Leen
M.v.g Leen
Beantwoord door Leen in topic Kassa Compleet ING
Hallo Ron,
Ik zelf heb geen ing rekening dus kan niks uit proberen maar ik lees hier volgensmij (knap ingewikkeld lijkt me)
iets van ing zelf Handleiding kassa compleet met links
ik komt dan bij github op deze uitleg NL: ING PSP installatie handleiding
en hier kan je dan bllijkbaar de juiste plugin downloaden meen ik [url=https://github.com/ingpsp/virtuemart/wiki/NL:-ING-PSP-installatie-handleiding-voor-Joomla-VirtueMart[/url]
en ik dacht dat je hier virtuemart ING PSP VirtueMart Plugin misschien moet gebruiken
maar geheel zeker ben ik daar niet van maar mogelijk kom je nu op een idee
ps
maar ik heb ook een oud bericht op een ander forum gevonden van iemand die in 2016 er al geheel klaar mee was. zie plaatje.
Ik zelf heb geen ing rekening dus kan niks uit proberen maar ik lees hier volgensmij (knap ingewikkeld lijkt me)
iets van ing zelf Handleiding kassa compleet met links
ik komt dan bij github op deze uitleg NL: ING PSP installatie handleiding
en hier kan je dan bllijkbaar de juiste plugin downloaden meen ik [url=https://github.com/ingpsp/virtuemart/wiki/NL:-ING-PSP-installatie-handleiding-voor-Joomla-VirtueMart[/url]
en ik dacht dat je hier virtuemart ING PSP VirtueMart Plugin misschien moet gebruiken
maar geheel zeker ben ik daar niet van maar mogelijk kom je nu op een idee
ps
maar ik heb ook een oud bericht op een ander forum gevonden van iemand die in 2016 er al geheel klaar mee was. zie plaatje.
M.v.g Leen
Laatst bewerkt 5 jaren 5 maanden geleden doorLeen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Ron van Meijer
Onderwerp is gesloten.
- Ron van Meijer
- Onderwerp Auteur
- Gebruiker
5 jaren 5 maanden geleden - 5 jaren 5 maanden geleden #17180
door Ron van Meijer
Groet
Ron
Beantwoord door Ron van Meijer in topic Kassa Compleet ING
Leen,
Wij zijn met een andere partij in zee gegaan (Mollie) en dat werkt gewoon in één keer. Soms begin je aan jezelf te twijfelen en loopt een aantal keren de hele procedure nog eens door terwijl je in je achterhoofd weet dat alles goed staat. De ING is een beetje 'stroef' hierin maar kwam wel met de tekst dat de plugin niet meer bijgewerkt werd (sinds 04-2018). In die tijd is er zoveel gebeurd (php7.x, sql, Joomla met allemaal nieuwe(re) versies) dat deze plugin hopeloos verouderd is.
Dank je voor je hulp wederom.
Wij zijn met een andere partij in zee gegaan (Mollie) en dat werkt gewoon in één keer. Soms begin je aan jezelf te twijfelen en loopt een aantal keren de hele procedure nog eens door terwijl je in je achterhoofd weet dat alles goed staat. De ING is een beetje 'stroef' hierin maar kwam wel met de tekst dat de plugin niet meer bijgewerkt werd (sinds 04-2018). In die tijd is er zoveel gebeurd (php7.x, sql, Joomla met allemaal nieuwe(re) versies) dat deze plugin hopeloos verouderd is.
Dank je voor je hulp wederom.
Groet
Ron
Laatst bewerkt 5 jaren 5 maanden geleden doorRon van Meijer.
Onderwerp is gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.423 seconden