Skip to main content

Vraag Freestyle FAQ - Categorie lijst

  • RonP
  • RonP's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Junior lid
  • Junior lid
Meer
11 jaren 1 maand geleden #772 door RonP
Freestyle FAQ - Categorie lijst werd gestart door RonP
Een goede dag,
Ik maak gebruik van Freestyle_FAQ 1.9.2.1547 (free download) en heb een vraag over de presentatie van de, door mij, bedachte FAQ.
Mijn "probleem" is dat bij het openen van de FAQ (door bezoeker) de volledig aanwezige categorieën getoond worden met daar helemaal onder pas de eerste FAQ. Het is een beetje storend dat je als bezoeker naar beneden moet scrollen om wat te vinden.
Mijn idee is dat je per categorie de daarbij behorende FAQ's ziet en dan weer een andere categorie met de daarbij behorende FAQ etc.
In de demo's / handleidingen van Freestyle kan ik niets vinden hoe e.e.a is in te stellen. Volgens de demo's moet het wel te kunnen.
Heeft iemand hier ervaring mee?
Wellicht voor een beter begrip hierbij de link naar mijn site: www.heilooenergie.nl/zonnepanelen/vraagbaak

Bij voorbaat dank.
Ron

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
11 jaren 1 maand geleden #774 door Arjan
Beantwoord door Arjan in topic Re: Freestyle FAQ - Categorie lijst
Als ik naar de pagina kijk dan heb ik geen zin om te gaan zoeken want ik moet gaan scrollen. Mensen zijn lui en willen niet scrollen maar vlug geholpen worden.

Als ik jouw was, waar jij heel blij mee moet zijn dat wij niet hetzelfde zijn  ;D , dan zou ik net zo een menu maken als je topmenu met subitems die dan netjes naar beneden zakken als ze over het woord algemeen gaan.

In de eerste pagina die je ziet als je op Vraagbaak klikt zou ik een kleine uitleg geven met daarin hyperlinken naar relevante artikelen. Dan heb je ook geen extra module of component nodig want alles zit al in Joomla.

Maar zoals ik al zij, ik ben jouw niet.

Lekker ontspannen mensen helpen met hun website problemen.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • RonP
  • RonP's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Junior lid
  • Junior lid
Meer
11 jaren 1 maand geleden #1014 door RonP
Beantwoord door RonP in topic Re: Freestyle FAQ - Categorie lijst
Hallo Arjan,
Bedankt voor je opmerkingen. Je hebt gelijk, zo als het nu is is het voor de bezoeker erg onduidelijk. Dat is dus ook de reden waarom ik een post plaats. Volgens de beschrijvingen van de Freestyle FAQ moet het dus mogelijk zijn om het anders, meer gebruikersvriendelijk, te tonen.
Mijn vraag was, en is nog steeds,  of er anderen een hint kunnen geven om het anders, m.b.v. Freestyle FAQ, te presenteren.

Ron 

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.461 seconden
Gemaakt door Kunena