Vraag ideal in joomla
- jollywood
- Onderwerp Auteur
- Gebruiker
Minder
Meer
11 jaren 8 maanden geleden #877
door jollywood
Aan het eind van de dag is er altijd nog een stuk onbekend internet over. En morgen is er weer een nieuwe dag.
ideal in joomla werd gestart door jollywood
Graag zou ik (Mollie)Ideal installeren voor kleine donaties, direct in joomla dus zonder tussenkomst van een webshop.
Wie weet er een goede handleiding en / of een in joomla te installeren (gratis) ideal oplossing (component, module of plugin)
BVD,
Jollywood
Wie weet er een goede handleiding en / of een in joomla te installeren (gratis) ideal oplossing (component, module of plugin)
BVD,
Jollywood
Aan het eind van de dag is er altijd nog een stuk onbekend internet over. En morgen is er weer een nieuwe dag.
Onderwerp is gesloten.
- Renata
- Administrator
- Voor al uw webdesign, professioneel en betaalbaar
11 jaren 8 maanden geleden #879
door Renata
ResponsiveWebsiteMaken.nl , onderdeel van 1place4ads voor het maken van professionele onderscheidende websites, hosting van uw website, domeinnamen en website onderhoud. Alles onder 1 dak!
KvK nr.: 51546418
Beantwoord door Renata in topic Re: ideal in joomla
Hoi Jollywood
Ik kan het fout hebben, maar volgens mij indien je account hebt bij mollie krijg je een link of script wat je kunt gebruiken.
verder vond ik dit:
extensions.joomla.org/search?q=mollie
Ik hoop dat je er wat aan hebt.
Groetjes
Renata
Ik kan het fout hebben, maar volgens mij indien je account hebt bij mollie krijg je een link of script wat je kunt gebruiken.
verder vond ik dit:
Ik hoop dat je er wat aan hebt.
Groetjes
Renata
ResponsiveWebsiteMaken.nl , onderdeel van 1place4ads voor het maken van professionele onderscheidende websites, hosting van uw website, domeinnamen en website onderhoud. Alles onder 1 dak!
Onderwerp is gesloten.
- jollywood
- Onderwerp Auteur
- Gebruiker
11 jaren 8 maanden geleden #880
door jollywood
Dank Renata voor je snelle antwoord.
Helaas zijn volgens mij al deze extenties gebonden aan andere extenties/webshops.
Mollie biedt wel een PHP API ( wat dat ook mag zijn ) maar de zip is volgens mij niet meer dan een verzameling voorbeeld .PHP files. De hele samenhang moet je dan zelf nog programmeren.
Dit in tegenstelling tot b.v. hun Prestashop oplossing, die gewoon in prestashop integreert en daar aan te roepen is en vervolgens alles afhandeld.
Jollywood
Beantwoord door jollywood in topic Re: ideal in joomla
verder vond ik dit:
Dank Renata voor je snelle antwoord.
Helaas zijn volgens mij al deze extenties gebonden aan andere extenties/webshops.
Mollie biedt wel een PHP API ( wat dat ook mag zijn ) maar de zip is volgens mij niet meer dan een verzameling voorbeeld .PHP files. De hele samenhang moet je dan zelf nog programmeren.
Dit in tegenstelling tot b.v. hun Prestashop oplossing, die gewoon in prestashop integreert en daar aan te roepen is en vervolgens alles afhandeld.
Jollywood
Onderwerp is gesloten.
- Renata
- Administrator
11 jaren 8 maanden geleden #881
door Renata
Heb je al een account daar? het is lang gelden voor mij, maar ik kan me herinneren dat je via je account een php code kunt krijgen tijdens het doorlopen van alle stappen. Je kunt ook kiezen voor bepaalde layout etc om vervolgens de code te krijgen.
Maar nogmaals het is lang terug, maar ik kan me niet voorstellen dat het nu anders zou zijn. Dan zou mollie heel wat klantjes moeten missen.
Groetjes
Renata
Maar nogmaals het is lang terug, maar ik kan me niet voorstellen dat het nu anders zou zijn. Dan zou mollie heel wat klantjes moeten missen.
Groetjes
Renata
Onderwerp is gesloten.
- jollywood
- Onderwerp Auteur
- Gebruiker
11 jaren 8 maanden geleden #883
door jollywood
Beantwoord door jollywood in topic Re: ideal in joomla
Ik ben nu een account aan het aanmaken.
Kijken wat ik tegenkom.
Groet,
Jollywood
Kijken wat ik tegenkom.
Groet,
Jollywood
Onderwerp is gesloten.
- Renata
- Administrator
11 jaren 8 maanden geleden #885
door Renata
Succes! Laat je ons weten of het gelukt is?
Groetjes
Renata
Groetjes
Renata
Onderwerp is gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.389 seconden