- Ontvangen bedankjes 0
Vraag Zoo & YOOTheme
- Dick Mulder
- Onderwerp Auteur
- Gebruiker
Minder
Meer
11 jaren 10 maanden geleden #2086
door Dick Mulder
Zoo & YOOTheme werd gestart door Dick Mulder
Zijn er leden van dit forum die gebruik maken van de produkten van YOOTheme.com zoals Zoo, WidgetKit en eventuele templates van deze club? Ik zou graag weten hoe de ervaringen zijn. Ik heb een jaarabonnement gehad, maar ondervond telkens veel problemen met hetzij de installatie, hetzij met de produkten van de WidgetKit. Hun zo geroemde support kon in veel gevallen niet anders roepen als: installeer de nieuwste versie van alles en probeer het dan nog eens. Als het dan nog niet werkt, begin dan van scratch af aan en doe alles opnieuw. Ja, zo kan ik het ook.
Ze hebben prachtige strakke templates, maar ze hebben grote moeite met de compatibiliteit met Joomla en/of php. Ik ben benieuwd of meer van jullie ook dergelijke ervaringen hebben en of er goede alternatieven zijn.
Ze hebben prachtige strakke templates, maar ze hebben grote moeite met de compatibiliteit met Joomla en/of php. Ik ben benieuwd of meer van jullie ook dergelijke ervaringen hebben en of er goede alternatieven zijn.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Jheroen
- Gebruiker
11 jaren 10 maanden geleden #2090
door Jheroen
Met vriendelijke groet, Jheroen Briels
www.joomlapartner.nl , websites - maatwerk - migratie - design
www.joomlahostingsupport.nl , Joomla! hosting - chmodvrij - prima support - concurrerende tarieven
KvK: 32083434
Beantwoord door Jheroen in topic Re: Zoo & YOOTheme
Hallo Dick,
wij hebben een abonnement bij Yootheme en ik moet zeggen templates en extensies werken altijd naar behoren. er zitten wel eens foutjes in maar die worden met een update dan weer verholpen, het aantal foutjes is ook erg beperkt. wellicht ligt het aan de server waar je de boel op hebt draaien?
wij hebben een abonnement bij Yootheme en ik moet zeggen templates en extensies werken altijd naar behoren. er zitten wel eens foutjes in maar die worden met een update dan weer verholpen, het aantal foutjes is ook erg beperkt. wellicht ligt het aan de server waar je de boel op hebt draaien?
www.joomlahostingsupport.nl , Joomla! hosting - chmodvrij - prima support - concurrerende tarieven
- Dick Mulder
- Onderwerp Auteur
- Gebruiker
Minder
Meer
- Ontvangen bedankjes 0
11 jaren 10 maanden geleden #2233
door Dick Mulder
Beantwoord door Dick Mulder in topic Re: Zoo & YOOTheme
Bedankt voor je antwoord. Nee, heeft niets met de server te maken. Maar de antwoorden die ik van support van YOO krijg zijn over het algemeen hetzelfde: upgrade alles en dan zien we wel verder. Als ik echter een clean install doe met een zogenaamd demopackage van een template, dat houdt dus in de nieuwste versie van Joomla, Widgetkit en de template, en daarna de nieuwste versie van Zoo, dan verwacht je toch dat het werkt.
- Jheroen
- Gebruiker
11 jaren 10 maanden geleden #2235
door Jheroen
Beantwoord door Jheroen in topic Re: Zoo & YOOTheme
beste Dick,
ik heb geen enkel probleem met de verschillende (ook demo) pakketten van yootheme bij het installeren werkt alles zoals verwacht. heb je specifieke problemen?
ik heb geen enkel probleem met de verschillende (ook demo) pakketten van yootheme bij het installeren werkt alles zoals verwacht. heb je specifieke problemen?
- Dick Mulder
- Onderwerp Auteur
- Gebruiker
Minder
Meer
- Ontvangen bedankjes 0
11 jaren 9 maanden geleden #2956
door Dick Mulder
Beantwoord door Dick Mulder in topic Re: Zoo & YOOTheme
sorry voor de late reactie. ik kreeg na de installatie van scratch foutmeldingen over een bepaalde regel in het item. nadat ik van YOO het standaardantwoord (installeer van alles de nieuwste versie) kreeg, heb ik van een andere site van mij het item.php gekopieerd en geplaatst en toen was het probleem over.
- jollywood
- Gebruiker
11 jaren 9 maanden geleden #2969
door jollywood
Aan het eind van de dag is er altijd nog een stuk onbekend internet over. En morgen is er weer een nieuwe dag.
Beantwoord door jollywood in topic Re: Zoo & YOOTheme
Hallo Dick,
Dan kan het dus nog steeds een probleem met de server zijn:
Als in de item.php van de werkende server een oplossing is aangebracht die specifiek voor die server is, heb je nu in de nieuwe installatie wellicht deze fout ook weer opgelost.
Nu wordt het dus een kwestie van zoek de verschillen tussen de ene en de andere item.php:
Welke wijziging heb je aangebracht door het copieren van item.php.
Groet, Jollywood
Dan kan het dus nog steeds een probleem met de server zijn:
Als in de item.php van de werkende server een oplossing is aangebracht die specifiek voor die server is, heb je nu in de nieuwe installatie wellicht deze fout ook weer opgelost.
Nu wordt het dus een kwestie van zoek de verschillen tussen de ene en de andere item.php:
Welke wijziging heb je aangebracht door het copieren van item.php.
Groet, Jollywood
Aan het eind van de dag is er altijd nog een stuk onbekend internet over. En morgen is er weer een nieuwe dag.
Tijd voor maken pagina: 0.385 seconden