Skip to main content

Vraag dupliceren extensie

  • rafaelvalentijn
  • rafaelvalentijn's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
11 jaren 1 maand geleden #2183 door rafaelvalentijn
dupliceren extensie werd gestart door rafaelvalentijn
Hallo allemaal,

Ik ben erg blij met de extensie 'Custom Text Button' en wil hem dupliceren zodat ik meer buttons kan toevoegen.    (kan de link wel toevoegen van de extensie maar die is veel te groot en er is hier geen goede manier om te linken naar een site door op een naam te drukken)

Kan iemand mij vertellen hoe ik hem kan dupliceren? Het zijn 2 of 3 bestandjes. Ik heb al allerlei namen aangepast en kreeg de plugin ook geïnstalleerd naast de bestaande maar zodra ik hem activeerde kreeg ik foutmeldingen als ik een artikel wou maken of opende.

Als iemand de juiste oplossing heeft, wilt hij of zij zeggen welke namen ik exact moet aanpassen?

Erg bedankt!

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
11 jaren 1 maand geleden #2194 door Arjan
Beantwoord door Arjan in topic Re: dupliceren extensie
Sommige modules kan je extra neer zetten als je de naam maar verandert.

Nu keek ik net bij een plug-in en toen zag ik rechts onderin staan dat je ook een aangepaste kon opslaan. Misschien werkt dat ook met deze?

Lekker ontspannen mensen helpen met hun website problemen.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
11 jaren 1 maand geleden #2201 door jollywood
Beantwoord door jollywood in topic Re: dupliceren extensie
hallo rafaelvalentijn,

Op de website www.mysysadmintips.com/tools/custom-text-button staat, zij het sumier,
uitgelegd hoe je dat moet doen door lakshmanan.

Ik vermoed door je  manier waarop je de vraag stelt dat je dit al gelezen hebt, maar toch.

Groet, Jollywood

Aan het eind van de dag is er altijd nog een stuk onbekend internet over. En morgen is er weer een nieuwe dag.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.412 seconden
Gemaakt door Kunena