Skip to main content

Vraag Embed spreadsheet of toch iets anders

• edwerf
  • edwerf's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
11 jaren 10 maanden geleden #2947 door edwerf
Embed spreadsheet of toch iets anders werd gestart door edwerf
Voor mijn website als klein reisbureau ben ik op zoek naar de wijze om onze verkoopprijzen online te vertonen. Hierbij maken wij geen gebruikvan online betalingen. Wel is het belangrijk om vanwege valutakoersen alle prijzen met een simpele handeling te wijzigen. Alle info en valutakoers staat in een excel bestand.

Met mijn beperkte kennis kan ik dit met een embed spreadsheet als google docs of zoho realiseren. Graag hoor ik of iemand een betere methode weet. Ik heb al gedacht aan Virtue Mart maar heb op een ander forum begrepen dat dit daar niet echt geschikt voor is.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• edwerf
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
11 jaren 10 maanden geleden #2971 door edwerf
Beantwoord door edwerf in topic Re: Embed spreadsheet of toch iets anders
Vandaag nog wat andere mogelijkheden bekeken en denk dat mijn voorkeur op dit moment naar Ari Doc Viewer uitgaat. Het bestand wordt dan direct als excel bestand vanuit joomla gelezen.

Als iemand een betere oplossing weet dan hoor ik het graag.

Alvast bedankt,
Edwin

• Renata
  • Renata's Profielfoto
  • Administrator
  • Administrator
  • Voor al uw webdesign, professioneel en betaalbaar
Meer
11 jaren 9 maanden geleden #3550 door Renata
Beantwoord door Renata in topic Re: Embed spreadsheet of toch iets anders
Beste edwerf

Bij deze alsnog van harte welkom op MijnJoomlaForum (beetje late reactie, sorry)

Op zich ziet  Ari Doc Viewer er goed uit.

Ari Doc Viewer, een  embed plugin voor externe artikelen, joomla artikelen en ondersteund ook vele bestand extensies.

Maar wie weet zijn er betere oplossingen, dus indien een ander forumlid je kan helpen, zou mooi zijn.

Groetjes
Renata

ResponsiveWebsiteMaken.nl , onderdeel van 1place4ads voor het maken van professionele onderscheidende websites, hosting van uw website, domeinnamen en website onderhoud. Alles onder 1 dak!
KvK nr.: 51546418

• edwerf
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
11 jaren 9 maanden geleden #3582 door edwerf
Beantwoord door edwerf in topic Re: Embed spreadsheet of toch iets anders
Hoi Renata, bedankt. Ik heb Ari Doc Viewer geprobeerd maar er zijn vele opties die niet meer werken. Door het verder puzzelen kreeg ik later nog het idee van een sorteerbare tabel als de extentie listmanager.

Maar wellicht dat een database met mysql tabel minder lastig is dan ik altijd dacht. Is waarschijnlijk de mooiste oplossing.

Als iemand tips heeft dan hoor ik het graag. Het liefst laat ik de prijzen van meerdere hotels op dezelfde locatie en prijsklasse tegelijk zien. Anders moet de gebruiker elke keer andere accommodaties aanklikken om de prijsverschillen van de verschillende hotels te zien.

Tijd voor maken pagina: 0.433 seconden
Gemaakt door Kunena