- Ontvangen bedankjes 203
Vraag Re: Facebook plugin
- Leen
- Administrator
- Geen zorgen voor de dag van morgen
Minder
Meer
11 jaren 8 maanden geleden #3138
door Leen
M.v.g Leen
Beantwoord door Leen in topic Re: Facebook plugin
Ja Cristina soms kan ik dingen niet geheel goed kan omschrijven maar via een omweg komen we er meestal wel weer uit.
En dat met facebook en twitter ja ik ben meestal terug houdend omdat ik nooit geheel zeker weet wat iedereen kan zien en lezen en die regels worden de laatste tijd ook steeds vaker aangepast.
En terwel ik dit allemaal zit te typen zie en hoor ik dat jij inmiddels alweer nieuws van de maker van de plugin heb verzameld.
Nou nog precies achter zien te komen wat hij daar mee bedoeld.
En dat met facebook en twitter ja ik ben meestal terug houdend omdat ik nooit geheel zeker weet wat iedereen kan zien en lezen en die regels worden de laatste tijd ook steeds vaker aangepast.
En terwel ik dit allemaal zit te typen zie en hoor ik dat jij inmiddels alweer nieuws van de maker van de plugin heb verzameld.
Nou nog precies achter zien te komen wat hij daar mee bedoeld.
M.v.g Leen
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Arjan
- Gebruiker
11 jaren 8 maanden geleden #3139
door Arjan
Lekker ontspannen mensen helpen met hun website problemen.
Beantwoord door Arjan in topic Re: Facebook plugin
Zelf ben ik niet zo gecharmeerd van Facebook vandaar dat het oom alleen maar op de voorpagina staat. Nu weet ik wel dat het een goed medium is om reclame te maken maar ik zie steeds meer "grote" bedrijven reclame gaan maken op Facebook en dat was bij Hyves ook het begin van het eind.
Dus als ik jouw was, wat ik niet ben en daar kan jij alleen maar blij mee zijn, zou ik alleen gebruik maken van de buttons aan de onderkant van je pagina.
:offtopic_happy:
Overigens toen ik over je site aan het surfen was kwam ik nog een paar teksten tegen die jij, tenminste dat denk ik als ik kijk naar je naam, wel kan lezen maar ik in ieder geval niet.
Daarbij zou mijn moeder niets hebben met de afbeeldingen scroller aan de zijkant van je pagina en zij heeft wel het geld om gebruik te maken van jullie diensten.
En niet alle fotopagina's wilden bij mij snel inladen.
Maar dit is allemaal Off Topic en alleen maar helpend en opbouwend bedoeld.
:ontopic:
Dus als ik jouw was, wat ik niet ben en daar kan jij alleen maar blij mee zijn, zou ik alleen gebruik maken van de buttons aan de onderkant van je pagina.
Overigens toen ik over je site aan het surfen was kwam ik nog een paar teksten tegen die jij, tenminste dat denk ik als ik kijk naar je naam, wel kan lezen maar ik in ieder geval niet.
Daarbij zou mijn moeder niets hebben met de afbeeldingen scroller aan de zijkant van je pagina en zij heeft wel het geld om gebruik te maken van jullie diensten.
En niet alle fotopagina's wilden bij mij snel inladen.
Maar dit is allemaal Off Topic en alleen maar helpend en opbouwend bedoeld.
- Cristina
- Onderwerp Auteur
- Gebruiker
11 jaren 8 maanden geleden #3140
door Cristina
Met honing bereik je meer dan met azijn
Beantwoord door Cristina in topic Re: Facebook plugin
@Leen ik denk dat ik het niet gaat gebruiken ik ben niet helemaal happy ..denk ik.
@Arja dank je wel voor je tips, kopt er zijn nog teksten niet af en die zijn in het spaans hahaha ( ik ben spaans )
als ik het goed begrijp vind je de scrol niet duidelijk genoeg?? ik kan kiezen tussen een normale scrolblaar of de pijlen ik dacht dat de pijlen mooier waren... hummm nou zet je me aan het denken
Groetjes :-* ,
Cristina
@Arja dank je wel voor je tips, kopt er zijn nog teksten niet af en die zijn in het spaans hahaha ( ik ben spaans )
als ik het goed begrijp vind je de scrol niet duidelijk genoeg?? ik kan kiezen tussen een normale scrolblaar of de pijlen ik dacht dat de pijlen mooier waren... hummm nou zet je me aan het denken
Groetjes :-* ,
Cristina
- Leen
- Administrator
- Geen zorgen voor de dag van morgen
Minder
Meer
- Ontvangen bedankjes 203
11 jaren 8 maanden geleden #3141
door Leen
M.v.g Leen
Beantwoord door Leen in topic Re: Facebook plugin
Hallo Cristina,
Rustig poosje over nadenken of het echt noodzakelijk is die facebook etc en uitproberen van andere plugin's kan altijd nog misschien iets opleveren wat beter werkt .
Ik zelf zal eerdaags nog eens verder zoeken naar ander plugins en uit proberen voor mijn eigen interese en fun.
Rustig poosje over nadenken of het echt noodzakelijk is die facebook etc en uitproberen van andere plugin's kan altijd nog misschien iets opleveren wat beter werkt .
Ik zelf zal eerdaags nog eens verder zoeken naar ander plugins en uit proberen voor mijn eigen interese en fun.
M.v.g Leen
- Cristina
- Onderwerp Auteur
- Gebruiker
11 jaren 8 maanden geleden #3142
door Cristina
Beantwoord door Cristina in topic Re: Facebook plugin
Hoi Leen,
ja ik ga ook even zoeken als je iets vind zou je me ook op de hoogte willen houden??
Ik ben benieuwd of je iets goeds kan vinden
Groetjes en bedankt voor het meekeken ,
Cristina
ja ik ga ook even zoeken als je iets vind zou je me ook op de hoogte willen houden??
Ik ben benieuwd of je iets goeds kan vinden
Groetjes en bedankt voor het meekeken ,
Cristina
- Arjan
- Gebruiker
11 jaren 8 maanden geleden #3147
door Arjan
Beantwoord door Arjan in topic Re: Facebook plugin
Behalve denken aan bedrijven als klant moet je toch ook denken aan bejaarden als klant.
Kijk eens door de ogen van een bejaarde naar je website.
Nou ging het er eigenlijk niet om of ik hem mooi vond maar ik weet wel dat mijn moeder het een vervelend ding zou vinden. En het mag dan "crisis" zijn maar zij behoort tot de groep die wel nog geld heeft en dus van jullie diensten gebruik zou kunnen maken.@Arjan dank je wel voor je tips
als ik het goed begrijp vind je de scrol niet duidelijk genoeg??
Behalve denken aan bedrijven als klant moet je toch ook denken aan bejaarden als klant.
Kijk eens door de ogen van een bejaarde naar je website.
Tijd voor maken pagina: 0.409 seconden