- Ontvangen bedankjes 202
Vraag Zoek een module 'vandaag'...
- Leen
- Administrator
- Geen zorgen voor de dag van morgen
Minder
Meer
11 jaren 7 maanden geleden #3180
door Leen
maar ik heb deze gewoon bij joomla extensions opgehaald dus dacht van is gewoon voor joomla site's
extensions.joomla.org/extensions/calenda...ents-calendars/10363
M.v.g Leen
Beantwoord door Leen in topic Re: Zoek een module 'vandaag'...
@arjan ja ik ben dus iemand die gewoon alles uit probeerd en test@ Leen; Dat is vast ook een mooie toepassing maar niet geschikt om samen te werken met Joomla. Geen punt als je weet hoe dingen geïnstalleerd en geconfigureerd moeten worden maar de meeste mensen kiezen juist voor Joomla omdat ze daar zich niet in willen verdiepen.
maar ik heb deze gewoon bij joomla extensions opgehaald dus dacht van is gewoon voor joomla site's
extensions.joomla.org/extensions/calenda...ents-calendars/10363
M.v.g Leen
Onderwerp is gesloten.
- Arjan
- Gebruiker
11 jaren 7 maanden geleden #3182
door Arjan
Lekker ontspannen mensen helpen met hun website problemen.
Beantwoord door Arjan in topic Re: Zoek een module 'vandaag'...
@Leen; Maar je eerste link verwees naar hun website en daar kwam ik niets tegen over Joomla vandaar mijn reactie.@arjan ja ik ben dus iemand die gewoon alles uit probeerd en test
Lekker ontspannen mensen helpen met hun website problemen.
Onderwerp is gesloten.
- Leen
- Administrator
- Geen zorgen voor de dag van morgen
Minder
Meer
- Ontvangen bedankjes 202
11 jaren 7 maanden geleden #3183
door Leen
M.v.g Leen
Beantwoord door Leen in topic Re: Zoek een module 'vandaag'...
@arjan maakt ook ook niet uit ik had in mijn calendar module op de links geklikt en dacht dat gelijk daar te downloaden was maar na enige onderzoek bleek dus min laatste link de juiste en of ie daar mee uit de voeten kan horen we vanzelf denk ik,het zal ook altijd lastig blijven voor iemand die events etc zoekt om de juiste te vinden en in te stellen en zeker in de 'free module' sectie.
M.v.g Leen
Onderwerp is gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.354 seconden