Skip to main content

Vraag Re: JoomGallery (Joomla 2.5) - 40 Mini's per pagina

• ReneS50
  • ReneS50's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
11 jaren 9 maanden geleden #3473 door ReneS50
Beantwoord door ReneS50 in topic Re: JoomGallery (Joomla 2.5) - 40 Mini's per pagina
Hoi Leen,

Heb de restplaatjes ook verwerkt in JoomGallery, krijg nu de volgende weergave van mijn fotoboek:
www.cfu-utrecht.nl/index.php/nieuws/gefl...ken/8-abdicatieavond

Dus krijg nu alle foto's nog steeds te zien, i.p.v. de 40 foto's per pagina, staat wel zo ingesteld. Ben het nu echt even kwijt.

Zou je graag een PM willen sturen, met de inlogcodes. Je kan dan even kijken waar het niet goed zit en nu nog niet het gewenste resultaat krijg. Wat is je emailadres voor de PM.
Onderwerp is gesloten.
  • Leen
  • Leen's Profielfoto
  • Administrator
  • Administrator
  • Geen zorgen voor de dag van morgen
Meer
11 jaren 9 maanden geleden #3492 door Leen
Goedendag ReneS50

Mogelijk is er iets meer aan de hand omdat ik nog steeds niet geheel lan verklaren waarom jou site gelijk bij mij  internet explorer 10 met melding laat komen dat ik jou site toegang to mijn klemboord wilt geven.
Maar PM stuur zo  je zie het plaatje.
Ik wil best even kijken als ik tijd hebmaar beloof niks etc

M.v.g Leen
Onderwerp is gesloten.
  • Leen
  • Leen's Profielfoto
  • Administrator
  • Administrator
Meer
11 jaren 9 maanden geleden - 11 jaren 9 maanden geleden #3519 door Leen
Hallo Rene
Ik heb een groot blik geworp in en op je site een en ander even aangepast
je meot even beetje klikken op je nieuws menu en dan onder in zie 2 nieuwe menutje kijken even of je iets beter vind.(het is nu 20:30 uur)mijn ogen  zijn te moe.
ik kwam deze {joomplucat:2 limit=155|columns=4} dit heb jij in een artikel gezet die  in jou voorbeeld link bij je eerste post  heb gezet.als je nu limit 155 had verlaagd(heb ik effen gedaan voor test)en de columns=2 dan had je al veranderingen gezien maar geen verdere foto's waar en hoe kom je aan dat comando ik begrijp inmiddels beetje de werking maar niet geheel vandaar dat ik wil weten waar je deze wijsheid kan ophalen
Je had dus voor het gemak een menu bij  moeten maken en dan kiezen uit de  joomgallery dingen die ha dan aan gaat bieden.(kijk maar welke ik in nieuws heb bij gemaakt)en dan zie je meer optie.
echter sommige kreeg ik even niet aan dan kwam er in frontzijde melding te veel omleidingen of error 404 ofzo maar ja jij heb ook een beveiligingding draaien op jou site waar ik nog  geen kaas van heb gegeten.
ik hoor je wel morgen of zo met vragen
www.cfu-utrecht.nl/index.php

M.v.g Leen
Laatst bewerkt 11 jaren 9 maanden geleden door Leen.
Onderwerp is gesloten.
  • ReneS50
  • Bezoeker
  • Bezoeker
11 jaren 9 maanden geleden #3572 door ReneS50
Beantwoord door ReneS50 in topic Re: JoomGallery (Joomla 2.5) - 40 Mini's per pagina
Hoi Leen,

Heb uiteraard weer even gekeken op mijn Webiste.
De optie die je heb gemaakt onder het menuitem: Galleryweergave, ziet er uit zoals ik graag hebben wou.
Alleen zie ik dat de laatste gemaakte foto als eerste wordt vermeld, deze zou ik graag als laatste zien vermeld, dus de volgorde omdraaien.
Daar jij er al zoveel tijd in heb zitten wil ik er niet aan gaan zitten, dat vindt ik zonder van jou werk.

Over welke beveiligingsoptie spreken we hier, als deze problemen verooraakt, dan kan ik deze beter weghalen.
Onderwerp is gesloten.
  • Leen
  • Leen's Profielfoto
  • Administrator
  • Administrator
Meer
11 jaren 9 maanden geleden #3573 door Leen
Hallo Rene
als je bij die fotoweergave kijk kan je toch zelf rechts boven in foto overzicht  sorteren ?
Welke beveiligingsoptie  dat is dus het probleem datweet ik niet
Wel is het zo als ik ander joomgallery menu optie's wil doen
dan meld browser na verloop van tijd oneindige omleingen of zoiets
maar ik zal eens en menu item erbij maken dan kan je zelf probereen.

M.v.g Leen
Onderwerp is gesloten.
  • ReneS50
  • Bezoeker
  • Bezoeker
11 jaren 9 maanden geleden #3575 door ReneS50
Hoi Leen,

Wat ik ook nog zie, is dat de foto's de naam hebben: Abdicatie_1, Abdicatie_10 enz. enz. Dit kan de volgorde verklaren misschien zo in te stellen dat de foto's de originele naam krijgen: img_5183, img_5184 dan zou de volgorde juist moeten verlopen.
Onderwerp is gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.376 seconden
Gemaakt door Kunena