Skip to main content

Vraag Re: JoomGallery (Joomla 2.5) - 40 Mini's per pagina

• ReneS50
  • ReneS50's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
11 jaren 9 maanden geleden #3588 door ReneS50
Beantwoord door ReneS50 in topic Re: JoomGallery (Joomla 2.5) - 40 Mini's per pagina
Hoi Leen,

Ben nog een dingetje kwijt geraakt:
www.cfu-utrecht.nl/index.php/nieuws/gebruiker-categorie

Zie ik wel het Fotoboek alleen de weergave van de 1e mini mis ik. Neem aan als er meerdere fotoboeken komen, deze op volgorde worden aangevuld.
Onderwerp is gesloten.
  • Leen
  • Leen's Profielfoto
  • Administrator
  • Administrator
  • Geen zorgen voor de dag van morgen
Meer
11 jaren 9 maanden geleden #3590 door Leen
Hoi Rene. Sorry duurde even ik zet in andere browser verhaal te tikken maar pc liep vast
vraag1 denk ik zie plaatje misschienhier >Configuratiebeheer>Categorieweergave>Algemene instellingen.
maar ik denk dat je ook via plaatje 2 veel kan doen.
Configuratiebeheer>Detailweergave>Exif data of die er naast staat
maar verzet ding voor ding niet te veel tegelijk en ververs je browser scherm met welke je de veranderingen wilt zien.
vraag 2 is  denk ik dat je mijn  2 lege mapjees fotoboek voorbeeld heb verwijderd.
dus als je nieuw fotoalbums maakt kom dat weer terug als goed gaat.
jij werkt op andere mannier naar die joomgallery weergave >foto's toe.
ja koppelt geloof ik in een artikel of via een links het menu items.

M.v.g Leen
Onderwerp is gesloten.
  • ReneS50
  • Bezoeker
  • Bezoeker
11 jaren 9 maanden geleden #3591 door ReneS50
Beantwoord door ReneS50 in topic Re: JoomGallery (Joomla 2.5) - 40 Mini's per pagina
Hoi Leen,

Een tweede fotoboek is ingelezen, met 282 foto's en dit gaat allemaal gelukkig goed. Alleen nog twee kleine dingetjes:

Indien we kijken op:
www.cfu-utrecht.nl/index.php/component/joomgallery/ zie we de categorien staan die zijn ingeladen, alleen zonder mini (foto).

Indien we kijken op:
www.cfu-utrecht.nl/index.php/component/j...llery/abdicatieavond en klikken op een foto, zien we nog steeds niet de originele naam van de foto, maar de naam van de categorie.

De laatste plaatjes hebben we doorlopen.
Onderwerp is gesloten.
  • ReneS50
  • Bezoeker
  • Bezoeker
11 jaren 9 maanden geleden #3593 door ReneS50
Hoi Leen,

Het onderstaande ISSUE heb ik weten op te lossen:
Indien we kijken op:
www.cfu-utrecht.nl/index.php/component/joomgallery/ zie we de categorien staan die zijn ingeladen, met mini's (RANDOM)

Dit was in te stellen: Configuratiebeheer > Albumweergave.

Voor het andere ISSUE gemeld in mijn vorige bericht helaas nog geen oplossing gevonden. Alleen hiervoor nog even hulp en dan hebben we het fotoboek zoals we hebben willen.
Onderwerp is gesloten.
  • Leen
  • Leen's Profielfoto
  • Administrator
  • Administrator
  • Geen zorgen voor de dag van morgen
Meer
11 jaren 9 maanden geleden - 7 maanden 3 weken geleden #3600 door Leen
Goedendag Rene.
Ik ga er vanuit dat je veel geprobeerd heb.
Ik denk dat je eens deze info doorloopt om uit te sluiten dat een andere plugin of zo het  niet veroorzaakt.
zoek eens hier

M.v.g Leen
Laatst bewerkt 7 maanden 3 weken geleden door Leen.
Onderwerp is gesloten.
  • ReneS50
  • Bezoeker
  • Bezoeker
11 jaren 9 maanden geleden #3601 door ReneS50
Hoi Leen,

Als ik goed begrijp moet ik checken of de genoemde plugins voorkomen in mijn CMS. Als dit een juiste conclusie is dan kan ik mededelen dat deze plugins niet voorkomen. Het laatste issue is niet echt een HOT item, op zich zien de fotoboeken er goed uit. Het is meer iets om het echt even 100% tevreden te zijn. Uiteraard heb ik tot gisterenavond laat het een en ander uitgeprobeerd. Dit heeft geleid dat het issue albumoverzicht is opgelost maar het laatste issue niet wist te vinden.
Onderwerp is gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.381 seconden
Gemaakt door Kunena